טיול מאורגן לארה"ב

מתכננים טיול מאורגן לארה"ב? הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה נרכז לכם הצעות ומבצעים של טיולים מאורגנים לארה"ב שאספנו ממיטב אתרי התיירות בישראל.

אחד הטיולים המאורגנים הנפוצים ביותר ע"י התיירים הישראלים הם הטיולים לארה"ב. המקומות והאתרים לטייל בהם הם אינסופיים וחבלי הארץ השונים מציעים טיולים בכל הסוגים והסגנונות השונים. מכיוון שארצות הברית היא מדינה עצומה בגודלה, קשה מאוד להצליח לטייל בכולה ולכן רוב הטיולים בארה"ב נחלקים לפי איזורים או נושאים כך למשל תוכלו למצוא טיולים מאורגנים רק לחוף המזרחי, טיולים לאיזור הגרנד קניון, הרי הרוקי וכו'.

מחיר טיול מאורגן לארה"ב

מחיר טיול מאורגן בארה"ב הוא לא זול בכלל ונע בין 3000 דולר ל-4000 דולר בממוצע לאדם. מצד שני, המחיר כולל ברוב המקרים גם את הטיסות, מלונות וארוחת בוקר, הסעות, הדרכה ומיסים שונים. בשונה מטיסות או חבילות נופש אין כל כך הרבה הבדלים במחיר טיול מאורגן לארה"ב בקיץ או בחורף והמחירים בדרך כלל יציבים וקבועים במהלך כל השנה.

טיולים מאורגנים לארה"ב

בבדיקה שערכנו מצאנו הרבה מאוד אתרים המציעים סוגים שונים של טיולים מאורגנים לארה"ב. הנה כמה מהם:

נתחיל עם אתר אשת טורס שבו מצאנו מגוון של טיולים לארה"ב כמו למשל 2899 דולר לטיול מאורגן בצפון אמריקה (חוף המזרחי) למשך 8 לילות בחודש יוני כאשר אותו טיול בחודש יולי יעלה 2999 דולר ובאוגוסט 3099 דולר לאדם. עוד מבצע מעניין שכדאי לציין הוא טיול מאורגן לחוף המערבי הכולל גם קרוז לאלסקה ב-4599 דולר וגם טיול הכולל את לאס וגאס עם טיסות אלעל למשך 13 לילות ב-3841 דולר.

אנו ממשיכים עם אתר ותיק ביותר בתחום הטיולים הנקרא "רימון" ומציע כמה טיולים נחמדים ביותר לאיזורים שונים בארצות הברית בתאריכי יציאה מגוונים בחודשים יוני, יולי, אוגוסט ואפילו ספטמבר ואוקטובר. למשל תוכלו למצוא טיול מאורגן לחוף המערבי הכולל ביקור בלוס אנג'לס, סאן פרנסיסקו, יוסימיטי פארק, גרנד קניון ועוד למשך 15 יום החל מ-4285 דולר או טיול משפחות לארה"ב החל מ-4120 דולר לאדם (מינימום שני מבוגרים ושני ילדים).

באתר גוליבר מצאנו מנוע חיפוש שמשווה לכם מחירים בין סוכנויות תיירות רבות המציעות טיולים מאורגנים לארה"ב בחודשים יוני, יולי, אוגוסט וספטמבר. כך למשל הטיול הזול ביותר שמופיע הוא של אתר "המטייל" ב-2484 דולר וכולל 9 ימים באיזור החוף המזרחי הכולל את ניו יורק, טורונטו, פילדלפיה, וושינגטון והבית הלבן. ועוד טיולים רבים שמחירם הוא פחות מ-3000 דולר לבן אדם!

אם אתם מחפשים טיול מאורגן לארה"ב לשומרי מסורת או לציבור הדתי מצאנו לכם טיול כזה באתר של חברת אופקים היוצא ביולי, אוגוסט או ספטמבר החל מ-5995 דולר לאדם כאשר כל הטיולים מתאימים לדתיים ומבוססים על מלונות בבסיס חצי פנסיון כשר ומלווה צמוד ושומר מצוות לאורך כל הטיול.

ונסיים עם אתר אופיר טורס שמציע לכם כמה טיולים שווים ביותר לארה"ב כגון "אמריקה על המים" המציע טיול לאורך החוף המזרחי וכולל גם שיט לבהאמאס למשך 12 לילות בחודש יוני ב-3098 דולר או למשל טיול משפחות לארה"ב לאיזור אורלנדו ומיאמי (המעוניינים יוכלו לבקר בנפרד גם בדיסני וורלד שבאורלנדו) למשך 9 לילות בחודש יולי ב-2398 דולר לאדם בלבד (מותנה בהזמנה של שני מבוגרים ושני ילדים).


נופש באוסטריה

מתכננים חופשה באוסטריה? הנה מדריך קצר שיוכל לעזור לכם למצוא כמה כיוונים ורעיונות טובים לטיול באוסטריה.

ארץ מולדתו של מוצרט מהווה מוקד נפלא לתיירים מכל העולם. הרפרטואר התיירותי שמציעה אוסטריה הוא עצום ומגוון ותוכלו לבחור בין טיול באירופה הקלאסית תרבותית עם אדריכלות מרהיבה לבין חופשת סקי בחורף בהרי האלפים המושלגים או מסע קולינרי בעקבות השניצל הוינאי המפורסם.

ישנם כמה איזורים בהם מומלץ לטייל באוסטריה כמו למשל חבל הטירול הטומן בחובו נופים מרהיבים ועוצרי נשימה, עיר הקיט "באדן" וכמובן בעיר וינה בירתה של אוסטרליה והעיר הגדולה ביותר במדינה.

כדי שתוכלו להתרשם בצורה מעמיקה יותר לתכנון נופש באוסטריה, מצאנו לכם כמה מדריכי וידאו טובים. צפו בהם עכשיו:

נופש באוסטריה

במדריך הבא תוכלו להתרשם מתמונות של עשרות אתרים ומבנים תיירותיים בוינה עם ציון שם המקום מתחתם.



עוד מדריך נחמד המלווה בהסברים של מדריך תיירים המסביר על המקומות והאיזורים שכדאי לטייל בהם באוסטריה:



מאמרים קשורים:
נופש בפראג
נופש בטוסקנה
נופש בפורטוגל
נופש בברצלונה

נופש באילת בפחות מ-500 ש"ח

מחפשים נופש זול באילת? הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה נציג לכם חבילות נופש למלונות אילת בפחות מ-500 ש"ח לאדם. כל הפרטים בכתבה הבאה.

הדילים לאילת מתחממים ביותר לקראת הקיץ ואתרי התיירות כבר מציעים כבר מעכשיו חבילות נופש זולות לאילת לקיץ הקרוב. הפעם החלטנו לחפש בשבילכם מלונות באילת לקיץ בפחות מ-500 ש"ח לאדם. חרשנו עבורכם את האינטרנט ועשינו בשבילכם את העבודה השחורה. אז אם מחפשים גם לבלות באילת במלונות היוקרתיים וגם בזול, הכתבה הזאת מיועדת בדיוק עבורכם.

הערה חשובה: לפני שנציג לכם את התוצאות שלנו, נציין רק שהמחירים שמיד תראו כאן מתייחסים לאדם אחד ללילה אך בחלק גדול מהמבצעים, הם תקפים למינימום הזמנה של מספר לילות או מספר אנשים בחדר ו/או חלים רק על תאריכים מסוימים.

מלונות באילת בפחות מ-500 ש"ח

נתחיל עם מבצע שמצאנו באתר גוליבר המציע לא פחות ולא יותר, נופש במלון הנסיכה אילת ב-478 ש"ח ללילה בלבד. המבצע תקף להזמנה בין התאריכים 1 ליולי ועד ה-7 ליולי וישנו מינימום הזמנה של 4 לילות. לאלו שאוהבים להזמין הרבה לפני המועד מצאנו מבצע נוסף בגוליבר שכולל נופש למלון רימונים אילת (5 כוכבים) התקף בתאריכים 2 לאוקטובר ועד ה-6 לאוקטובר ב-346 ש"ח בלבד ללילה למינימום הזמנה של 2 לילות.

אנו ממשיכים עם אתר צבר שמציע נופש במלון דן פנורמה אילת בתאריכים 9 ליוני עד ה-10 ליוני ב-430 ש"ח לאדם ללילה בלבד. המחיר מותנה במינימום הזמנה של שני לילות.

גם למלון גולדן טוליפ המוגדר כמלון חמישה כוכבים מצאנו מבצע שווה בפחות מ-500 ש"ח לאדם. את המבצע הפעם מצאנו באתר איסתא המציע נופש בטוליפ אילת בין התאריכים 26 למאי ועד ה-29 למאי ב-337 ש"ח לאדם ללילה.

נמשיך עם אתר התיירות אמסלם טורס שבו מצאנו מבצע למלון ישרוטל ריביירה אילת בסוף חודש מאי ב-207 ש"ח בלבד לאדם ללילה ללא ארוחות. שימו לב: ההזמנה מותנית במינימום הזמנה של שני לילות.

רוצים מבצע למלון הילטון מלכת שבא אילת בפחות מ-500 ש"ח לאדם? מצאנו לכם מבצע כזה באתר אשת טורס המציע את מלכת שבא אילת בתאריכים 19 למאי ועד ה-22 למאי ב-469 ש"ח בלבד לאדם ללילה על בסיס לינה וארוחת בוקר. המחיר תקף למינימום הזמנה של שלושה לילות כך שסה"כ יצא לכם שלושה לילות לזוג 2814 ש"ח.

באתר עוזי טורס מציעים מבצע לזוג במלון אורכידאה אילת (5 כוכבים) עד אמצע חודש יוני -300 ש"ח לאדם באמצע השבוע ו-420 ש"ח לאדם בסוף שבוע וב-450 ש"ח ללילה לאדם עד בחודש יולי ובתחילת חודש אוגוסט. שימו לב: ישנו מינימום הזמנה של מספר לילות בכל אחד מן המבצעים ובנוסף, המחירים המופיעים כאן הם אכן לאדם אחד אך בתנאי שאתם מזמינים חדר לזוג.

ונסיים עם אתר קל נופש אשר מציע 2 לילות במלון רימונים סנטרל פארק באילת בסוף חודש מאי ב-1100 ש"ח לזוג כך שלמעשה המחיר לאדם הינו 550 ש"ל לשתי לילות ו-225 ש"ח לאדם ללילה.

מאמרים קשורים:
דילים לאילת

טיסות לרומא

הפעם החלטנו לאסוף עבורכם טיסות זולות לרומא ממיטב אתרי הנסיעות המובילים בישראל. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

לקראת עונת הקיץ הקרובה החלטנו הפעם להתמקד באחד ממוקדי התיירות האהובים ביותר על הישראלים הלא היא רומא. מחיר ממוצע טיסה לרומא בעונת הקיץ 2011 עומד על ממוצע של 450-550 דולר אך ישנם פערים גדולים בין אתר לאתר. בבדיקה שערכנו התמקדנו בעיקר בחודשים יוני ויולי מתוך מגוון הצעות של אתרים כמו הדקה ה-90, איסתא, גוליבר ועוד.

טיסות זולות לרומא

לפני שנתחיל כדאי רק לציין שלא כל האתרים שבדקנו, מציעים מבצעים למכירה מוקדמת של טיסות לרומא בקיץ ובחלקם נדרשנו לבצע חיפוש לתאריכים אקראיים שבחרנו לחודשים אלו. לכן, ייתכן וישנם מבצעים ש"מתבשלים" באתרים הנ"ל ויפורסמו בזמן קרוב.

בכל אופן נתחיל עם אחד האתרים שכבר פרסם מכירה מוקדמת של טיסות לרומא בקיץ והוא האתר של חברת אל על שמציע מבצע התקף עד לסוף חודש ומאי הכולל טיסה סדירה וישירה לרומא בחודש יולי החל מ-559 דולר במגוון תאריכי יציאה (כמעט בכל יום בחודש יולי).

עוד אתר שמציע כבר מעכשיו מבצע לאורך כל החודשים מאי ויוני הוא אתר אשת טורס. המבצע מאפשר לכם להזמין טיסה סדירה לרומא ב-524 דולר בתאריכי יציאה וחזרה רבים.

באתר הדקה ה-90 ערכנו חיפוש לטיסות לרומא מתאריך 1 ליוני ועד ה-30 ביוני ומצאנו לא מעט מבצעים שווים כמו למשל, טיסה ישירה לרומא ב-501 דולר בלבד של חברת אל איטליה וטיסת אל על באותם תאריכים ב-526 דולר.

גם באתר גוליבר ביצענו את אותו חיפוש בין התאריכים 1/6 ועד ה-30/6 ובו מצאנו 3 טיסות לרומא בפחות מ-500 דולר של חברות התעופה אל איטליה ושל חברת ukraine international כאשר הטיסה הזולה ביותר שייכת לאל איטליה ב-445 דולר בלבד! שימו לב: בחלק מן הטיסות האלו נותרו מקומות אחרונים אז כדאי למהר.

באתר איסתא מצאנו לאחר חיפוש של אותם תאריכים טיסה זולה לרומא ב-453 דולר בלבד של חברת ישראייר היוצאת ב-2 ליוני וחוזרת ב-7 ליולי 2011 ובאתר של חברת אמסלם טורס מציעים בתאריכים הנ"ל טיסות לרומא החל מ- 510 דולר.

אך האתר המנצח שלנו לפי הבדיקה שערכנו הוא האתר של חברת ישראייר שמציע כבר מעכשיו טיסה לרומא באמצע יוני (14/6/2011) ב-406 דולר בלבד!!

הערה: המידע המופיע כאן נלקח מאתרים חיצוניים אשר מעדכנים בתדירות גבוהה את מחירי הטיסות כך שייתכנו שינויים רבים. כדי לקבל מחיר רשמי וסופי יש לפנות ישירות לאתרים.

מאמרים קשורים:
מלונות ברומא
מלונות בסיציליה
נופש בטוסקנה

דילים לאילת 2

כמדי שנה נציג לכם דילים לאילת 2011 שאספנו עבורכם ממיטב אתרי הנסיעות המובילים בישראל. כל התוצאות, בכתבה שלפניכם.

חופשת הקיץ קרובה אלינו מתמיד ועכשיו זהו הזמן להתחיל לחפש דילים לאילת במלונות השונים. אתרי הנסיעות כבר מתחמשים לתחרות העצומה שבתחום ומציעים דילים אטרקטיביים לכל מלונות אילת השונים. אז כדי שתוכלו לקבל קצת אינדיקציה לגבי המחירים והמלונות השונים שילוו אתכם בקיץ הקרוב, נציג לכם בכתבה הבאה מבחר דילים ומבצעים לאילת זולים, מעניינים או אטרקטיבים שאספנו מאתרי התיירות המובילים בישראל לקיץ 2011.

שימו לב: המחירים המצויינים כאן נלקחו מאתרים חיצוניים ולכן, ייתכנו עדכונים ושינויים על ידם לאחר פרסום כתבה זו. לכן, מומלץ לפנו ישירות לאתר כדי לקבל מחיר סופי ורשמי.

דילים לאילת 2011

ראשית, כדי לקבל אינדיקציה כללית על המלונות השונים באילת בקיץ הקרוב בחרנו כדוגמה את אתר איסתא וערכנו חיפוש עבור מלונות באילת בין התאריכים 3 ביולי ועד ה-10 ביולי 2011. הדיל הזול ביותר לאילת שהופיע בתוצאות הוא דיל לאילת למלון ארכדיה ספא אילת (3 כוכבים) ב-174 ש"ח לאדם ע"ב לינה וארוחת בוקר בלבד. בנוסף, מצאנו מלונות רבים המציעים מחירים של עד 350 ש"ח לאדם ביניהם מלון אדומית, דליה, רימונים סנטרל פארק, מלון קלאב הוטל או חדר סטנדרטי במלון הריף אילת.

אם אתם מחפשים דילים לאילת למלונות המפוארים והגדולים, תוכלו למצוא בתאריכים אלו באיסתא למשל דיל לאורכידאה ב-427 ש"ח או דיל למלון מג'יק סנרייז קלאב ב-567 ש"ח. על מלונות מפוארים כגון הנסיכה, גולדן טוליפ, הרודס, ליאונרדו קלאב, מרידיאן, דן פנורמה ועוד תיאלצו לשלם כבר 600 ש"ח ומעלה.

אם אתם מחפשים דילים לאילת באוגוסט, ערכנו חיפוש דומה באיסתא בין התאריכים 7 לאוגוסט ועד ה-14 לאוגוסט ומצאנו כי המחירים בחודש אוגוסט מתייקרים במעט ביחס לחודש יולי.

לאחר שהתרשמת מהמחירים הממוצעים למלונות אילת השונים הגיע הזמן לחפש מבצעים ואחד האתרים שתמיד כדאי לבדוק בהם מבצעים לאילת במלונות השונים הוא אתר Hotels (לבצע את ההזמנה יש להיכנס לאתר ולבצע משם את ההזמנה). הנה כמה מן הדילים לאילת שמצאנו באתר למבחר מלונות אילת בקיץ הקרוב ובעיקר לחודשים יוני ויולי 2011:

מלון הילטון מלכת שבא מציע מבצע במהלך חודש יוני 2011 הכולל סוף שבוע לזוג ב-1092 ש"ח או סוף שבוע במהלך חודש יולי 2011 ב-998 ש"ח ולילה שלישי בחצי מחיר. מלון קלאב הוטל מציע מבצע מיוחד לאילת במהלך חודש יולי הכולל סוויטה ל-5 אנשים במחיר של 2997 ש"ח לשלושה לילות על בסיס חצי פנסיון.

במלון רימונים אילת מצאנו מבצע לחודש יוני הכולל לילה לאמצע שבוע לזוג ב-790 ש"ח או סוף שבוע לזוג באמצע חודש יוני ב-1070 ש"ח בלבד ואם אתם מחפשים דיל לשבועות באילת תוכלו למצוא באתר מבצע במלון דן אילת בתאריכים 7 עד ה-10 ביוני (4 לילות) ב-1456 ש"ח לזוג.

במלון דן פנורמה אילת מציעים דיל לסופ"ש בחודש יוני ב-834 ש"ח לזוג (מינימום הזמנה של 2 לילות) בתאריכים 9 עד ה-11 ליוני ובמלון ובמלון פלייה אילת (מלון חדש) מציעים לכם מבצע היכרות במהלך חודש מאי ומציעים חדר לזוג ללילה באמצע שבוע ב-310 ש"ח וחדר לזוג לסוף שבוע ב-450 ש"ח לזוג.

אם אתם מחפשים מבצע למלון 4 כוכבים באילת לקיץ הקרוב תוכלו למצוא באתר מבצע במלון אסטרל טופז בחודש יוני המציע 342 ש"ח ללילה לזוג באמצע שבוע ו-522 ש"ח ללילה לזוג בסוף שבוע או למשל דיל למלון קיסר פרימייר אילת לזוג באמצע שבוע בין התאריכים 5 ליוני ועד ה-7 ליוני ב-370 ש"ח בלבד.

דילים לאילת לחודש יוני 2011

אם אתם מבררים דילים לאילת בחודש יוני הקרוב, באתר הדקה ה-90 פרסמו מגוון דילים למלונות רבים כמו למשל סוף שבוע במלון נובה אילת ב-345 ש"ח לאדם ללילה או 414 ש"ח לאדם ללילה בסוף שבוע במלון קראון פלאזה אילת או סוף שבוע במלון הנסיכה אילת בחודש יוני ב-575 ש"ח לאדם ללילה.