טיול מאורגן לבייג'ינג

מחפשים טיול מאורגן לבייג'ינג? אספנו לכם מידע רב על טיולים לבייג'ינג קצרים וארוכים ובדקנו איזה הצעות לטיולים מציעים אתרי התיירות וכמה הם עולים. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

אחד היעדים הפופולריים ביותר בקרב אוהבי הטיולים המאורגנים הוא העיר בייג'ינג (או בייג'ין) שבסין. בייג'ינג וסביבותיה מציעה לתיירים כל כך הרבה אטרקציות ומקומות מעניינים כך שטיולים מאורגנים רבים מתרכזים רק בעיר עצמה ומתכננים את כל הטיול סביב בייג'ינג בלבד.

מתי כדאי להגיע לבייג'ינג?

בייג'ינג היא עיר יחסית נוחה ומומלץ לבקר בה בכל עונות השנה תוך התחשבות במזג אוויר (בחורף כדאי להגיע עם לבוש חם).

כמה ימים כדאי לטייל בבייג'ינג?

ברוב הטיולים המאורגנים לבייג'ינג שמציעים משרדי הנסיעות השונים מדובר ב7-11 ימי טיול בלבד.

איפה כדאי לטייל בבייג'ינג?

בבייג'ינג תוכלו למצוא מגוון עצום של מקומות ואטרקציות שחשוב לבקר בהן. רוב הטיולים המאורגנים לבייג'ינג מתרכזים פחות או יותר באותם מקומות וניתן לציין את מוזיאון שנחאי, הגטו היהודי, צקיינה טאון, העיר האסורה, כיכר טיאנאנמן, ארמון הקיץ, שוק הפנינים, מקדש הלאמה, בית התה ומופעי אקרובטיקה בערבים.

כמה עולה טיול מאורגן לבייג'ינג?

מיד תוכלו לראות הצעות קונקרטיות ופרטניות שאספנו מאתרי תיירות שונים אך בכללית, נתין לומר כי מחיר טיול מאורגן לבייג'ינג נע בממוצע בין 900 דולר ל-1300 דולר לאדם בממוצע.

טיולים מאורגנים לבייג'ינג

אתרים רבים מציעים לכם טיול מאורגן לבייג'ינג. הנה כמה מההצעות שמצאנו עבורכם ברשת לתאריכי יציאה שונים.

טיול מאורגן לבייג'ינג - פברואר מרץ 2013

באתר אשת טורס מציעים טיול מאורגן לבייג'ינג הקסומה ל-8 ימים בפברואר הקרוב הכולל טיסות אל על ב-2098 דולר לזוג.

אתר במרום תעופה מציע שלושה טיולים מאורגנים לבייג'ינג לשמונה ימים היוצאים בחודשים פברואר ומרץ 2013 הכוללים גם הן טיסות שלך אל על ועוד בונוסים כגון כניסה למופע אקרובטיקה בערב וכד' ב-1099 דולר עד 1349 דולר לאדם.

טיול מאורגן לבייג'ינג - פסח 2013

באשת טורס מצאנו טיול מאורגן לבייג'ינג ושנגחאי בפסח 2013 ל-11 יום כולל טיסות אל על הלוך חזור, נסיעה ברכבת ב-3498 דולר לזוג.

טיול מאורגן לסין - קיץ 2013

באתר טרווליסט מצאנו לכם טיול מאורגן לבייג'ינג היוצא ביולי 2013 למשך 7 לילות כולל ביקור באקווריום הגדול באסיה, מופע דולפינים, ביקור במתחם הפנדות, פארק השעשועים עמק המזל ב-1653 דולר לאדם בלבד.

צימרים לחרדים

מחפשים צימר לחרדים? בכתבה הבאה, אספנו לכם רשימה של כמה צימרים המתאימים לחרדים מבחינת כשרות, בית כנסת, שמירת שבת ועוד. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

הציבור החרדי כבר מזמן הפך לצרכן קבוע של צימרים. חופשה בצימר לחרדי היא האופציה הטובה ביותר עבור ציבור זה. בהרבה מאוד המקרים, הציבור החרדי מחפש חופשה צנועה ופשוטה וגם זולה והצימרים יכולים להציע את כל זה בצורה טובה יותר מבית מלון.

בכתבה הבאה, החלטנו לאסוף עבורכם כמה צימרים המותאמים למשפחות חרדיות בכל הארץ. כל הפרטים, מיד.

צימרים לחרדים

להלן רשימה של כמה צימרים שנמצאו מתאימים לחרדים:

הצימר של שפרה 

צימרים לחרדים בישוב אור הגנוז שנמצא ליד צפת. הצימר מציע אפשרות לאוכל כשר גלאט למהדרין, בריכת שחייה נפרדת עם זמני שחייה נפרדת לנשים ולגברים ואפשרות לינה לעד 10 נפשות. מתאים למשפחות חרדיות.

טלפון: 052-3587448

מחיר: 1600 ש"ח לפסח 2013 לכל תקופת החג.

צימר יפית

צימר לחרדים במירון המציע לינה למשפחה עד 6 נפשות (מיטה זוגית ועוד 4 מיטות) ונמצא סמוך לקבר רבי שמעון בר יוחאי. ישנה אפשרות גם להזמנת צימר למשפחה של 8 נפשות. ישנה אפשרות להזמנת אוכל כשר למהדרין.

טלפון: 052-3587448

מחיר: 850 ש"ח לשש נפשות, 450 ש"ח לזוג ו-1200 ש"ח ל-8 נפשות.

צימר לדתיים בשדמות מחולה

שלוש בקתות נופש לחרדים ביישוב הדתי שדמות מחולה כאשר שתיים מהן מתאימות למשפחות ובקתה אחת לזוג או לזוג עם תינוק. הצימר נמצא קרוב לבית כנסת ולבריכת היישוב עם שעות שחייה נפרדות לנשים ולגברים.

טלפון: 054-8088054

מחיר: בין 250 ל-300 ש"ח ללילה לשני מבוגרים ותוספת נפרדת עבור כל ילד.

פנינית הצפון

צימר לחרדים בצפת המורכב משלוש יחידות אירוח כשרות למהדרין ושומרות שבת עם כיורים נפרדים לבשר וחלב, ממקום סמוך לבית כנסת ספרדי ולבית כנסת חב"ד, מקווה ובריכת שחייה עם גדר.

טלפון: 054-8493977

דילים זולים לחו"ל בינואר ופברואר 2013

מחפשים דילים וחבילות נופש לחו"ל ברגע האחרון? אספנו עבורכם כמה דילים שווים לחו"ל מהאתרים המובילים ביותר לתיירות בישראל. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

החורף הוא התקופה הטובה ביותר למצוא חופשות בזול ברחבי העולם. ההיצע גדול והביקוש קטן ולכן מלונות, חברות תעופה ומשרדי תיירות מנסים להיות הכי אטרקטיביים שאפשר כדי לשכנע אתכם לצאת לחופשה בחו"ל.

לכן, היום בבלוג החלטנו לבדוק אילו דילים לחו"ל מציעים אתרי התיירות לחודשים ינואר ופברואר הקרוב, כמה הם עולים ואילו יעדים הכי נפוצים. שימו לב: כל הפרטים כאן נכונים ליום פרסום כתבה זו (8/3/2013) ואין אנו אחראים על אמינותם.

חבילות נופש לחו"ל ינואר - פברואר 2013

נתחיל עם אתר הדקה ה-90 שבו מצאנו מבחר גדול של דילים וחבילות נופש לפברואר הקרוב. למשל, דיל לפראג בפברואר ל-2 לילות במלון פורטונה ווסט עם טיסות ב-796 דולר בלבד לזוג וגם דיל לרומא בפברואר ל-3 לילות הכולל טיסות ולינה במלון סנטר 1-2-3 ברומא ב-728 יורו לזוג.

באתר אמסלם טורס מציעים חבילת נופש לברלין לארבעה לילות עם טיסות לברלין של ישראייר ולינה במלון נובוטל פוסדאמר ב-1491 דולר לזוג+ילד, דיל לאמסטרדם בינואר הכולל טיסות הלוך חזור להולנד של אלעל ו-3 לילות במלון אמסטל בוטל ב-1180 יורו לזוג או 1749 יורו לשלושה בחדר וגם חבילת נופש ללרנקה שבקפריסין ב-1257 דולר לזוג הכוללת טיסה לקפריסין של ישראייר וארבעה לילות במלון סאן רמו בקפריסין (2 כוכבים).

באתר קשרי תעופה מצאנו לכם כמה דילים מעניינים  לרגע האחרון. למשל דיל לבוקרשט בפברואר 2013 ל-3 לילות פלוס טיסות אלעל ולינה במלון לה בוטיק על בסיס לינה וארוחת בוקר ב-853 יורו לזוג, דיל לאתונה ברגע האחרון בחודש ינואר הכולל טיסות ו-3 לילות במלון קנדיה ב-948 דולר לזוג וגם דיל לקרנבל המסיכות בונציה שמתקיים בחודש פברואר וכולל 3 לילות במלון פריזדנט וטיסות הלוך חזור ב-1138 יורו לזוג בלבד.

נמשיך עם איסתא שבחרה את פולין כיעד מועדף לחורף ומציעה מספר גדול של דילים לפולין בחורף 2013 למשל, חבילת נופש לורשה לחמישה לילות במלון רדיסון בלו (5 כוכבים) בפברואר עם טיסות הלוך חזור ב-960 דולר לחדר זוגי, דיל לקרקוב לשבוע עם טיסות ולינה במלון אלכסנדר (3 כוכבים) ב-798 דולר לחדר זוגי.

אנו ממשיכים גם עם אתר אופיר טורס שבין יתר החבילות, מציע חבילה ללאס וגאס הכולל טיסה + מלון ב-2198 דולר לזוג (6 לילות במלון Americas Best Value Inns), דיל למלטה ברגע האחרון הכולל טיסות הלוך חזור ו-3 לילות במלון סנט ג'ורג' פארק ב-274 דולר לאדם או חבילת נופש מבצע לפריז ברגע האחרון במלון היבסקוס ריפבליק (4 לילות) וטיסות ב-1092 דולר לזוג או 1497 דולר למשפחה הכוללת זוג+ילד.

ונסיים הפעם עם אתר גוליבר שבו מצאנו לכם עמוד שלם עם חבילות מיוחדות לחו"ל בחורף הקרובץ למשל חבילת נופש לבריסל בבלגיה ב-510 דולר, דיל לוינה אוסטריה בחורף 2013 ב-454 דולר לשלושה לילות + טיסות, טיסה + מלון במילאנו בחורף החל מ-594 דולר לאדם, דיל לברצלונה בחורף עם טיסות ו-3 לילות במלון החל מ-591 דולר לאדם וגם דיל לשבוע בניו יורק ברגע האחרון במגוון מלונות עם טיסות הלוך חזור החל מ-1364 דולר לאדם.