מלונות זולים בתל אביב

קישורים ממומנים

מהם המלונות הזולים ביותר בתל אביב? בכתבה הבאה החלטנו לבדוק בשבילכם ולהציג לכם רשימה של כמה מן בתי המלון הזולים ביותר בתל אביב.

בנוסף להיותה בירת העסקים והתרבות של ישראל, תל אביב היא גם עיר תיירות המארחת אלפי תיירים בשנה ובמספר גדול מאוד של מלונות ובתי אירוח המפוזרים לאורך העיר. העיר ללא הפסקה מציעה מגוון שלם של בתי מלון בדרגות שונות החל מהוסטלים פשוטים ועד לבתי מלון דה לוקס בדרגת חמישה כוכבים ומעלה (כן. יש גם דבר כזה...).

בכל אופן, בכתבה הבאה כפי ששמתם לב בוודאי לפי הכותרת, החלטנו לבדוק אילו מהם המלונות הזולים ביותר שמציעה תל אביב וכמה עולה חדר ללילה לאדם. כדי לעשות זאת, שוטטנו בכמה אתרי מלונות גדולים כגון אתר בוקינג.קום וכד' ושם ערכנו השוואה בין בתי מלון רבים הקיימים במאגריהם.

רשימה של מלונות זולים בתל אביב 

לפני שנתחיל, כדאי לשים: הרשימה כאן מהווה המלצה בלבד ונכונה ליום פרסום כתבה זו (13/11/2012) ואין היא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. יכולים להיות שינויים או טעויות ולכן, אין אנו אחראים על המידע המופיע כאן בכתבה.

בנוסף, מכיוון שהמלונות כאן הם זולים (2 או 3 כוכבים בלבד), רוב הסיכויים שלא תמצאו בהם תוספות מיוחדות שמציעים המלונות הזולים והיקרים יותר כגון בריכה, חדר כושר, ארוחות גורמה וכד'. אז כדאי להפנים שאם לא משקיעים הרבה, גם לא מקבלים הרבה.
בכל אופן, הנה רשימה של כמה מלונות זולים בתל אביב שאספנו לאחר בדיקה מעמיקה באתרי תיירות שונים בישראל:

מלון מקסים ת"א - ממוקם ברחוב הירקון ונמצא ממש על הים סמוך לחוף בוגרשוב וחוף ירושלים. המלון מציע חנייה חינם לאורחי המלון ומחיר חדר ממוצע הוא כ-300 ש"ח לאדם ללילה. באתרי דירוג המלונות, מקבל מלון מקסים ביקורות וציונים לא רעים.

מלון סאן סיטי תל אביב - מלון סאן סיטי הוא מלון 2 כוכבים הנחשב לאחד הזולים ביותר במלונות תל אביב. המלון ממוקם ברחוב אלנבי במרחק הליכה מן החוף ומציע גם אינטרנט אלחוטי חינם.באתרים מסויימים מצאנו חדר ללילה ב-270 ש"ח לאדם בלבד.

מלון אופיר תל אביב - מלון זול נוסף בתל אביב הוא מלון אופיר שממוקם קרוב לדיזנגוף סנטר. באתרי דירוג גולשים כגון טריפ אדוויזור, קיבל המלון ציון כללי של 2 מתוך חמש. מחיר ללילה במלון אופיר מתחיל בממוצע ב-340 ש"ח.

מלון גורדון אין - מלון זה נחשב גם הוא לאחד הזולים ביותר בתל אביב עם ממצוע של כ-300 ש"ח ללילה. מלון גורדון אין ממוקם ברחוב גורדון 17 וקרוב יחסית לחוף הים. המלון מציע בין היתר אינטרנט אלחוטי חינם ושולחן ביליארד לרווחת אורחי המלון.

מלון דיזנגוף סי רזידנס - מדורג כמלון 2 כוכבים וחצי. מלון פשוט הממוקם סמוך לחוף פרישמן. בטריפ אדוויזור קיבל ציון של ארבע מתוך חמש שנחשב לציון מצוין. מחיר חדר במלון מתחיל מ-275 ש"ח לאדם.

מלון ארמון הירקון ת"א - מלון ארמון הירקון יושב ממש על הים (חוף מציצים) ומדורג כמלון 3 כוכבים. המלון מציע חניה חינם ואינטרנט חינם לאורחי המלון. מחיר חדר במלון הוא כ-350 ש"ח בממוצע.

מלון ליבר תל אביב - מלון דירות ששופץ בשנת 2008 וממוקם סמוך מאוד לחוף ירושלים. המלון מדורג כמלון 3 כוכבים ומחיר חדר ללילה במלון מתחיל ב-340 ש"ח ללילה.

0 תגובות: