חבילות נופש למלטה

ריכזנו עבורכם דילים למלטה זולים ואטרקטיביים ממיטב אתרי התיירות הישראלים. אז אם אתם מתכננים חופשה במלטה הכתבה הזאת מיועדת עבורכם.

לאחר שבשבוע שעבר הצגנו בפניכם חבילות נופש לבורגס לקיץ הקרוב, הפעם החלטנו להציג לכם דילים למלטה הנחשבת לאחד מהיעדים הפופולריים ביותר בקרב הנופשים הישראלים שאספנו מאתרי התיירות המובילים בישראל כאשר השתדלנו למצוא דילים בתאריכי יציאה שונים ומגוונים.

הערה: כל חבילות הנופש והמבצעים שמופיעים כאן נכונים ליום פרסום כתבה זו (26/6/11) ונלקחו מאתרים חיצוניים.

דילים למלטה

אנו מתחילים מיד עם אתר הדקה ה-90 שבו מצאנו כמה דילים מעניינים למלטה כמו למשל הדיל הזה לסוף שבוע הכולל טיסה ו-3 לילות במלון טופז מלטה בין התאריכים 8 ליולי ועד ה-12 ליולי ב-1018 דולר לזוג בלבד או דיל למלטה ברגע האחרון שמצאנו גם כן באתר וכולל 4 לילות באמצע השבוע במלון וינדסור מלטה וטיסות הלוך חזור של חברת אייר מלטה בתאריכים 28 ליוני ועד ה-3 ליולי ב-668 דולר לזוג בלבד!!

אנו ממשיכים עם עם אתר נט טרוול שבו מצאנו לכם דיל למלטה בתחילת חודש יולי ב-607 דולר בלבד הכולל 5 לילות במלון 5 כוכבים (לא הצלחנו למצוא את שם המלון) וטיסה הלוך חזור. בנוסף, מציע האתר מבצע שנותן עד כ-400 ש"ח מתנה לכל מי שמזמין חבילת נופש לחו"ל עד ה-7/7/11 כך שכדאי לבדוק במה מדובר..

באתר של חברת סאן דור מצאנו עבורכם מבחר גדול של חבילות נופש למלטה החל מ-529 דולר לתחילת חודש יולי במבחר מלונות מלטה כגון מלון קורל, ניו טאוור פאלאס, סאן פלאוור, אלכסנדרה ועוד.

אם אתם מחפשים דילים למלטה באוגוסט, ערכנו חיפוש בשבילכם באתר גוליבר לתאריכים 16 לאוגוסט ועד ה-20 לאוגוסט (סה"כ 4 לילות) ושם מצאנו כמה חבילות למלטה מעניינות המחולקות לפי רמת המלונות במחירים של החל מ-669 דולר לאדם במלונות שלושה כוכבים כגון מלון אלגסנדרה, טופז ועוד, החל מ-717 דולר למלונות 4 כוכבים במלטה כמו למשל גולדן טוליפ מלטה, מלון קאווליירי, סאן קרסט, פורטינה ועוד והחל מ-892 דולר למלונות מפוארים כמו אינטרקונטיננטל מלטה, ווסט אין דרגונרה, קרטוניה ועוד.

אתר אשת טורס גם מציע לא מעט דילים למלטה למלונות רבים החל מ-269 דולר בלבד ואף מציע דילים מיוחדים למלטה הכוללים את פסטיבל MTV המתקיים שם עד לסוף חודש יוני.

נסיים עם דרך אחרת לנפוש במלטה והיא באמצעות טיול מאורגן. לא כל האתרים מציעים טיולים מאורגנים למלטה אך לאחר חיפוש מעמיק מצאנו לכם את אתר בשביל הזהב המיועד לגיל השלישי ומציע טיול מאורגן למלטה לשבוע מרוכז החל מ-1165 יורו לאדם היוצא בחודש ספטמבר.

חבילות נופש ליער השחור

מחפשים דילים ליער השחור? ריכזנו לכם מספר הצעות לנופש ביער השחור מאתרי נסיעות ישראלים רבים וטובים. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

אחד הלהיטים האחרונים בשוק התיירות הישראלי הוא חופשה ביער השחור. בדקנו עבורכם מה עושים שם בדיוק ולמי זה מתאים ובנוסף, ריכזנו לכם דילים זולים ומבצעים ממיטב אתרי התיירות ברשת.

היער השחור הוא איזור רחב ביותר הממוקם בדרום מערב גרמניה סמוך לגבול הדרומי עם שוויץ ולגבול המערבי עם צרפת ומהווה בשנים האחרונות את אחד האתרים היותר פופולריים עבור התיירים הישראלים. קיימים אינסוף של אגדות וסיפורים סביב היער השחור כאשר אחד המפורסמים שבהם הוא סיפורם של עמי ותמי שכתבו האחים גרים.

טיול ליער השחור

מבחינה תיירותית, יש מגוון עצום של אטרקציות תיירותיות שמתאימות כמעט לכל סוג של טיול שתבחרו החל מטיולי שייט וגלישה, חבילות סקי (בחורף) טיולי אופניים וכמובן מסלולים רגליים וממונעים בתוך אוצרות היער המציעות נחלים קסומים, מפלי מים, בקתות, תעלות מים, מוזיאונים ועוד.

לינה ואירוח ביער השחור

בכל הקשור ללינה ביער השחור, ניתן למצוא מבחר גדול של בתי הארחה, וילות ודירות פרטיות להשכרה בכל האיזור וכמובן גם פארקים רבים בהם מתרכזים רוב המלונות הגדולים והמפוארים.

השכרת רכב ביער השחור

אם אתם מתכננים נופש למשפחה ביער השחור, מומלץ ביותר להכניס לחבילה גם רכב שכור וזאת מכיוון שהיער השחור מתפרס על שטח עצום וכדי ליהנות מהחופשה בצורה נעימה ורגועה מבלי להסתמך על תחבורה ציבורית עדיף להוסיף כמה מאות שקלים ולהינות מרכב שכור.

אטרקציות ביער השחור

ישנם המון מקומות לטייל ולסייר בהם ביער השחור. הנה מקומות שכדאי להגיע ולטייל בהם:
  • אירופה פארק
  • אגם שלוכזה (שלוך)
  • מפלי טריברג
  • העיר פיירבורג - קתדרלת פיירבורג
  • אגם טיטי
  • חור המכשפה
  • טיטיזי
אם אתם רוצים לקבל עוד הרבה פרטים על מסלולי טיולים ומקומות לטייל ביער השחור, מומלץ מאוד לבדוק את הבלוג הבא (באנגלית) שיסביר לכם בצורה מקיפה את כל מה שאתם צריכים לדעת על היער השחור.

דילים ליער השחור

אתר גוליבר מציע דף שלם עם חבילות נופש ליער השחור מגוונות הכוללות בתוכם טיסה, מלון, רכב שכור וכו'. למשל דיל ליער השחור ב-728 דולר לאדם הכולל טיסה ו-6 לילות במלון פרקבליק הנמצא סמוך למירנה וכולל גם מרכז טיפול וספא ומלונות נוספים רבים.

אתר שקד טורס מציע חבילה ליער השחור החל מ-655 יורו וכוללת טיסת אלעל או סוויס, 7 לילות בצימר באגם טיטיזה לזוגות או למשפחה עם ילדים והשכרת רכב כאשר ניתן להזמין את החבילה למגוון תאריכי יציאה (מחיר החבילה ביולי או אוגוסט עלול להיות יקר יותר).

אם אתם מעדיפים להזמין מלון ביער השחור בנפרד, מצאנו לכם את האתר הבא המציע לכם וילות נופש להשכרה ביער השחור החל מ-79 יורו ללילה באיזורים רבים כגון אוברברנד, פורתוואנגן, ניוקירך, איזנבאך ועוד.

טיולים מאורגנים ליער השחור

אם אתם מחפשים טיול מאורגן ליער השחור כדאי לבדוק את האתר של חברת רימון טיולים המציע מגוון טיולים מאורגנים ליער השחור של 7 ו-8 ימים בחודשים יולי, אוגוסט, ספטמבר ואפילו אוקטובר בטווח מחירים ממוצע של 1200-1500 דולר לאדם כולל טיסות, מלונות, מדריכים וכו'.

הערה: כל המבצעים והדילים ליער השחור המופיעים כאן נאספו מאתרים חיצוניים נכונים ליום פרסום כתבה זו בלבד (22/6/11)

מאמרים קשורים:
פארקים בהולנד

דילים לבורגס

מחפשים חבילות נופש לבורגס? אתם במקום הנכון. בכתבה הבאה אספנו עבורכם דילים לבורגס מאתרי הנופש המובילים בישראל. כל הפרטים בכתבה הבאה שלפניכם.

עכשיו אפשר כבר להפוך זאת לעובדה מוגמרת - בורגס היא אחד היעדים החמים ביותר לתיירות בקיץ ע"י הישראלים. לאחר שטורקיה איבדה מגדולתה אצל התיירים הישראלים, המוני ישראלים נוהרים אל הקלאבים בעיר הנופש בבולגריה ונהנים להם מחופים נעימים וממלונות איכותיים. בנוסף, בשנים האחרונות לאחרונה הפכה בורגס גם ליעד מועדף לתיכוניסטים וצעירים לפני צבא שטסים לבורגס בגלל המסיבות וחיי הלילה שמציעה העיר.

בכתבה הבאה החלטנו להציג לכם מבחר דילים ומבצעים לבורגס מאתרי תיירות רבים בתאריכי יציאה שונים. שימו לב: כל המידע המופיע כאן נלקח מאתרים חיצוניים ונכון ליום פרסום כתבה זו בלבד (21/6/11). כדי לקבל מידע מדוייק, יש לפנות ישירות אל האתר או הספק.

דילים לבורגס

אין אתר תיירות בישראל שלא מציע דיל לבורגס לקיץ והמלאכה שלנו לא הייתה קלה אך הנה אוסף דילים לבורגס זולים, אטרקטיביים ומעניינים.

אנו מתחילים עם אתר גוליבר שמציע מגוון חבילות לבורגס כמו למשל דיל לבורגס בספטמבר למלון לאגונה פארק בורגס (4 כוכבים) למשך 3 לילות (יום ראשון עד רביעי) על בסיס הכל כלול ב-277 דולר לאדם בלבד. אם אתם מחפשים דיל לבורגס ביולי, מצאנו לכם דיל מעניין הכולל 3 לילות במלון גן עדן בורגס שלמעשה בנוי ככפר נופש וממוקם על יד סאני ביץ'בתאריכים 14/7 ועד ה-17/7 על בסיס חצי פנסיון וטיסת צ'רטר הלוך חזור ב-599 דולר לאדם.

נמשיך עם האתר המצויין של אשת טורס שתמיד קל להתמצא בו ומציע בעמוד הבא מספר לא מבוטל של דילים לבורגס של 3 ו-4 לילות בתאריכים גמישים בקיץ הקרוב למלונות כגון Ivana Palace, מלון פלומה בורגס או barcello Royal Beach במחירים של החל מ- 349 דולר בלבד!

לאלו שמחפשים דילים לבורגס באוגוסט ערכנו חיפוש באתר הדקה ה-90 עבור חבילות לבורגס בתאריך ה-1 לאוגוסט ומצאנו שם לא מעט דילים אטרקטיביים למלונות רבים כגון: אימפריאל, מרוול, נובל ועוד רבים החל מ-637 דולר לאדם. למשל דיל לבורגס לארבעה ימים במלון אימפריאל ע"ב חצי פנסיון בין התאריכים 1 לאוגוסט ועד ה-4 לאוגוסט ב-1274 דולר לשני מבוגרים או את חבילת הנופש הבאה הכוללת את מלון ויקטוריה בורגס באותם תאריכים ועל בסיס חצי פנסיון גם כן ב-1354 דולר לזוג.

באתר נט טרוול מצאנו כמה חבילות נופש לבורגס במהלך חודש יולי כמו למשל חבילת נופש במלון כריזנטמה ל-6 לילות ב-544 דולר או דיל למלון קלופר בורגס ל-7 לילות היוצא ב-5 ליולי ב-535 דולר בלבד ועוד.

דילים לבורגס ברגע האחרון

באתר נתור מצאנו עבורכם דף מרוכז ובו מבחר דילים לבורגס ברגע האחרון למלון מרוול (החל מה-23/6) ב-452 דולר לאדם בלבד כאשר כל החבילות הן על בסיס חצי פנסיון וכוללות טיסת צ'רטר ובאתר דיזנהאוז מצאנו דיל לבורגס ברגע האחרון אטרקטיבי ביותר הכולל 3 לילות במלון מרידיאן בורגס על בסיס לינה וארוחת בוקר בין התאריכים 23 ליוני ועד ה-26 ליוני ב-361 דולר לאדם בלבד!

דילים לבורגס לצעירים

לסיום, כפי שציינו בתחילת הכתבה, בורגס הפכה ליעיד מבוקש ע"י תיכוניסטים צעירים לפני צבא אז אם אתם כאלו, מצאנו עבורכם באתר נט טרוול דיל לבורגס במלון flyclub בורגס ל-7 לילות בתחילת חודש יולי וכולל 2 ארוחות ביום ומסיבות מהלילה ועד אור הבוקר ב-469 יורו.

מאמרים קשורים:
מלונות בבורגס
דילים לקוסטה ברווה

הפלגות נופש

אחת הדרכים הפופולריות ביותר לנפוש ע"י הישראלים היא באמצעות הפלגות נופש וקרוזים. הפעם בחרנו לאסוף עבורכם דילים ומבצעים להפלגות נופש שונות ומגוונות לקיץ למבחר יעדים מתוך אתרי התיירות המובילים. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

עדכון (6/5/2012): כל הדילים, המבצעים והמחירים עודכנו לקיץ 2012 וכעת הם אקטואליים ורלוונטיים מתמיד.

בשנים האחרונות שוק הפלגות נופש תופס תאוצה יותר ויותר וזאת בעקבות כניסתן של חברות ספנות בינלאומיות לשוק הישראלי והפיכת שיט התענוגות לאופציה תיירותית ההולמת את שאר האלטרנטיבות. אם פעם הפלגות הנופש היו רק לאיזורים ספיציפיים (כגון איי יון או טורקיה), היום ניתן למצוא מבחר עצום של יעדים לשיט תענוגות בכל אירופה ובשילובים ייחודיים ומעניינים.

הפעם בכתבה הבאה, החלטנו לבדוק עבורכם איזה יעדים פופולריים ביותר ע"י הישראלים בהפלגות נופש, אילו חברות ספנות מועדפות ומהו מחיר הפלגת נופש ממוצע. בנוסף נציג לכם מבצעים להפלגות נופש בקיץ שאספנו ממיטב אתרי התיירות המובילים בישראל.

הפלגות נופש - מידע כללי

רצוי לחלק את הפלגות הנופש לשני סוגים עיקריים:

הפלגות נופש לים התיכון - בהפלגות אלו הספינה יוצאת מחופי ישראל ומפליגה למדינות הים התיכון כגון יוון, טורקיה, קפריסין, איה נאפה, ספרד, איטליה, וכו'. בדרך כלל חברות ספנות אלו מציעות מופעים של צוותי בידור וזמרים (בדרך כלל מהז'אנר המזרחי) הכלולים במחיר החבילה. ברשימה זו ניתן למנות ספינות כגון ונוס או מנו ספנות (גולדן איריס, רויאל איריס).

הפלגות נופש ברחבי העולם - בשנים האחרונות נכנסו לשוק התיירות הישראלי חברות ספנות בינלאומיות שמציעות מגוון שלם של יעדים חדשים להפלגות נופש כגון הפלגות לצפון אירופה, קריביים ועוד כגון רואיל קארביין, קרניבל ועוד. להפלגות אלו נדרשת גם טיסה וברוב המקרים אתרי התיירות מציעים חבילות נופש הכוללות במחיר את הטיסה, ההסעות והקרוז ביחד ותפרים למעשה עבורכם את החופשה.

הפלגות נופש - מחירים

העונה שנחשבת לחמה ביותר להפלגות נופש היא בחודשי הקיץ (יולי, אוגוסט וספטמבר) ומחירי ההפלגות יהיו היקרים בתקופה זו. מחירי הפלגות נופש בים התיכון נעים בין 150 ל-500 דולר לאדם כאשר המחיר ישתנה בהתאם למספר הלילות שנמשכת ההפלגה, סוג החדר (חדר ל-2 אנשים, חדר ל-4 אנשים וכו') ורמת החדר. מחירי ההפלגות הבינלאומיות לעומת זאת יקרים בהרבה שכן הן כוללות טיסות, מלונות, הסעות וכו ומתחילים ברוב המקרים ב-1500 דולר ומעלה לאדם.

הפלגות נופש 2012 - מבצעים

נתחיל עם אתר icruise למשל שמציע כמה הפלגות נופש לקיץ אטרקטיביות. בעמוד הזה למשל מצאנו הפלגת נופש ל-9 לילות בים הבאלטי היוצאת מקופנהגן ועוברת בכל מדינות סקנדינביה כגון נורווגיה, שוודיה, פינלנד, דנמרק, רוסיה, גרמניה ועוד. ניתן לבחור במגוון תאריכי יציאה בחודשים מאי, יוני או יולי 2012 כאשר מחיר ההפלגה נע בין 1000 דולר ל-1500 דולר בחדר פנימי לא כולל מיסים ואגרות בסך 206 דולר.

באתר של חברת השייט ונוס (ריו לשעבר) מציעים לכם כמה מבצעים אטקרטיביים ומעניינים. למשל, הפלגת נופש בשבועות באי יוןן בין התאריכים 24 עד ה-28 למאי החל מ-399 דולר לאדם בחדר לארבעה אנשים ו-499 דולר לאדם בחדר זוגי או הפלגת נופש של 2 לילות לאיה נאפה ביוני 2012 הכוללת גם הופעה של הזמר דודו אהרון ב-199 דולר בלבד לאדם בחדר של ארבעה או 239 דולר לאדם בחדר לשניים.

באתר נט טרוול מצאנו לכם כמה מבצעים נחמדים של שייט באירופה אחד מהם למשל הוא שייט באירלנד לאורך נהר השנון עם סירות מפנקות ומאובזרות למשך 7 לילות ב-200 יורו. תאריכי היציאה לשייט הם באוגוסט עד נובמבר וכדאי לבדוק את פרטי החבילה המלאים הכוללים תנאים מסויימים הקשורים למחירי החבילה.

באתר של חברת מנו ספנות תוכלו למצוא בעמוד הבא את הרשימה של כל חבילות השייט של החברה לחודשים מאי, יוני, יולי, אוגוסט וספטמבר 2012. כך למשל תוכלו למצוא הפלגת נופש לרודוס בשבועות (4 לילות) בספינת רויאל איריס בהנחה מיוחדת במחיר של החל מ-377 יורו בלבד, הפלגת נופש ארוכה (14 לילות) למדינות אירופה בספינה גולדן איריס הכוללת ביקורים באיי יוון, צרפת, סיציליה, איטליה (כולל רומא) וסרדיניה החל מ-1092 יורו או הפלגת נופש לקפריסין בסוף שבוע באוגוסט בספינת רויאל איריס היוצאת ב-2 לאוגוסט 2012 החל מ-248 יורו לאדם.

נמשיך עם אתר קרוז סנטר השייך לחברת טל תעופה ומתמחה רק בקרוזים וחבילות שייט מפוארות באירופה, ארה"ב וקריביים וברחבי העולם. מבין המבחר העצום של הקרוזים המוצעים לכם באתר, בחרנו לציין חבילת שייט בראש השנה 2012 (6 לספטמבר) לברצלונה הכוללת טיסות, מלון ו-12 לילות שייט עם הספינה קרניבל בריז שמלבד ברצלונה יכלול ביקורים גם במרסיי צרפת, ליבורנו, רומא, סלרנו, מסינה וסיציליה באיטליה וכן פלמה דה מיורקה בספרד. מחיר החבילה - החל מ-1859 דולר לאדם.

לסיום, חבילה נוספת שכדאי לבדוק באתר היא חבילת נופש לארה"ב בספינת קרניבל הכוללת 6 לילות של שייט בקריביים החל מ-3099 דולר לאדם בחדר זוגי. החבילה כוללת 3 לילות בניו יורק, 4 לילות בלאס וגאס, 2 לילות במיאמי ו-6 לילות שייט בקי וסט, ג'מייקה ועוד. הספינה היציאה מהארץ היא ב-20 ליולי 2012.

הערה: כל המבצעים המובאים כאן נלקחו מאתרים חיצוניים ונכונים ליום פרסום הכתבה בלבד (6/5/2012). כדי לקבל את המחיר הרשמי והמדוייק יש לפנות ישירות לאתרים הרשמיים של החברות.

חבילות נופש - אוגוסט

מתכננים חופשה באוגוסט? ריכזנו עבורכם מבחר חבילות נופש לאוגוסט ממיטב אתרי התיירות המובילים בישראל. כל התוצאות, בכתבה הבאה שלפניכם.

לאחר שהצגנו לכם חבילות נופש ליולי הקרוב, הפעם כפי שהבטחנו נציג לכם מבחר של חבילות נופש ודילים אטרקטיביים לאוגוסט במלונות בישראל ובחו"ל מאתרי התיירות המובילים בישראל. שימו לב: כל הנתונים שיופיעו כאן כולל מחירים, תאריכים וכו' נכונים ליום כתיבת כתבה זו (14/6/2011) וצפויים להשתנות לאחר מכן.

חבילות נופש לאוגוסט

אנו פותחים מיד עם אתר נט טרוול שבו מצאנו עבורכם כמה יעדים אטרקטיביים במיוחד לאוגוסט הקרוב כמו למשל חבילת נופש קומפלט לאגם גרדה שבצפון איטליה הכוללת טיסה למילאנו, 7 לילות בכפר הנופש סאן סיוינו באגם גרדה ורכב בין התאריכים 13 עד ה-18 לאוגוסט החל מ-796 יורו לאדם.

עוד מצאנו באתר חבילת נופש זולה לכרתים ל-5 לילות במלון כרתה מריס על בסיס חצי פנסיון באמצע אוגוסט ב-765 דולר לאדם וגם חבילת נופש ליער השחור בגרמניה הכוללת טיסה, שבעה לילות בדירת נופש ורכב שכור החל מ-955 דולר לאדם. החבילה מותנית בכמה תנאים וכדאי לקרוא את כולם בדף הבא.

אם אתם מחפשים חופשה במקום פחות מוכר כדאי לכם לבדוק את את באטומי שבגאורגיה. באתר אשת טורס מציעים לכם כמה חבילות נופש לבאטומי לקיץ הקרוב ובדף הזה ניתן גם למצוא תאריך יציאה לאוגוסט הכולל 7 לילות במלון חמישה כוכבים ע"ב חצי פנסיון ב-1049 דולר.

ואם כבר אנחנו נמצאים באתר אשת טורס, מומלץ מאוד לבדוק את העמוד הבא שמציע מבצעים למלונות בארץ באוגוסט הקרוב כמו למשל מלון אסטרל ויליג' אילת באוגוסט ע"ב חצי פנסיון ב-451 ש"ח ללילה לאדם או מלון אסטרל סיסייד אילת גם כן על בסיס חצי פנסיון ב-380 ש"ח לאדם.

חבילות נופש לחופש הגדול

אתר הדקה ה-90 מציע חבילות נופש לארץ ולחו"ל במיוחד לחופש הגדול. הנה כמה מהחבילות היוצאות באוגוסט:

חבילות נופש חופש גדול בישראל - בעמוד הבא תוכלו למצוא מגוון מבצעים למלונות ישראל באוגוסט כמו למשל סוף שבוע במלון ליאונרדו קלאב טבריה על בסיס הכל כלול ב-480 ש"ח, סוף שבוע במלון דניאל ים המלח באוגוסט ב-594 ש"ח, 3 לילות בסוף שבוע במלון המלך שלמה אילת ב-638 ש"ח (לינה וארוחת בוקר) או סוף שבוע (3 לילות) במלון קלאב הוטל אילת באוגוסט ב-690 ש"ח.

חבילות נופש לחופש הגדול לחו"ל - בעמוד החבילות לחו"ל מצאנו המון מבצעים שווים ביותר ליעדים רבים באוגוסט כגון: חבילת נופש בפראג באוגוסט במלון פורטונה ווסט ל-5 ימים על בסיס לינה וארוחת בוקר ב-530 דולר לאדם, חבילת נופש ברומא באוגוסט הכוללת 4 לילות במלון ארקדיה (3 כוכבים) ב-749 דולר לאדם, חבילת נופש במדריד בין התאריכים 9 עד ה-16 לאוגוסט במלון הולידיי אין מדריד ב-525 יורו לאדם, חבילת נופש בלונדון ל-3 לילות באוגוסט במלון קינג סולומון (2 כוכבים) ב-759 דולר וחבילת נופש לורנה לזוג+2 באוגוסט במלון הליוס ספא ורנה (5 כוכבים) ב-486 דולר לאדם.

חבילות נופש לפסטיבלים באירופה

ונסיים הפעם עם המלצה לחופשה פחות שגרתית בחו"ל לחודש אוגוסט המיועדת יותר עבור הצעירים שביניכם והיא נופש באחד מפסטיבלי המוסיקה באירופה. באתר On Tour מצאנו עבורכם כמה חבילות נופש לפסטיבלים שונים כגון דיל לפסטיבל הטראנס אוזורה שבהונגריה ב-2 לאוגוסט ב-669 יורו, פסטיבל סיגט בבודפשט המתקיים ב-10 לאוגוסט או חבילת נופש לפסטיבל המטאל המפורסם "פסטיבל ואקן" הכולל טיסות, אוטובוסים, כרטיסי כניסה, קמפינג ועוד ב-777 יורו לאדם.

טיול מאורגן לרוסיה

מבררים על טיול מאורגן לרוסיה בזמן הקרוב? הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה נציג לכם המלצות על מבצעים שווים של טיולים מאורגנים לרוסיה ממיטב אתרי התיירות בישראל.

במסגרת סדרת הבכתבות שלנו בה אנו מציגים לכם דילים ומבצעים לטיולים מאורגנים בכל העולם, הפעם החלטנו להציג לכם טיולים מאורגנים לרוסיה מגוונים ובמוקדי תיירות שונים ממספר אתרי נסיעות מובילים בישראל אך לפני שנתחיל, נציג לכם קצת מידע כללי לכל מי שמתכנן לו טיול לרוסיה.

טיול מאורגן לרוסיה - מוקדי ביקור עיקריים

כמו כל יעד תיירותי אחר, ישנם סוגים רבים של טיולים מאורגנים לרוסיה במספר שונה של ימים ובהתמקדות שונה של איזורי תיירות ואטרקציות. למרות המגוון הרחב ניתן לומר שרוב הטיולים המאורגנים שמציעים אתרי הנסיעות השונים מתמקדים בעיקר בכמה איזורים עיקריים שהם מוסקווה, סנט פטרסבורג וערי טבעת הזהב (כינוי לשמונה ערים הפרוסות מסביב למוסקבה). ברוב המקרים אלו הם מוקדי התיירות שתוכלו למצוא בטיולים אלו:
  • טיול במוסקבה - טיול מקיף בבירת רוסיה הכולל ביקור בקרמלין, תיאטרון הבולשוי, הכיכר האדומה וכנסיות שונות כגון כנסיית הגואל או כנסיית בזיליוס הקדוש.
  • טיול בסנט פטרסבורג - ביקור במקומות תיירותים כגון מוזיאון ההרמיטאג', מצודת פטר ועוד.
  • טיול בערי טבעת הזהב - ביקור בערים המקיפות מצפון מזרח את מוסקבה כאשר התוכנית משתנה מאוד לפי סוג הטיול, אופי המדריך ומשך זמן הטיול.
עלות טיול מאורגן לרוסיה

מחיר טיול מאורגן לרוסיה בזול אפשר למצוא החל מ-1000 דולר לאדם כאשר מדובר על טיול קצר של לא יותר מ-5 ימים אך ברוב המקרים ולפי הממוצע שאנו בדקנו מחיר טיול מאורגן לרוסיה הוא כ-1800 עד 2200 דולר לטיול הנמשך כ8-10 לילות. כמובן שהמחיר ברוב המקרים כולל טיסות, מלונות, הסעות, מדריך וכו'.

טיולים מאורגנים לרוסיה

אז כפי שהבטחנו לכם, הנה כמה מבצעים עבור טיולים מאורגנים לרוסיה ממיטב אתרי התיירות הישראלים ונתחיל מיד עם אתר גוליבר שבו מצאנו דף עם מגוון עצום של טיולים מורגנים למוסקבה החל מטיול של 5 ימים ועד לטיול של 16 ימים. חלק גדול מן הטיולים נחלקים לנושאים כגון טיול "בקצב הבללייקה", טיול בעקבות אוצרות הצארים וגם טיול מאורגן לרוסיה לציבור הדתי והשומר מסורת. טווח המחירים הממוצע באתר הוא בין 1600 ל-2700 דולר לאדם וניתן לבחור במגוון של תאריכי יציאה לחודשים יולי, אוגוסט, ספטמבר ואפילו אוקטובר.

אתר אשת טורס מציע כמה טיולים מאורגנים לרוסיה בחודש יולי במחירים זולים (ממוצע של כ-1600 דולר). הטיולים נמשכים 8 לילות וכוללים בין היתר גם טיסות אלעל הלוך חזור ולינה במלונות על בסיס חצי פנסיון. גם באתר אופיר טורס מצאנו כמה טיולים מאורגנים של 6, 8 ו-10 לילות הכוללים בטיול את מוסקבה וסנט פטרסבורג כאשר המחיר נע בין 1700 דולר ל-2200 דולר לאדם.

ולסיום, כדאי לציין גם טיול מאורגן לרוסיה ל-10 ימים של אתר "במרום תעופה" ב-1899 דולר לאדם בתאריכים יולי, אוגוסט וספטמבר (בקישור הזה) וטיול מאורגן למוסקבה וסנט פטרסבורד לציבור החרדי של טיולי גשר החל מ-2165 דולר לאדם בחודשים יולי ואוגוסט.

מאמרים קשורים:
טיול מאורגן לארה"ב

חבילות נופש - יולי

אספנו מאתרי התיירות המובילים בישראל דילים שווים וזולים לחודש יולי הקרוב. כל הפרטים, בכתבה הבאה שלפניכם.

מכיוון שעיקר תיירות הפנים והחוץ מתרכזת בחודשי הקיץ יולי ואוגוסט החלטנו לצאת בסדרה של שתי כתבות ובה נרכז בכל אחת מהן דילים שווים לישראל ולחו"ל ממיטב אתרי התיירות לחודש יולי ולחודש אוגוסט. הרבה מאוד אנשים אוהבים להזמין דילים מראש ולא לחכות לרגע האחרון אז אם אתם רוצים לצאת לחופשה ביולי 2011 ולא יודעים לאן, הכתבה הזאת מיועדת בדיוק עבורכם.

שימו לב
: הנתונים שמיד תראו כאן נכונים ליום פרסום הכתבה בלבד (8/6/2011) ויכולים להשתנות ע"י האתרים השונים.

חבילות נופש - יולי 2011

נתחיל מיד עם אתר וואלה טורס בו מצאנו חבילת נופש לזקינטוס היוצאת ב-6 ליולי וכוללת טיסה הלוך ושוב לזקינטוס בחברת AZI ושבעה לילות במלון זנטה פארק על בסיס חצי פנסיון ב-1988 דולר לשני מבוגרים. באתר של המרכז לתיירות בינלאומית מצאנו למשל חבילת נופש לסנטוריני הכוללת ארבעה לילות במלון מדיטרניאן סנטוריני הנמצא באיזור קאמרי וטיסה הלוך חזור בתאריכים 18 עד ה-22 ליולי 2011 ב-619 יורו לאדם.

באתר הדקה ה-90 מציעים חבילת נופש לאילת בחודש יולי במלון גולדן טוליפ פריוילג' לשלושה לילות בסוף שבוע בתאריכים 7/7 עד ה-10/7 ב-2643 ש"ח בלבד או למשל דיל לנסיכה אילת ביולי בסוף שבוע ב-575 ש"ח ללילה על בסיס לינה וארוחת בוקר.

באתר אשת טורס מצאנו ארבע חבילות נופש לסלוניקי ביולי החל מ-713 דולר ועד 815 דולר לאדם במלונות כמו הולידיי אין סלוניקי, מדיטרניאן פאלאס סלוניקי ומלון גרנד פאלאס סלוניקי. כל הדילים יוצאים או מסתיימים במהלך חודש יולי 2011.

אתר דיזנהאוז מציע כמה דילים לפלמה שבספרד ל-6 לילות בחודש יולי בטווח מחירים של 559 יורו ועד 758 יורו במלונות כמו בלמס, Cala Vinas, El Cid או Majorica. כל חבילות הנופש לפלמה הנ"ל יוצאות בתאריך 5 ליולי וחוזרות ב-11 ליולי 2011.

הופעות בחו"ל - יולי 2011

אתר התיירות "בליק" מציע לכם הרבה מאוד דילים להופעות בחו"ל לחודש יולי 2011 כמו למשל: דיל להופעה של סאנטנה בבודפשט החל מ-636 יורו, חבילת נופש להופעה של בון ג'ובי בברצלונה החל מ-776 יורו, הופעה של טייק דאת' בלונדון ביולי החל מ-841 יורו, דיל להופעה של רינגו סטאר בברלין החל מ-841 יורו או הופעה של מובי בברצלונה בחודש יולי החל מ-748 יורו.

הפלגות נופש ביולי

אם אתם מחפשים דווקא שייט תענוגות בספינות השונות, הנה כמה דילים לקרוז שמצאנו בכמה אתרים שונים לחודש יולי: למשל, אתר דיזנהאוז מציע שיט לים התיכון לשמונה ימים כולל טיסה לברצלונה. הדיל כולל טיסה, מלון, הפלגה, מיסי נמל שונים והעברות כאשר המחיר מתחיל ב-1819 דולר לאדם בחדר זוגי.

הפלגות לציבור הדתי


בשנים האחרונות גם הציבור הדתי והחרדי לא מקופח וישנם אתרים רבים אשר מציעים שיט תענוגות גלאט כשר והפלגות מפוארות למגוון יעדים בעולם. באתר הזה למשל מציעים מגוון עצום של הפלגות נופש לציבור הדתי בכל העולם כמו למשל הפלגות למערב ים התיכון (ספרד, סיציליה ואיטליה), שיט ביוון וקרואטיה ועוד יעדים רבים ומגוונים היוצאים בחודש יולי 2011.

עד כאן להפעם. בכתבה הבאה נציג לכם דילים וחבילות נופש חדשות לחודש אוגוסט 2011.

דילים לקוסטה ברווה

מתכננים חופשה בקוסטה ברווה? בכתבה הבאה אספנו עבורכם חבילות נופש ודילים לקוסטה ברווה מאתרי הנסיעות המובילים בישראל. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

הפעם החלטנו להתמקד באחד מאיזורי הנופש הקסומים ביותר באירופה - קוסטה ברווה שנמצאת בחבל קטלוניה שבספרד. קוסטה ברווה היא אחת מאתרי התיירות המובילים בספרד בפרט ובאירופה בכלל עם נוף פראי של הרים וצוקים על הים (מקור המילה קוסטה ברווה היא "חוף פרוע") ועיירות נופש עם חופים מדהימים ואטרקציות תיירותיות רבות.

רוב אתרי הנסיעות בישראל מציעים מגוון של חבילות נופש לקוסטה ברווה לקיץ כאשר טווח המחירים הממוצע לנופש בחודשי הקיץ הוא בין 400 דולר ל-900 דולר לאדם (המחיר משתנה בעיקר לפי ברמת המלון, סוג הפנסיון ותקופת ההזמנה) ובכתבה הבאה נציג לכם רשימה של כמה מן הדילים האטרקטיביים ביותר שמצאנו לקיץ 2011 (יוני, יולי ואוגוסט).

הערה חשובה: כל הדילים וחבילות הנופש המופיעים כאן נלקחו מאתרי התיירות אשר מתעדכנים באופן קבוע ורציף ועל כן כל המידע המופיע כאן נכון ליום כתיבת כתבה זו ( 6/6/2011) בלבד.

דילים לקוסטה ברווה

נתחיל עם אתר הדקה ה-90 המציג עמוד עם הרבה מאוד דילים ברגע האחרון לקוסטה ברווה כמו למשל 343 יורו בלבד לחבילת נופש היוצאת ב-8 ליוני וכוללת שמונה ימים במלון אלמברה (3 כוכבים) על בסיס חצי פנסיון או למשל 9 ימים במלון לונה קלאב (4 כובים) ע"ב חצי פנסיון ב-594 דולר בלבד.

באתר אשת טורס מצאנו חבילת נופש זולה ביותר לקוסטה ברווה ב-343 דולר בלבד הכוללת שלושה לילות במלון רימאר ע"ב חצי פנסיון וטיסת צ'רטר לברצלונה בחברת התעופה איר אירופה. ובאתר וואלה טורס מצאנו דיל הכולל חמישה לילות במלון אלהאמברה קוסטה ברווה ב-932 דולר לזוג על בסיס חצי פנסיון.

אנו ממשיכים עם אתר גוליבר שם חיפשנו חבילות נופש לקוסטה ברווה לסוף שבוע בתחלית חודש יולי 2011 (7 ליולי עד ה-10 ליולי) ומצאנו כמה דילים מעניינים למלונות 3 כוכבים כמו למשל 702 דולר לדיל במלון אולימפיק קוסטה ברווה, דיל למלון סמבה ב-509 יורו, חבילת נופש למלון אקווה מרינה קוסטה ברווה הממוקם ב-100 מטר מחוף הים ב-746 דולר ועוד.

אם אתם מחפשים דילים למלונות 4 כוכבים ומעלה בקוסטה ברווה תוכלו למצוא באותו עמוד גם חבילת נופש למלון רויאל סאן ורויאל ביץ' של רשת המלונות Htop ב-722 ו-737 דולר בהתאמה ועוד כמה מלונות טובים כגון מלון סיריוס, מלון קפריצ'י ומלון גיטראט מונטריי (5 כוכבים) הממוקם בלורט דה מאר.

לסיום, לאלו שמחפשים נופש בסוף חודש אוגוסט, ערכנו חיפוש באתר איסתא עבור חבילות נופש לקוסטה ברווה לסוף שבוע באוגוסט (בתאריכים 25/8 ועד ה-28/8) ושם מצאנו דילים לקוסטה ברווה החל מ-794 דולר ועד 1098 דולר לאדם במלונות שלושה וארבעה כוכבים כגון אולימפיק, רויאל סטאר, קללה פאלאס, רואיל סאן, אמאיקה, אוגוסטה ועוד.