מלונות במילאנו

קישורים ממומנים

מחפשים מלון טוב או זול במילאנו? הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה אספנו עבורכם מלונות במילאנו מומלצים שקיבלו את הביקורות הטובות ביותר ברשת.

לאחר שבכתבה האחרונה הצגנו עבורכם טיסות זולות למילאנו מאתרי התיירות המובילים, הפעם נציג לכם רשימה של מלונות במילאנו שקיבלו את ההמלצות הטובות ביותר מישראלים בפרט ומתיירים מהעולם בכלל.

כדאי לדעת: רוב המלונות המומלצים במילאנו ממוקמים במרכז העיר או סמוך לה ונחשבים ליחסית קטנים כמו ערים רבות באירופה. בעיקרון, ככל שהמלון סמוך יותר למרכז כך הוא ייחשב יותר ויהיה יקר יותר. בנוסף, העיר נחשבת לאחת היקרות ביותר באירופה ולכם גם מלונות מילאנו נחשבים לבין היקרים ביותר ביבשת.

ברשימה שמיד תוכלו לראות, השתדלנו להכיל גם מלונות זולים וגם מלונות יוקרתיים ומפוארים שקיבלו את הציונים והביקורות הטובות ביותר ברשת.

מלונות במילאנו

כהרגלנו, אנו פותחים ברשימה של כמה מן המלונות הטובים ביותר במילאנו על פי תנ"ך התיירות טריפ אדוויזר:

מלון ספאדרי אל דומו, מילאנו - המלון שקיבל את מירב הביקורות החיוביות ברשת בעיקר על המיקום הטוב ביותר. נחשב למלון יקר במילאנו אך שווה את התמורה לפי רוב הגולשים. מחיר ממוצע לחדר במלון עומד על 282-443 דולר ללילה.

מלון פארק הייאט מילאנו - עוד מלון שנחשב לאחד הטובים ביותר במילאנו הוא מלון פארק הייאט שמוגדר כמלון חמישה כוכבים. המלון ממוקם בלב העיר, מעוצב בקפידה רבה ומציע את השירות ברמה הגבוהה ביותר. מחיר ממוצע לחדר הוא כ-800 דולר ללילה.

מלון UNA מייסון מילאנו - מלון זה שזכה למקום השלישי באתר התיירות העולמי קיבל ביקורות מצויינות על חדרים גדולים במיוחד ומרווחים ומיקום מצויין במרכז העיר.

מלון ארבע העונות מילאנו - אחד המלונות המפוארים והמרשימים ביותר בעיר. המלון ממוקם במרכז העיר.

מלונות מומלצים במילאנו

והנה רשימה נוספת של כמה מלונות בינוניים/ זולים הנחשבים לפופולריים ומומלצים בקרב תיירים ישראלים וגם כאלו שסוכני התיירות בישראל ממליצים עליהם:

מלון ריץ מילאנו - מלון בעל ארבעה כוכבים הממוקם קרוב מאוד (כמה דקות נסיעה) למרכז מילאנו. מחיר ממוצע לחדר: כ-120 דולר ללילה.

מלון גרנד הוטל פוצ'יני מילאנו - מלון בינוני עד זול במילאנו וקיבל המלצות רבות מתיירים ישראלים ברשת. המלון ממוקם סמוך לתחנת הרכבת המרכזית (מטרו) ומשם תוכלו להגיע לאטרקציות הרבות של העיר כגון קתדרלת מילאנו, גלריית ויטוריו עמנואל ועוד.

מלון ריטר מילאנו - מלון 3 כוכבים במילאנו בשכונת Brera הסמוכה יחסית למרכז העיר. נחשב למלון טוב ושקט.

מלון נובוטל מלפנסה, מילאנו - מלון זה יחסית חדש וממוקם סמוך לשדה התעופה של העיר.

מלון הולידיי אין מילאנו - מלון זה נחשב למלון מטופח ומעוצב ומתאים בעיקר לאנשי עסקים ופחות לתיירים בעיקר בגלל מיקומו הרחוק ממרכז העיר.

מלונות זולים במילאנו

מלון לנקסטר מילאנו - מלון שלושה כוכבים במילאנו שזכה לקבל את המקום החמישי והמכובד מול כל מלונות היוקרה של מילאנו. מחיר ממוצע לחדר עומד על כ-130 דולר ללילה.

מלון סופרגה, מילאנו - מלון זול במילאנו הממוקם סמוך לתחנה המרכזית בעיר ונחשב למלון נקי ושקט.

מלון איידי - מלון שלושה כוכבים הנחשב לזול וקיבל המלצות טובות ממבקרים ישראלים.

מלון לונדון במילאנו - מלון פשוט וזול (כ-80 יורו ללילה) הממוקם סמוך לכיכר דומו הפופולרית אשר קיבל המלצות וביקורות מצויינות מתיירים רבים בעולם ומישראל.

מלון פינס (Fenice) מילאנו - מלון זול/בינוני הממוקם סמוך לרחוב המפורסם קורסו בואנוס איירס ומחירו ליליה הוא בדרך כלל פחות מ-100 דולר.

מלונות נוספים במילאנו

לסיום, הנה רשימה של כמה מלונות מומלצים שכדאי לברר ולשאול עליהם את סוכן הנסיעות שלכם:
  • מלון ויסקונטי מילאנו - ממוקם ליד שדה התעופה.
  • מלון דומוס מילאנו - מלון זול במילאנו הממוקם אף הוא סמוך לשדה התעופה מלפנסה.
  • מלון רובנס מילאנו
  • מלון ברינה מילאנו - מלון 3 כוכבים שמחירו פחות מ-100 יורו ללילה.
מאמרים דמים:
מלונות ברומא
מלונות בפריז

0 תגובות: