טיול מאורגן לבייג'ינג

קישורים ממומנים

מחפשים טיול מאורגן לבייג'ינג? אספנו לכם מידע רב על טיולים לבייג'ינג קצרים וארוכים ובדקנו איזה הצעות לטיולים מציעים אתרי התיירות וכמה הם עולים. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

אחד היעדים הפופולריים ביותר בקרב אוהבי הטיולים המאורגנים הוא העיר בייג'ינג (או בייג'ין) שבסין. בייג'ינג וסביבותיה מציעה לתיירים כל כך הרבה אטרקציות ומקומות מעניינים כך שטיולים מאורגנים רבים מתרכזים רק בעיר עצמה ומתכננים את כל הטיול סביב בייג'ינג בלבד.

מתי כדאי להגיע לבייג'ינג?

בייג'ינג היא עיר יחסית נוחה ומומלץ לבקר בה בכל עונות השנה תוך התחשבות במזג אוויר (בחורף כדאי להגיע עם לבוש חם).

כמה ימים כדאי לטייל בבייג'ינג?

ברוב הטיולים המאורגנים לבייג'ינג שמציעים משרדי הנסיעות השונים מדובר ב7-11 ימי טיול בלבד.

איפה כדאי לטייל בבייג'ינג?

בבייג'ינג תוכלו למצוא מגוון עצום של מקומות ואטרקציות שחשוב לבקר בהן. רוב הטיולים המאורגנים לבייג'ינג מתרכזים פחות או יותר באותם מקומות וניתן לציין את מוזיאון שנחאי, הגטו היהודי, צקיינה טאון, העיר האסורה, כיכר טיאנאנמן, ארמון הקיץ, שוק הפנינים, מקדש הלאמה, בית התה ומופעי אקרובטיקה בערבים.

כמה עולה טיול מאורגן לבייג'ינג?

מיד תוכלו לראות הצעות קונקרטיות ופרטניות שאספנו מאתרי תיירות שונים אך בכללית, נתין לומר כי מחיר טיול מאורגן לבייג'ינג נע בממוצע בין 900 דולר ל-1300 דולר לאדם בממוצע.

טיולים מאורגנים לבייג'ינג

אתרים רבים מציעים לכם טיול מאורגן לבייג'ינג. הנה כמה מההצעות שמצאנו עבורכם ברשת לתאריכי יציאה שונים.

טיול מאורגן לבייג'ינג - פברואר מרץ 2013

באתר אשת טורס מציעים טיול מאורגן לבייג'ינג הקסומה ל-8 ימים בפברואר הקרוב הכולל טיסות אל על ב-2098 דולר לזוג.

אתר במרום תעופה מציע שלושה טיולים מאורגנים לבייג'ינג לשמונה ימים היוצאים בחודשים פברואר ומרץ 2013 הכוללים גם הן טיסות שלך אל על ועוד בונוסים כגון כניסה למופע אקרובטיקה בערב וכד' ב-1099 דולר עד 1349 דולר לאדם.

טיול מאורגן לבייג'ינג - פסח 2013

באשת טורס מצאנו טיול מאורגן לבייג'ינג ושנגחאי בפסח 2013 ל-11 יום כולל טיסות אל על הלוך חזור, נסיעה ברכבת ב-3498 דולר לזוג.

טיול מאורגן לסין - קיץ 2013

באתר טרווליסט מצאנו לכם טיול מאורגן לבייג'ינג היוצא ביולי 2013 למשך 7 לילות כולל ביקור באקווריום הגדול באסיה, מופע דולפינים, ביקור במתחם הפנדות, פארק השעשועים עמק המזל ב-1653 דולר לאדם בלבד.

0 תגובות: