כמה עולה טיסה לאילת?

בדקנו באתרי שלוש החברות שמציעות טיסות לאילת ישראיר, אל-על וארקיע כדי לגלות כמה עולה טיסה לאילת ואיזה תחרות ישנה בין החברות. כל הפרטים, בפנים.

בשנים האחרונות השתנו כמה דברים בכל הקשור לטיסות לאילת. הדבר הראשון שהשתנה הוא שהטיסות נפתחו לשלוש חברות עם תחרות קשה ביניהן וגם הביקוש לאילת עלה והתגבר בעיקר בגלל היחלשות התיירות בטורקיה וגם בגלל התחזקות תיירות החוץ לישראל.

מחירי טיסות לאילת עולות בממוצע בין 120 ש"ח ל-400 ש"ח לאדם בהתאם לתקופה, לשעות הטיסה, שדה התעופה וכו' ובכתבה הבאה בדקנו והשווינו מחירי טיסות לאילת בין אתרי שלוש החברות הנ"ל בכל שעות היום ובכמה תאריכים שונים.

שימו לב: המחירים נכונים ליום פרסום כתבה זו בלבד (30/8/11), נלקחו מאתרים חיצוניים ויכולים/צפויים להשתנות. לכן, אין הם מהווים מחיר רשמי מטעם אף גורם ואין אנו נושאים באחריות על אמינותם.

מחירי טיסות לאילת


כדי לבצע השוואת מחירים טובה בחרנו שלושה תאריכים בחודש ספטמבר ואוקטובר ובדקנו בכל אחד מהאתרים. שימו לב שישנן הבדלים מהותיים במחירים בין שעות הטיסה ובין שדה תעופה שאתם בוחרים.

חיפשנו בשלושת האתרים טיסה לאילת ב-4 לספטמבר שיוצאת משדה דב לאילת. ובכן, באתר ארקיע המחיר הזול ביותר הוא 284 ש"ח לטיסות לאילת בשעות הבוקר ואחר הצהריים ואילו בשעות השיא (בין השעה 12:00 לשעה 14:00) מחיר הטיסה הוא 358 ש"ח. באתר אל על מצאנו רק טיסה אחת שיוצאת בשעות הערב (19:45) מבן גוריון ומחירה הוא 179 ש"ח בלבד ובאתר ישראייר המחיר הזול ביותר הוא 199 ש"ח לטיסת לילה לאילת בשעה 21:00 ו-260 ש"ח לטיסה לאילת בצהריים.

בדקנו תאריך נוסף לטיסה מאילת ביום שבת בתאריך 17 לספטמבר היוצאת מאילת לבן גוריון. באתר אל על טיסה זו יוצאת בשעה 23:15 ועולה 279 ש"ח. באתר ארקיע מצאנו שמונה טיסות היוצאות בין השעות אחת בצהריים ועד השעה 21:55 בלילה כאשר המחיר הזול ביותר הוא 289 ש"ח לטיסה שיוצאת באחת בצהריים. באתר ישראייר מצאנו 3 טיסות היוצאות בין השעות 14:30 ועד 21:25 כאשר המחיר הזול ביותר הוא 279 לטיסה ב-14:30 והיקר ביותר הוא לטיסה בשעה 18:00.

טיסה לאילת בסוכות

לסיום, חיפשנו טיסות לאילת בסוכות 2011 ובדקנו את התאריך 12 לאוקטובר בשלושת האתרים לטיסות היוצאות מבן גוריון לאילת. באתר ישראייר מציעים 2 טיסות לאילת בשעות 07:35 בבוקר וב-12:20 במחיר של 279 ש"ח. באתר ארקיע מציעים 3 טיסות לאילת בסוכות כאשר המחיר הזול ביותר הוא 237 ש"ח ובאתר אל-על מצאנו טיסה אחת בסוכות היוצאת בשעה 07:30 בבוקר לאילת ב-229 ש"ח.

טיסות זולות לאילת

אם אתם רוצים לנסות ולהשיג טיסות לאילת בזול, כדאי גם לחפש אחר מבצעים שמציעות כל אחת מהחברות ומכיוון שיש תחרות רצינית ביותר בין החברות תמיד תוכלו למצוא מבצעים והנחות משמעותיות לקראת חגים כגון ראש השנה, סוכות או פסח. אז כדאי לבדוק טוב באתרי החברות, באתרי קופונים ודילים למינהן וגם בהנחות של חברות כרטיסי אשראי שמציעות לעיתים גם טיסות לאילת בזול.

חבילות נופש לספארי

מתכננים לטוס לספארי? בדקנו עבורכם בכמה אתרי תיירות חבילות נופש וטיולים מאורגנים לספארי זולים ואטרקטיביים. כל הפרטים, בכתבה הבאה שלפניכם.

בשונה מרוב התיירות שסובבת סביב אירופה הקלאסית, צפון אמריקה או המזרח הרחוק, ישנם תיירים רבים שדווקא מעדיפים חופשה בספארי שבאפריקה. לצורך כך החלטנו לבדוק איזה דילים לספארי מציעים אתרי הנופש השונים? מהם המחירים הממוצעים? ועוד.

למרות שישנם כאלו שמחליטים לטוס לבד לספארי ולטייל בעצמם, רוב התיירים עושים זאת באמצעות טיול מאורגן ובעזרתו של מדריך תיירים המתמחה באיזור ולכן בכתבה הבאה אנו נתמקד בטיולים מאורגנים לספארי הכולל ברוב המקרים טיסות, לינה, תחבורה, מיסים, אוכל וכו' ולא בטיסות בודדות.

שימו לב: המידע נכון ליום פרסום כתבה זו בלבד (24/8/11) ואינו מהווה מחיר רשמי מטעם אף גורם.

דילים לספארי

נתחיל עם חבילת נופש לספארי בראש השנה בטנזניה שמצאנו בדף הבא של אתר חברת מנליק תיירות הכוללת 8 ימים בין התאריכים 28 לספטמבר ועד ה-5 לאוקטובר עם טיסות של חברת התעופה איתיופיאן איירליינס, רכב ג'יפ פרטי מסוג לנדקרוזר, מדריך, אוכל ועוד. הטיול מתרכז באיזורים אגם מניארה, סרינגיטי, מכתש הנגורונגורו ועוד. מחיר החבילה החל מ-3155 דולר לאדם כאשר המחיר משתנה בהתאם למספר המשתתפים בטיול.

אתר נוסף שתמיד כדאי לחפש בו טיולים מאורגנים למקומות אקזוטיים הוא האתר של החברה הגאוגרפית שבו מצאנו לכם למשל חבילה לספארי בקניה למשך 9 ימים הכוללת טיול במורדות הר קניה, שמורת סמבורו, שמורת מסאי מרה, אגם נייבשה ועוד וכולל טיסות, לינה, תחבורה (ג'יפים מיוחדים לספארי) וכו' ב-3746 דולר לאדם בלבד כאשר אם אתם מחליטים להגיע עם ילדים לספארי תוכלו למצוא הנחות באתר של בין 200 ל-500 דולר. הטיולים לקניה יוצאים במהלך חודש אוקטובר ובסוף חודש דצמבר.

אם אתם מעדיפים את הספארי בטנזניה, תוכלו למצוא באתר החברה הגיאוגרפית גם טיול לטנזניה ל-9 או 10 ימים באוקטובר ודצמבר החל מ-4124 דולר לאדם בדף הבא.

אנו ממשיכים עם אתר "עולם אחר" שבו מצאנו לכם טיול לספארי בסוכות בקניה שמתקיים בין התאריכים 11 לאוקטובר ועד ה-19 לאוקטובר (סה"כ תשעה ימים) ב-3676 דולר לאדם בלבד. המחיר כולל טיסות של טורקיש איירלינס, לינה בלודג'ים מובחרים, רכב שטח מיוחד, מיסי נמל, אשרות וכו' ואינו כולל ביטוח בריאות ומטען. הטיול יעבור באיזורים הפופולריים של הספארי בקניה כגון שמורת סמבורו, אגם נקורו, הר קניה ועוד.

בנוסף, תוכלו למצוא באתר עולם אחר מגוון גדול מאוד של טיולים נוספים כגון טיול מאורגן לספארי לדתיים ולשומרי מסורת, דיל לספארי משולב לקניה ולטנזניה ועוד.

אם אתם מעדיפים טיול לספארי בדרום אפריקה, מצאנו לכם אחד כזה באתר של חברת "להגיע רחוק הכולל 4 ימים למטייל העצמאי וכולל הדרכה, ארוחות ולינה אך אינו כולל טיסות. לבירור על מחירים ותאריכים, יש לפנות בטלפון למחלקת ההזמנות של האתר.

ונסיים עם טיול לספארי לבר מצווה שהרבה מאוד משפחות בוחרות לעשות שמציע האתר "אקו טיולי שטח" הכולל טיול לקניה ל-9 ימים המציע גם אפשרות של כדור פורח לילדים בתוספת תשלום של 250 דולר לילד עד גיל 12, 400 דולר לגילאי בר מצווה עד 14 ו-420 דולר לילדים מעל גיל 14. לבירור המחיר המלא של הטיול ותאריכי יציאה יש לפנות גם כן למחלקת ההזמנות של האתר.

נופש בצפון בזול

בדקנו במספר אתרי נופש ישראלים מובחרים כדי לאסוף עבורכם כמה מבצעים לנופש בצפון בזול. כל התוצאות, בכתבה שלפניכם.

בזמן שרוב הישראלים נופשים להם במלונות אילת וים המלח, אלפי ישראלים אחרים בוחרים לקחת את המשפחה עם הילדים לנופש בצפון. לשם כך, נכנסנו לכמה מהאתרים המובילים בישראל לתיירות פנים וחיפשנו בשבילכם חבילות נופש לצפון זולות, אטרקטיביות ומגוונות.

שימו לב: הפרטים נכונים ליום פרסום הכתבה בלבד (20/8/11) ונלקחו מאתרים שאין לנו אחריות עליהם. כדי לקבל מחיר רשמי, יש לפנות ישירות אל מול האתר או חברת התיירות.

נופש בצפון בזול

נתחיל עם אחת האתרים המובילים בישראל למלונות בארץ אתר "הוטלס" בו מצאנו כמה מכירות קבוצתיות ומבצעים זולים למלונות בצפון כמו למשל מבצע למלון לאונרדו קלאב טבריה הכולל 4 לילות על בסיס הכל כלול ב-3861 לזוג בין התאריכים 24 לאוגוסט ועד ה-28 לאוגוסט 2011 או למשל מבצע במלון רימונים טבריה במהלך חודש ספטמבר המציע החל מ-976 ש"ח לזוג ללילה באמצע שבוע או 1442 ש"ח ללילה לזוג בסוף שבוע. כמו כן, בדף הבא תוכלו למצוא עוד מגוון מבצעים למלונות בטבריה כגון מלון קלאב הוטל טבריה, מלון פרימה גליל, אסטוריה טבריה, מלון קיסר פרימייר ועוד.

אם אתם מחפשים נופש בצפון לא באיזור טבריה תוכלו למצוא למשל באתר הוטלס מבצע לסוכות 2011 במלון הבוטיק אמירי הגליל ב-980 לילילה לזוג או למשל מבצע למלון רות רימונים צפת לטרום ראש השנה בין התאריכים 25 לספטמבר ועד ה-27 לספטמבר החל מ-512 ש"ח ללילה לזוג בלבד!! כדאי גם לבדוק את הדף הבא ובו מבצעים רבים נוספים על מלונות בגליל ובגולן כגון מלון רימונים המעיין נצרת, מלון רימונים נווה אטיב, מלון נרקיס בוטיק הר חרמון או מלון וילה פרובנס.

אנו ממשיכים עם עוד אחד מהאתרים המובילים בתיירות פנים הלוא הוא אתר הדקה ה-90 בו מצאנו כמה חבילות נופש לצפון בזול כמו למשל מבצע למלון מדיסון נהריה ב-299 ש"ח לאדם ללילה, 414 ש"ח ללילה במלון קראון פלאזה חיפה או 368 ש"ח ללילה בכפר הנופש נווה אטיב. שימו לב: ברוב מבצעים המופיעים באתר כוללים כמות מינימלית של הזמנה או תנאים אחרים.

נסיים עם אתר איסתא שמציע לא מעט מבצעים לנופש בצפון בזול לסוף אוגוסט כמו למשל מבצע למלון דונה גרציה טבריה החל מ-219 ש"ח, מבצע רומנטי במלון כנען ספא על בסיס חצי פנסיון החל מ-719 ש"ח ללילה, פנסיון מלא ורומנטי בתחלית ספטמבר למלון יערות הכרמל בחיפה וגם כמה מבצעים זולים לנופש כפרי בצפון כמו למשל מבצע למלון כפר גלעדי ב-428 ש"ח, מבצע למלון ספא וילג' חמת גדר החל מ-504 ש"ח, או כפר הנופש גני גונן החל מ-249 ש"ח בלבד. הערה למבצעים באיסתא: כל המחירים הם לאדם ללילה וחלק גדול מהם תקף רק לתאיריכים מסויימים או למספר מינימלי של לילות להזמנה.

דילים לקוס

אספנו עבורכם דילים לקוס ממיטב אתרי הנופש המובילים בישראל כדי שתוכלו למצוא את חבילות הנופש הזולות והשוות ביותר. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

לאחר שאספנו עבורכם חבילות נופש לכרתים, הפעם החלטנו להציג לכם דילים לקוס שהפך בשנים האחרונות ליעד פופולרי ביותר ואהוב במיוחד על הנופשים הישראלים. קוס ידוע במיוחד בזכות החופים המיוחדים שבו אך מפורסם גם בזכות חיי לילה סוערים, מסעדות ואטרקציות בילוי. אם אתם מתכננים נופש בקוס כדאי לתכנן לינה בחוף מרמרי עם אטרקציות ספורט ימי, חוף טיגאקי או חוף ת'רמה המציע מעיינים חמים.

בכתבה הבאה אספנו חבילות נופש דילים לקוס לרגע האחרון וגם לתאריכים רחוקים יותר מאתרי תיירות מובילים בישראל. שימו לב: המידע המצוין כאן נכון ליום פרסום כתבה זו בלבד (12/8/11) ואינו מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם.

דילים לקוס

נתחיל עם אתר גוליבר המציע דיל לקוס זול במיוחד לשני לילות במלון אקטריני הממוקם במרכז העיר וכולל טיסת צ'רטר לקוס הלוך חזור ב-366 דולר לאדם. החבילה מתקיימת בתאריכים 30 לאוגוסט ועד ה-1 לספטמבר. אם אתם מחפשים חבילת נופש לקוס הכל כלול בספטמבר, מצאנו עבורכם באתר דיל מצוין למלון סאמר פאלאס קוס (חמישה כוכבים) הנמצא על חוף הים וסמוך לטירת Palaio למשך 3 לילות ב-532 דולר לאדם בלבד.

ממשיכים עם אתר הדקה ה-90 בו ערכנו חיפוש עבור דילים לקוס בסוף אוגוסט (26-29) לסוף שבוע ומצאנו לא מעט חבילות ומבצעים מעניינים כמו למשל 4 ימים במלון אלכסנדרה בי'ץ קוס (4 כוכבים) ע"ב לינה וארוחת בוקר ב-528 דולר לאדם או 4 ימים במלון קונטיננטל קוס על בסיס חצי פנסיון ב-592 דולר בלבד. אם אתם מחפשים דיל זול לקוס בפחות מ-500 דולר לארבעה ימים, תוכלו למצוא חבילת נופש למלון אקטריני (2 כוכבים) ב-468 דולר לאדם בלבד!

אתר בליק מציע מבצעים מיוחדים לאיי יוון וכבר בדף הראשי מצאנו מבצע לקוס במלון איברוסטאר קוס (חמישה כוכבים) למשך 3 לילות על בסיס הכל כלול באמצע חודש אוגוסט (18 עד ה-21) ב-377 יורו לאדם.

באתר קווי חופשה מציעים מבצע מיוחד הכולל חבילת נופש להילטון קוס לארבעה לילות ב-1122 דולר לזוג עם טיסות הלוך חזור של חברת התעופה ויקינג אי ועל בסיס חצי פנסיון ובאתר הנופש 747 מצאנו דיל לקוס ב-383 דולר בלבד הכולל 2 לילות במלון קוסמופוליטן קוס הממוקם על חוף הים וכקילומטר וחצי ממרכז העיר על בסיס לינה וארוחת בוקר.

ונסיים עם אתר איסתא המציעים דילים לקוס לצעירים בלבד בחודש אוגוסט עם מסיבות חוף ועוד אטרקציות נוספות במחירים של החל מ-565 דולר לחבילות של 4 לילות או 7 לילות במגוון מלונות כמו למשל מלון אלכסנדרה, קונטיננטל ועוד.

מאמרים קשורים:
מלונות בקוס

חבילות נופש לכרתים

חיפשנו עבורכם מבצעים וחבילות נופש לכרתים לחודשים הקרובים וגם לרגע האחרון במבחר אתרי תיירות. כל הפרטים, בכתבה ההבאה שלפניכם.

היום החלטנו לאסוף עבורכם דילים וחבילות נופש לכרתים שהוא אחד מהיעדים האהובים ביותר על התיירים הישראלים לחופשה בקיץ ובחגים ומהווה במחירים האטרקטיביים תחרות אמיתית לתיירות פנים בישראל. השתדלנו לגוון ככל האפשר ולהציג עבורכם דילים למלונות מפוארים על בסיס הכל כלול וגם חבילות נופש למלונות שלושה כוכבים זולים.

שימו לב: כל המידע המופיע כאן נלקח מאתרים חיצוניים בלבד ואין הוא מהווה מחיר רשמי מטעם אף גורם. כמו כן, המידע נכון ליום פרסום כתבה זו (7/8/11).

חבילות נופש לכרתים

אנו מתחילים מיד עם אתר איסתא בו מצאנו למשל חבילת נופש הכל כלול למשפחות בכרתים במלון וסיה ביץ' ל-6 לילות ויוצא בתאריך 8 לאוגוסט ב-1872 דולר לזוג פלוס שני ילדים. במלון תוכלו למצוא בריכה, מועדון ספא, סאונה ועוד.

באתר הדקה ה-90 מצאנו שתי חבילות נופש לכרתים לחודש אוגוסט מעניינות ביותר. הראשונה כוללת 4 לילות במלון סמירמיס ויליג' לזוג פלוס 2 על בסיס חצי פנסיון בין התאריכים 9 לאוגוסט ועד ה-12 לאוגוסט עם טיסות לכרתים של אלעל וחברת בלו בירד ב-322 דולר לאדם והמבצע השני מציע 4 לילות לזוג פלוס ילד במלון מרילנה כרתים (4 כוכבים) בין התאריכים 16 לאוגוסט ועד ה-19 לאוגוסט ב-546 דולר לאדם.

אם אתם מחפשים חבילת נופש הכל כלול לכרתים לזוג, מצאנו לכם כמה כאלו באתר גוליבר כמו למשל הדיל הבא הכולל 3 לילות בסוף שבוע במלון טרה מריס כרתים המפורסם על בסיס הכל כלול בין התאריכים 25 ועד ה-28 לאוגוסט ב-1308 דולר לזוג או המבצע הזה שמציע 3 לילות לסוף שבוע במלון בלו סי (חמישה כוכבים) הממוקם על חוף סטליס וקרוב גם לפארק המים סטאר ביץ' בין התאריכים 8 ועד ה-11 לספטמבר ב-1126 דולר לזוג.

ממשיכים עם אתר הנופש אשת טורס בו מצאנו כמה מבצעים מעניינים כמו למשל דיל זול לכרתים ב-300 דולר לאדם בלבד במלון אלוי (3 כוכבים) עם טיסות של חהחברות ויקינג ובלו בירד או למשל כמה מבצעי "טוס וסע" לכרתים הכוללים טיסה לכרתים ורכב שכור (יונדאי אטוס) החל מ-465 דולר לאדם בלבד.

עוד אתר שתמיד כדאי לחפש בו מבצעים לכרתים לרגע האחרון הוא אתר השטיח המעופף שבו מצאנו חבילת נופש לכרתים - הרקליון היוצאת מחר (8 לאוגוסט) וכוללת 4 לילות במלון סאן אמודרה על בסיס לינה וארוחת בוקר בלבד ב-825 דולר לזוג למזמינים דרך אתר השטיח המעופף.

נסיים להיום עם אתר נט טרוול שבו מצאנו חבילת הכל כלול לכרתים למשפחה (זוג פלוס 2 ילדים) ב-519 דולר לאדם במלון "מרה בלו" 19 לאוגוסט ועד ה-22 לאוגוסט.

דילים לאמסטרדם

מחפשים חבילות נופש לאמסטרדם? הגעתם למקום הנכון. אספנו עבורכם דילים לאמסטרדם ממיטב אתרי הנופש בישראל הכי זולים והכי אטרקטיביים. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

בהמשך לסדרת הכתבות שלנו בו אנו מציגים לכם דילים וחבילות נופש לקיץ, הפעם החלטנו להתמקד באמסטרדם שבשנים האחרונות הפכה להיות אחד היעדים הפופולריים ביותר לתיירים ישראלים - צעירים, זוגות ומשפחות. אמסטרדם בירת הולנד מציעה מגוון אטרקציות הכוללות חיי לילה תוססים, תרבות עשירה וכמובן את רובע החלונות האדומים.

בכתבה הבאה נגיש לכם מבחר של דילים וחבילות נופש לאמסטרדם הכוללים טיסות ומלונות בכל דרגות האירוח מהאתרים המובילים ביותר בישראל. שימו לב: כל הפרטים שיופיעו כאן נלקחו מאתרים חיצוניים ונכונים ליום פרסום כתבה זו בלבד (1/8/2011).

חבילות נופש לאמסטרדם

נתחיל עם אתר גוליבר בו ערכנו חיפוש לחבילת נופש לאמסטרדם למשך 4 לילות בין התאריכים 28 לאוגוסט ועד הראשון לספטמבר וקיבלנו רשימה ארוכה של דילים אטרקטיביים. אם אתם מחפשים מלונות 3 כוכבים למשל תוכלו למצוא ב-813 יורו את מלון איביס אמסטרדם הממוקם ליד תחנה מרכזית על בסיס לינה וארוחת בוקר או את מלון עדן אמסטרדם (ממוקם בכיכר רמברנדט) ב-861 יורו וגם את מלון קאסה 400 הממוקם במרכז העיר ב-822 יורו.

אם אתם מעדיפים מלונות ארבעה וחמישה כוכבים, תוכלו למצוא דיל לאמסטרדם למלון ארנה אמסטרדם (4 כוכבים) ב-861 יורו, מלון Die Port Van Cleve המומלץ למשפחות ב-930 יורו לאדם וגם את מלון NH אמסטרדם הנמצא באיזור התחנה המרכזית ומתאים מאוד לזוגות ב-876 לאדם יורו בלבד.

באתר איסתא הותיק מצאנו עבורכם דיל לאמסטרדם לרגע האחרון היוצא בין התאריכים 4 לאוגוסט עד ה-8 לאוגוסט (סה"כ ארבעה לילות) למלון דוריה המוגדר כמלון 3 כוכבים וכולל טיסות הלוך חזור לאמדטרדם של חברות התעופה טרנסוויה וארקיע ב-635 דולר לאדם.

אם אתם מחפשים חופשה ארוכה ומגוונת יותר, כדאי לכם לבדוק את הדיל הבא באתר נט טרוול הכולל דיל משולב לאמסטרדם ולפריז בחבילה אחת. החבילה כוללת 3 לילות באמסטרדם ו-4 לילות בפריז וסה"כ שבוע ימים בין התאריכים 7 לאוגוסט ועד ה-14 לאוגוסט ב-899 דולר לאדם בלבד. הערה: לא הצלחנו למצוא את שמות או פרטי המלונות ויש ליצור קשר עם האתר כדי לברר פרטים נוספים.

אנו ממשיכים עם עוד כיוון שונה של חופשה באמסטרדם הכוללת הופעה של הזמרת אברלי לאבין. האתר טיקטים מציע חבילת נופש לאמסטרדם בין התאריכים 12 לספטמבר עד ה- 15 לספטמבר הכוללת טיסה לאמסטרדם, לינה במלון שלושה כוכבים, וכרטיס להופעתה של לאבין שתתקיים ב-13 לספטמבר.

ונסיים עם חופשה באמסטרדם מסוג שונה לחלוטין הכוללת השתתפות במרתון אמסטרדם המתקיים בתאריך 14 עד ה-17 לאוקטובר. האתר פרוגרס ספורט המתמחה בחופשות ספורט ברחבי העולם מציע דיל הכולל טיסות סדירות של חברת KLM, שלושה לילות במלון בלו טוואר אמסטרדם, העברות והסעות וכמובן חבילה הכוללת את כל ההכנה למרתון כגון רישום למרתון, אימוני ריצה ועוד. מחיר כל החבילה עומד על 910 יורו לאדם בלבד אך מה שבטוח, בטן גב לא תעשו כאן...