חבילות נופש לסוכות 2011

לאחר שהצגנו לכם דילים לראש שנה 2011 הפעם אנו שמחים להציג עבורכם דילים לסוכות 2011 שאספנו מיטב אתרי התיירות המובילים בישראל. כל התוצאות בכתבה הבאה שלפניכם.

כמו בכל שנה לקראת חג סוכות אנו מרכזים עבורכם חבילות נופש לסוכות שמצאנו באתרי תירות מובילים בישראל כדי להציג את הדילים המעניינים, זולים ואטרקטיבים ביותר עבורכם. כדי שכל אחד יוכל למצוא את הנופש המתאים לו השתדלנו להציג מגוון רחב של דילים למגוון יעדים שונים בחו"ל ובארץ ולמי שעדיין לא יודע, סוכות יוצא השנה בין התאריכים 12 לאוקטובר ועד 21 לאוקטובר.

הערה: לפני שנתחיל חשוב לציין כי כל המידע המופיע כאן נלקח מאתרים חיצוניים ונכון ליום פרסום כתבה זו בלבד (24/7/11).

חבילות נופש לסוכות 2011

נתחיל עם אתר המרכז לתיירות בינלאומית שמציג בדף הבא כמה דילים לסוכות בברלין וביוון כמו למשל 4 לילות במלון אבא ברלין ב-729 יורו על בסיס לינה וארוחת בוקר או 4 לילות במלון סטיינברגר ב-719 יורו ומלונות נוספים כמו מלון ארקוטל, לאונרד רויאל ועוד. בנוסף כפי שציינו מציעים לכם באתר גם טיול מאורגן ליוון בסוכות 2011 המתמחה ביוון ההררית -1439 דולר לאדם.

טיול מאורגן לספארי בסוכות

רעיון מצוין לחופשה בסוכות הוא טיול מאורגן לספארי באפריקה ואכן באתר הבא מצאנו עבורכם חבילה מיוחדת הכוללת טיול פרטי מאורגן לספארי בטנזניה ונופש בזנזיבר החל מ-3150 דולר לאדם. המחיר כולל טיסות, לינה בלודג'ים ובמלון נפטון (4 לילות), השכרת ג'יפ לנדקרוזר, הדרכה ועוד.

הפלגת נופש בסוכות

נסיים את הדילים לסוכות בחו"ל עם האתר קרוז סנטר שבו מצאנו כמה מבצעים לסוכות 2011 כגון הפלגת נופש לארה"ב ולקריביים למשך 17 יום בין התאריכים 6 לאוקטובר ועד ה-23 לאוקטובר ב-2799 דולר או למשל חבילת שיט בסוכות בספינת קרניבל מג'יק החדשה בברצלונה הכוללת 9 לילות שיט בקרניבל מג'יק ועוד 2 לילות נוספים במלונות שונים בברצלונה ב-2499 דולר לאדם בחדר זוגי.

חבילות נופש בסוכות בישראל

לאלו מביניכם שמעדיפים לנפוש בסוכות בארץ הנה כמה דילים שווים לסוכות 2011 כפי שמצאנו במספר אתרים מובילים לפי ערים ואיזורים בישראל.

דילים לסוכות 2011 באילת

אתר עוזי טורס מציע לכם מבצעים רבים למלונות אילת בסוכות כך למשל אם אתם מחפשים חופשה מפנקת במלון 5 כוכבים באילת תוכלו למצוא מבצע למלון הנסיכה אילת בסוכות ב-1200 ש"ח לזוג ללילה, מלון אורכידאה אילת בסוכות ב-1200 ש"ח לזוג ללילה ע"ב לינה וארוחת בוקר או מבצע למלון הילטון מלכת שבא אילת בסוכות ב-1500 ש"ח ללילה לזוג.

אם אתם לעומת זאת מחפשים מלון זול באילת לסוכות תוכלו למצוא באתר של עוזי טורס מבצעים למלונות כמו מלון עדי אילת או אמריקנה אילת במחירים של 520-645 ש"ח לזוג ללילה על בסיס חצי פנסיון. הערה: המחירים הם למינימום הזמנה של מספר לילות. יש לברר מול האתר את הפרטים המלאים.

גם אתר הוטלס מציע כמה מבצעים לאילת בסוכות 2011 כמו למשל מבצע למלון סיאסטה אילת בסוכות על בסיס הכל כלול ב-2499 ש"ח ל-3 לילות לזוג באמצע שבוע או 3109 ש"ח לזוג ל-4 לילות בסוף שבוע.

דילים לסוכות 2011 בים המלח

באתר נט טרוול מצאנו לכם כמה חבילות נופש שוות במיוחד לסוכות בים המלח כמו למשל חבילת אירוח בארץ עין גדי ב-575 ש"ח ללילה לזוג (מינימום הזמנה של 2 לילות) או למשל מבצע למלון רויאל ים המלח בסוכות 2011 ב-655 ש"ח ללילה לאדם על בסיס חצי פנסיון במינימום הזמנה של 3 לילות.

דילים לסוכות 2011 בצפון

ונסיים עם אלו שמעדיפים נופש בצפון בסוכות להם מצאנו מבצע באתר הוטלס למלון דן פנורמה בחיפה המציע מבצע לחג ראשון של סוכות ב-1144 ש"ח בלבד וגם עם האתר הרשמי של רשת מלונות רימונים שבו מצאנו כמה חבילות נופש לסוכות כמו למשל מבצע למלון רימונים גלי כנרת, טבריה בסוכות ב-1450 ש"ח, מלון רות רימונים צפת החל מ-855 ש"ח או את כפר הנופש נווה אטי"ב רימונים בסוכות 2011 החל מ-520 ש"ח. כדאי לבדוק.

מאמרים נוספים:
חבילות נופש לראש השנה 2011

חבילות נופש לראש השנה 2011

כמדי שנה אנו מציגים עבורכם דילים וחבילות נופש לראש השנה 2011 במלונות אילת, ים המלח ועוד שאספנו ממיטב אתרי הנופש בישראל. כל הפרטים בכתבה הבאה.

אחד התאריכים החמים ביותר לתיירות פנים בישראל הוא החג ראש השנה. בחג זה משפחות רבות מחליטות להתאחד ביחד באחד ממלונות הארץ וגם זוגות המחליטים לנצל את החג ולצאת לחבילת נופש רומנטית. כך או כך, בכתבה הבאה החלטנו לעזור לכם וריכזנו עבורכם הצעות ומבצעים רבים למלונות בארץ בראש השנה מאתרי תיירות מובילים רבים בישראל. אז אם אתם מאלו הנוהגים להזמין מראש ולא אוהבים לחכות לדקה ה-90, הכתבה הזאת מיועדת עבורכם.

לאחר חיפושים ארוכים ברשת, מצאנו שני אתרים בולטים אשר בהם מצאנו את המבחר הגדול ביותר של מבצעים למלונות ישראל בראש השנה והם עוזי טורס ורובין תיירות. לכן רוב המבצעים שמיד תראו כאן נלקחו בעיקר משני אתרים אלו לצד אתרים נוספים שמצאנו אותם אטרקטיביים וזולים.

הערה חשובה: כל המידע שמיד תוכלו לראות נכון ליום פרסום כתבה זו בלבד (13/7/11) ואין הוא מהווה מחיר רשמי מטעם אף גורם.

דילים לראש השנה 2011 באילת

נתחיל עם אתר עוזי טורס המציע מגוון מבצעים למלונות אילת בראש השנה כך למשל במחיר של 4500 ש"ח לזוג תוכלו להזמין את מלון מלכת שבא אילת או מלון הנסיכה אילת לשלושה לילות בראש השנה בסיס לינה וארוחת בוקר. בנוסף, תוכלו למצוא באתר מבצעים של שלושה לילות בראש השנה בטווח מחירים של בין 3000 עד 4000 ש"ח לזוג במלונות כמו אורכידאה, סיאסטה, קלאב אין, נובה, קראון פלאזה ועוד. אם אתם מחפשים חופשה באילת בזול לראש השנה (עד 2000 ש"ח לזוג לשלושה לילות), תוכלו למצוא באתר מבצעים למלונות כגון מלון דליה אילת או עדי אילת. הערה: כל החבילות שהוזכרו כאן, מתקיימות בתאריכים 28 לספטמבר ועד ה-1 לאוקטובר.

גם באתר של רובין תיירות מצאנו מגוון נופשונים באילת לראש השנה הקרוב המיועדים לזוג לשלושה לילות בתאריכים 28/9 ועד ה-1/10. בין החבילות השונות תוכלו למצוא את מלון פרימה מיוזיק אילת ב-3100 ש"ח, מלון אמריקנה אילת ב-2500 ש"ח, מלון רימונים אילת בראש השנה ב-4830 ש"ח או מלון אדומית אילת ב-1790 ש"ח בלבד.

דילים לראש השנה 2011 בים המלח

אם אתם מחפשים חבילת נופש לראש השנה בים המלח כדאי לכם לבדוק את האתר של רשת ישרוטל שמציעה למזמינים מראש מבצע לראש השנה המציע לילה רביעי ב-50 אחוז הנחה במלון ישרוטל ים המלח.

באתר עוזי טורס מציעים דיל זול לים המלח בראש השנה במלון צל הרים ב-2910 ש"ח לזוג לשלושה לילות בתאריכים 28 לספטמבר עד ה-1 לאוקטובר. כמו כן תוכלו למצוא מלונות יוקרתיים יותר כגון מלון לוט ים המלח, מלון קראון פלאזה, רואל רימונים ים המלח, מלון דניאל ועוד גם כן לזוג שלושה לילות באותם תאריכים במחירים של בין 4650 ש"ח ועד 5070 ש"ח.

גם באתר של רובין תיירות שהזכרנו קודם לכן מצאנו כמה חבילות שוות לראש השנה לים המלח באותם תאריכים לזוג. למשל: מלון קראון פלאזה ים המלח בראש השנה ב-4370 ש"ח, מלון הוד ים המלח ב-4199 ש"ח, מלון אואזיס ים המלח בראש השנה ב-3280 על בסיס חצי פנסיון או מלון ספא קלאב ים המלח ב-3795 ש"ח בלבד.

דילים לראש השנה 2011 בירושלים

באתר "גול טורס" מצאנו מבצע לראש השנה במלון ממילא ירושלים לשני לילות ב-2538 ש"ח לזוג או 3807 ש"ח לשלושה לילות. באתר עוזי טורס מציעים שלושה לילות בראש השנה במלון קראון פלאזה ירושלים ב-3600 ש"ח לזוג ובאתר רובין תיירות מציעים את מלון ליאונרדו ירושלים בראש השנה ב-3640 ש"ח על בסיס חצי פנסיון.

דילים לראש השנה 2011 בטבריה

אתר נט טרוול מציע לכם את מלון נופים טבריה בראש השנה ב-405 ש"ח ללילה לאדם במינימום הזמנה של 3 לילות, אתר עוזי טורס מציע סוויטה לזוג + 3 ילדים במלון קלאב הוטל טבריה בראש השנה ב-3510 ש"ח ואתר רובין תיירות מציע את מלון רויאל פלאזה טבריה בראש השנה ב-3720 ש"ח לשלושה לילות לזוג.

דילים לראש השנה 2011 לצפון

ונסיים עם כמה דילים ומבצעים לאיזורים שונים בצפון כמו למשל באתר של רובין תיירות המציע 4060 לשלושה לילות לזוג במלון חוף התמרים בעכו בראש השנה או למשל 3630 ש"ח למלון כפר גלעדי בראש השנה, אתר הוטלס שבו מצאנו דיל למלון רמדה נתניה בראש השנה ב-1080 ש"ח ללילה לזוג או מלון בלו ביי נתניה בראש השנה ב-1020 ש"ח ללילה לזוג וגם אתר אתר עוזי טורס המציע חבילה לראש השנה במלון פלאזה נצרת ב-2700 ש"ח לזוג לשלושה לילות, מלון גלרי חיפה בראש השנה ב-2070 ש"ח ומלון הגושרים בראש השנה ב-3000 ש"ח על בסיס חצי פנסיון. וחבילות נוספות למלונות כגון מלון דניאל הרצליה, פסטורל כפר בלום, מלון מדיסון בנהריה ועוד.

דילים למדריד

אם אתם מחפשים חבילת נופש למדריד אתם נמצאים במקום הנכון. בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם דילים למדריד מאתרי נופש מובילים בישראל. כל התוצאות, בכתבה שלפניכם.

למרות שעבור רבים מאיתנו היעד המבוקש ביותר בספרד הוא ברצלונה, עבור תיירים רבים מהווה מדריד מוקד משיכה תיירותי העומד בפני עצמו. חיי הלילה התוססים לצד מוזיאונים והיכלי תרבות יוצרים מוקד עניין לכל סוגי התיירים ומתאימים גם לטיול משפחות עם ילדים, צעירים או זוגות רומנטיים.

לכן הפעם, שוטטנו עבורכם באתרי התיירות הישראלים כדי להביא לכם את הדילים והמבצעים השווים, הזולים והאטרקטיביים ביותר למדריד שיכולנו למצוא ואנו מקווים שתוכלו להפיק את מירב התועלת מכך. שימו לב: הנתונים והמידע המופיע כאן נלקחו ונאספו מאתרי תיירות חיצוניים ונכונים ליום פרסום כתבה זו בלבד (9/7/11).

חבילות נופש למדריד

את השוטטות שלנו התחלנו באתר הדקה ה-90 שבדף הבא מציג כמה חופשות במדריד לא רעות בכלל כמו למשל דיל למדריד הכולל 6 לילות במלון הולידיי אין מדריד בין התאריכים 30 לאוגוסט ועד ה-5 לספטמבר על בסיס לינה וארוחת בוקר ב-622 דולר לאדם ועוד כמה חבילות למדריד ביולי של 6 ו-7 לילות במלונות כמו Travelodge Torrelaguna, פלורידה נורטה, ולדה, רקס ועוד בטווח מחירים של 570-670 דולר לאדם. כדאי לבדוק!

נמשיך עם אתר גוליבר שבו היינו רוצים להמליץ על הדיל הזה באמצע אוגוסט 2011 הכולל 6 לילות במלון המפואר מליה (5 כוכבים) הממוקם סמוך לפלאזה דה אספנה ב-918 יורו או את הדיל הבא היוצא באותם תאריכים במלון Convencion הממוקם במרכז מדריד ומומלץ ע"י גוליבר למשפחות ב-1560 יורו לזוג כולל טיסות.

אם אתם מחפשים חבילת טוס וסע למדריד, מצאנו לכם מבצע כזה באתר נט טרוול שכולל טיסה לספרד ורכב שכור ל-3 ימים ב-599 דולר לאדם בלבד. המבצע תקף לאורך כל חודש יולי הקרוב. מבצע נוסף למדריד ברגע האחרון מצאנו באתר איילה טורס שמציע 6 לילות מדריד בתאריכים 12/7 ועד ה-18 ליולי ב-390 יורו בלבד.

עוד מקום שכדאי לבדוק בו חבילות נופש למדריד הוא הדף הבא באתר דיזנהאוז עם כמה דילים מעניינים לסוף יולי במלונות כמו פלורידה נורטה, גוודי, ולדה ועוד וגם חבילת טוס וסע עם חברת ספאן איר.

חבילה לסופר קלאסיקו במדריד

ונסיים עם הדיל הבא שמצאנו לכם מיועד לחובבי ספורט בכלל ואוהדי ריאל מדריד בפרט ומציע חבילה למשחק הסופר קלאסיקו של ריאל מול ברצלונה באיצטדיון הכוללת טיסה מלון וכרטיס למשחק ב-1000 יורו לאדם (שימו לב: המחיר יכול להתעדכן או להשתנות בהמשך) בין התאריכים 12 לאוגוסט ועד ה-15 לאוגוסט.

מאמרים קשורים:
מלונות מדריד

חבילות נופש - ספטמבר

ריכזנו עבורכם מבחר חבילות נופש לספטמבר הקרוב למגוון יעדים כפי שמצאנו באתרי התיירות הגדולים והמובילים בישראל. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

בהמשך לסדרת הכתבות שלנו בה אנו מרכזים עבוכם דילים, טיסות ומבצעים לחודש אחד, הפעם אנו מציגים לכם חבילות נופש ומבצעים שונים לספטמבר 2011 ממיטב אתרי הנסיעות הגדולים בישראל. לטובת אלו שאין להם עדיין כיוון או יעד, השתדלנו לגוון ככל האפשר ולהציע לכם מגוון רחב של יעדים ומבצעים.

שימו לב: כל המידע המופיע כאן נאסף מאתרים חיצוניים ונכון ליום פרסום כתבה זו בלבד (4/7/11). כדי לקבל מחיר רשמי וסופי יש לפנות ישירות לחברות הנסיעות.

חבילות נופש לספטמבר 2011

אנו מתחילים עם אתר איסתא שבו מצאנו כמה טיסות מוזלות וביניהן טיסה לריו דה ז'נרו של חברת התעופה "אל איטליה" ב-1255 דולר לאדם כאשר המבצע בתוקף מהראשון לספטמבר ועד ה-31 לדצמבר או למשל טיסה זולה לבומביי המיועדת לצעירים מגילאי 12-25 או לסטודנטים בגילאי 26-31 ב-755 דולר בלבד! הטיסה שייכת לחברת התעופה רויאל ג'ורדניה ובתוקף עד ה-20 לספטמבר.

באתר השטיח המעופף מצאנו לכם חבילת נופש לקוס בספטמבר ל-5 לילות במלון "נאטורה פארק ויליג'" - מלון חדש בקוס שממוקם בפסאלידי המוגדר 5 כוכבים וכולל טיסה של איגיאן לקוס ב-1523 דולר לזוג בלבד.

בגוליבר מצאנו הצעה מעניינת של טיול מאורגן לצרפת וספרד במשך 7 ימים הכולל ביקורים וטיולים בברצלונה, קוסטה ברווה ודרום צרפת ב-767 דולר לאדם בכמה תאריכים שונים בספטמבר ובאתר מציעים לכם טיול מאורגן לתאילנד בספטמבר של 16 יום ב-2725 דולר.

בדף הבא באתר נט טרוול תוכלו למצוא עשרות חבילות נופש לאנטליה הכוללות טיסה ומלון ל-3 לילות על בסיס הכל כלול בפחות מ-400 דולר!! בין המלונות שבמבצע תוכלו למצוא את מלון סטלה ביץ', סאן לנד, קווינס פארק, מקסים אנטליה ועוד ובאתר הדקה ה-90 מצאנו עבורכם כמה חבילות נופש לאתונה בספטמבר במלון קינג ג'ייסון החל מ-549 דולר לאדם.

חופשה בארץ - ספטמבר

בגזרת המלונות בארץ החלטנו להציג עבורכם גם כמה מבצעים למלונות שונים בארץ בספטמבר. באתר hotels.com מצאנו לכם כמה מלונות שמציעים דילים ומבצעים לספטמבר כמו למשל מלון הילטון מלכת שבא שמציע במהלך ספטמבר (וגם תחילת אוקטובר) מבצע של סוף שבוע לזוג החל מ-854 ש"ח בלבד למינימום הזמנה של 3 לילות או מבצע במלון אורכידאה אילת לספטמבר המציע 540 ש"ח לזוג לאמצע שבוע או 756 ש"ח לסוף שבוע (אמצע השבוע - מינימום 3 לילות וסוף שבוע - מינימום 2 לילות).

אם אתם מחפשים חופשה בארץ בצפון, כדאי לכם לבדוק למשל את המבצע הבא לראש השנה 2011 במלון אמירי הגליל בצפון ב-1080 ש"ח לזוג לאמצע השבוע או סוף שבוע (מינימום הזמנה של 3 לילות) או את המבצע הבא לראש השנה בטבריה במלון קיסר פרמייר ב-1100 ש"ח לזוג (אמצ"ש - מינימום 4 לילות, סופ"ש - מינימום 4 לילות) על בסיס חצי פנסיון.

נסיים עם האתר של הסתדרות המורים בו מצאנו מבצע לנופש במצפה רמון בספטמבר במלון "מצפה רמון קלאב" וכולל הדרכות, אטרקציות כמו טיולי ג'יפים ועוד ב-1999 ש"ח לזוג באמצע השבוע ו-2299 לזוג בסוף שבוע. ניתן לקבל פרטים נוספים בדף הבא.

עוד כתבות בסדרה:
חבילות נופש ליולי
חבילות נופש לאוגוסט