טיסות לברצלונה ברגע האחרון

הפעם במסגרת סדרת הכתבות החדשה שלנו נציג לכם טיסות לברצלונה ברגע האחרון שאספנו מאתרי הנסיעות המובילים בישראל.

הסבר קצר למי שעדיין לא עוקב אחר סדרת הכתבות החדשה שלנו הנקראת "דילים ברגע האחרון". מדי שבוע אנו בוחרים יעד תיירותי אחר ומציגים לכם דילים ברגע האחרון לאותו היעד ממיטב אתרי התיירות בישראל כאשר הכלל הוא מאוד פשוט - הדיל חייב לחול עד עשרה ימים מיום פרסום הכתבה. בסוף כל כתבה נציג את האתר המנצח שהציע את המחיר הזול ביותר לפי הבדיקה שאנו ערכנו.

היום (25/4/11) בחרנו את אחד ממוקדי התיירות הנפוצים והפופולריים ביותר שמושכים אליו עשרות אלפי תיירים מישראל מדי שנה הלוא היא העיר ברצלונה. בדקנו בכמה מאתרי התיירות הגדולים בישראל איזה טיסות לברצלונה ברגע האחרון הם מציעים? מהם המחירים ועוד.

שימו לב: כל הנתונים המופיעים כאן נלקחו מאתרים חיצוניים שאין אנו אחראים עליהם ולכן כדי לקבל מחיר ופרטים סופיים, יש לבדוק את המידע ישירות מול האתר שבחרתם.

טיסות לברצלונה ברגע האחרון

נתחיל עם אתר גוליבר שמציע טיסה לברצלונה ברגע האחרון היוצאת ב-28 לאפריל ונוחתת ב-5 למאי ב-259 דולר לאדם. הטיסה היא טיסת צ'רטר (לא הצלחנו למצוא באתר את שם חברת התעופה). באתר השטיח המעופף מצאנו טיסה לברצלונה ב-377 דולר. הטיסה ממריאה ב-27 באפריל וחוזרת ב-4 למאי. גם טיסת ההלוך וגם החזור שייכות לחברת התעופה Air Europa.

באתר אשת טורס מצאנו לכם טיסה זולה לברצלונה היוצאת ממש ברגע האחרון ועולה 191 דולר בלבד. הטיסה ממריאה ב-26 באפריל עם חברת התעופה Spain Air ונוחתת חזרה לישראל ב-1 למאי עם חברת התעופה Sun Dor ובאתר הדקה ה-90 מציעים טיסה לברצלונה שיוצאת ב-27 לאפריל עם חברת התעופה וולינג וחוזרת ב-5 למאי עם חברת התעופה אייר אירופה כאשר מחיר הטיסה הוא 209 דולר להזמנה באתר.

נסיים עם אתר צבר שמציעים טיסה לברצלונה שממריאה ב-26 לאפריל ונוחתת ב-1 למאי עם חברת התעופה ספיין איר ב-199 דולר בלבד ואתר איסתא המציע טיסה הממריאה ב -27 באפריל של חברת התעופה VY ונוחתת חזרה בתל אביב ב-5 למאי (לא הצלחנו למצוא אם שם חברת התעופה בטיסת החזור) ב-229 דולר.

טיסות לברצלונה ברגע האחרון - סיכום

ובכן, לפי הבדיקה המצומצמת שעשינו, ניתן לומר בבירור שהפעם המנצח שלנו בגדול הוא אתר אשת טורס שמציע את הטיסה לברצלונה הזולה ביותר במחיר 191 דולר בלבד! הבעיה היחידה שלכם היא שהטיסה יוצאת ממש בקרוב אז למה אתם מחכים....

מאמרים קשורים:
מלונות בברצלונה

טיסות לורונה ברגע האחרון

אנחנו שמחים לפתוח פינה חדשה ובה מדי שבוע נבחר יעד ונציג לכם מבצעים של הרגע האחרון מאתרי התיירות המובילים והפעם - טיסות לורונה ברגע האחרון.

במסדרת הפינה החדשה הנקראת "דילים ברגע האחרון", נבחר בכל שבוע יעד אחר ונציג לכם דילים לאותו יעד ברגע האחרון (עד עשרה ימים מיום פרסום הכתבה) ממיטב האתרים המובילים בישראל לתיירות. את הפינה נפתח בטיסות לורונה ברגע האחרון (נכון ליום פרסום הכתבה - 17/4/11). בסיומה של כל כתבה, נציג לכם סיכום ובו האתר המנצח שמציע את הדיל הזול ביותר לפי הבדיקה שלנו.

שימו לב
: המחירים המופיעים כאן נאספו מאתרי התיירות ואין אנו אחראים למחיר ולמידע המופיע כאן. כדי לקבל מחיר רשמי יש לפנות ישירות לאתר הנסיעות. הערה נוספת: כל המחירים המופיעים בכתבה זו הם להזמנה דרך האינטרנט כאשר בהזמנה טלפונית המחיר באתרים השונים יהיה גבוה במקצת.

טיסות לורונה ברגע האחרון

ורונה למי שעדיין לא יודע, ממוקמת בצפון איטליה ונחשבת לאחת הערים היפות ביותר לנופש באיזור כולו. העיר גדושה באטרקציות תיירותיות ובמבנים מפוארים ועתיקים ביניהם האפיתיאטרון ארנה המפורסם וביתה של יוליה מהמחזה המפורסם של שיקספיר "רומיאו ויוליה".

ובכן, נחזור לעיניינו בו אנו מציגים לכם טיסות לורונה לרגע האחרון ונתחיל מיד עם אתר הדקה ה-90 שבו מצאנו לכם טיסה של חברת Neos Spa היוצאת ב-27/4/11 וחוזרת בחמישי למאי ב-254 דולר.

באתר איסתא מציעים את אותה הטיסה ב-269 דולר ובאתר השטיח המעופף תמצאו טיסה לורונה של חברת Neos היוצאת ב-26 לאפריל וחוזרת ב-23 למאי ב-293 דולר.

בגוליבר מציעים לכם מגוון תאריכי יציאה וחזרה בשבועיים הקרובים לטיסות לורונה כאשר המחירים לכל התאריכים הם 254 דולר.

באתר וואלה טורס מציעים את אותה טיסה שמצאנו באתר איסתא באותם תאריכים ובאותו המחיר ובאתר נט טרוול מצאנו טיסה לורונה היוצאת ב-21 לאפריל וחוזרת ב-28 לאפריל ב-499 דולר.

דילים ברגע האחרון - סיכום

לפי הבדיקה שלנו, הפעם בפינה שלנו "דילים ברגע האחרון" מנצחים האתרים "הדקה ה-90" ו-"גוליבר" המציעים טיסה לורונה ברגע האחרון במחיר הזול ביותר והוא 254 דולר בלבד.

נתראה בפעם הבאה.

חבילות נופש ללונדון

מחפשים חבילות נופש ללונדון לקיץ הקרוב? או אולי דיל זול לרגע האחרון? בכתבה הבאה אספנו לכם ממיטב הנופשונים ללונדון המוצעים באתרי התיירות השונים.

מאז ומתמיד נחשבה לונדון לאחד המקומות הפופולריים ביותר ע"י התיירים. האתרים הרבים שלונדון מציעה ביניהם מוזיאונים נחשבים, מבנים מפורסמים, אוכל טוב, חיי לילה וכמובן קניות במרכזים המסחריים הגדולים מושכים אליהם תיירים מכל העולם וגם ישראלים רבים בוחרים לבלות את החופשה שלהם בעיר הגדולה.

בדקנו איזה חבילות נופש ללונדון מציעים אתרי הנסיעות השונים, מהם המחירים ואיזה מלונות מוצעים לכם. כל הפרטים, לפניכם.

חבילות נופש ללונדון

אנו מתחילים עם אתר צבר שבו מצאנו חבילת נופש ללונדון ב-785 דולר לאדם. החבילה כוללת טיסה ללונדון ולינה במלון קינג סולומון (המלך שלמה) המוגדר כמלון 2 כוכבים בין התאריכים 5 למאי ועד ה-8 למאי (3 לילות). המלון ממוקם על יד תחנת רכבת האנדרגראונד וסמוך לבתי הכנסת שבלונדון.

אם אתם מחפשים חבילת נופש ללונדון לזוג בתקופת הקיץ, באתר הדקה ה-90 מציעים לכם למשל חבילת נופש ללונדון ביוני הכוללת טיסה ושהות של 3 לילות במלון רויאל נשיונל (Royal National) ב-1015 יורו לזוג.

עוד חבילה מעניינת שמצאנו לחודש יוני היא באתר גוליבר המציע טיסה + מלון ללונדון לשלושה לילות ב-798 דולר לאדם. הטיסה היא טיסת צ'רטר והמלון הוא מלון ארבעה כוכבים הנקרא Thistle City Barbican וממוקם סמוך למרכז ברביקן וכולל בריכה, ספא,סאונה, חדר כושר ועוד פינוקים רבים.

אם אתם רוצים מלון בלונדון במקום מרכזי יותר, כדאי לכם לבדוק את הדיל הבא היוצא באותם תאריכים (16/6/11 - 19/6/11) במלון קומברלנד, לונדון. אמנם תצטרכו לשלם קצת יותר על החבילה (994 דולר לאדם) אך תוכלו להינות ממיקום מרכזי ברחוב אוקספורד על יד מוזיאונים, בתי תיאטרון ועוד.

לאלו מביניכם שרוצים שהות ארוכה יותר, מצאנו לכם באתר וואלה טורס חבילת נופש ללונדון ל-7 לילות בחודש יולי במלון בדפורד על בסיס לינה וארוחת בוקר בלבד ב-1620 דולר.

חבילות נופש ללונדון ברגע האחרון

אם אתם אוהבים לקחת את הדילים של הרגע האחרון, הנה כמה דילים שיוצאים ממש עכשיו:

אתר נופי מציע חבילת נופש שיוצאת ב-17 לאפריל ונמשכת לאורך כל חג הפסח עד ל-27 באפריל במלון לורדס ב-1141 דולר לאדם בלבד! אתר השטיח המעופף מציע חבילה דומה בין התאריכים 17/4 עד ה-24/7 במלון פריזידנט לונדון (שלושה כוכבים) ב-1182 דולר ואתר נט טרוול מציע 3 לילות במלון קינד סולומון בין התאריכים 17 ועד ה-20 באפריל ב-914 דולר לאדם.

מאמרים קשורים:
טיסות זולות ללונדון
מלונות בלונדון

דילים לרודוס

מחפשים חבילות נופש לרודוס? בכתבה הבאה נציג לכם דילים לרודוס ממיטב אתרי התיירות המובילים בישראל. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

מאז ומתמיד אחד היעדים הפופולריים לנופש ביותר עבור הישראלים הם איי יוון כאשר אחד הבולטים שמביניהם הוא רודוס. המלונות ברודוס מציעים פינוקים אינסופיים במסגרת חבילות הכל כלול האהובים במיוחד ע"י הישראלים ובשילוב התרבות והמנטליות היוונית יחד עם המחירים הזולים מקבלים הישראלים חופשה מושלמת במחיר זול.

בדקנו איזה חבילות נופש ודילים אטרקטיביים מציעים אתרי הנסיעות הגדולים בישראל לקיץ הקרוב וגם דילים של הרגע האחרון. להלן התוצאות:

דילים לרודוס

נתחיל עם אתר גוליבר שבו ערכנו חיפוש של חבילות נופש לרודוס בסוף שבוע בתחילת חודש יוני (2/6/11 עד 5/6/11) ובו הצלחנו למצוא הרבה מאוד דילים במגוון מלונות. למשל, חבילת הכל כלול ברודוס במלון אלקטרה פאלאס רודוס (5 כוכבים) הממוקם בחוף המערבי ב-558 דולר, דיל לרודוס במלון קפסיס רודוס על בסיס חצי פנסיון ב-470 דולר או למשל חבילת נופש במלון רודוס פאלאס גם כן ב- 470 דולר.

הדיל הזול ביותר לרודוס שמצאנו באתר בתאריכים הנ"ל הוא חבילת נופש במלון ALS רודוס הממוקם במרכז העיר ומוגדר כמלון 3 כוכבים ב-411 דולר בלבד.

גם באתר הדקה ה-90 ערכנו חיפוש דומה לחבילות נופש לרודוס אך הפעם בחודש יולי הקרוב (החל מהתאריך 7/7/11 ) ומצאנו לא מעט דילים שווים במלונות רבים למשל: חבילת נופש לרודוס במלון המפואר אולימפיק פאלאס הכולל 5 ימים וטיסות אלעל ואג'יאן איירליינס ב-534 דולר בלבד או למשל דיל במלון בל אייר רודוס לארבעה ימים הכולל טיסות ארקיע ב-532 דולר בלבד.

דילים לרודוס ברגע האחרון

חיפשנו עבורכם בכמה אתרים גם דילים לרודוס ברגע האחרון. הנה כמה מהתוצאות שמצאנו:

באתר צבר מצאנו חבילת נופש הכל כלול לרודוס הכוללת 2 לילות במלון קרסטן רויאל ויליג' וטיסות הלוך חזור ב-290 דולר בלבד. אתר איסתא מציע חבילת נופש לרודוס של שלושה לילות על בסיס חצי פנסיון במלון רודוס פאלאס ב-385 דולר.

באתר קווי חופשה מבית אל על מציעים דיל לרודוס הכולל 3 לילות במלון נאוטיקה בלו רודוס (חמישה כוכבים) ב-219 יורו. באתר אשת טורס מצאנו חבילת נופש לרודוס במלון סיטי סנטר ב-229 יורו. החבילה כוללת 3 לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר וטיסות הלוך חזור לרודוס. ונסיים עם אתר השטיח המעופף שבו מציעים לכם דיל לרודוס הכולל 4 לילות במלון בלו ביי ביץ' רודוס וטיסה ב-299 דולר בלבד.

הערה: המחירים והפרטים המופיעים כאן נאספו מאתרים חיצוניים ואין הם מהווים מחירים רשמיים. אנר צרו קשר ישירות מול האתרים כדי לקבל מחיר סופי ומאושר.

כתבות קשורות:
מלונות ברודוס

טיסות זולות לתאילנד

חיפשנו בשבילכם טיסות זולות לתאילנד באתרי התיירות המובילים והזולים בישראל. כל הפרטים בכתבה הבאה שלפניכם.

תאילנד היא אחד היעדים הפופולריים עבור הישראלים ובמיוחד עבור חיילים משוחררים שמחפשים טיול אחרי צבא. אחת הסיבות לכך היא שתאילנד מלבד היותה מדינה קסומה עם אטרקציות תיירותיות רבות ומגוונות, מהווה במקרים רבים כנקודת פתיחה וסגירה לטיול מלא במזרח הרחוק ולכן רוב התרמילאים יבחרו טיסה לתאילנד ומשם ימשיכו לארצות נוספות כחלק מהטיול שלהם.

רוב הטיסות לתאילנד הן טיסות לבנגקוק כאשר חברות התעופה העיקריות שעובדות עם ישראל הן אל-על, קטר איירליין, אוזבקיסטן איירווייס ועוד. כמעט כל אתרי הנסיעות מציעים לאורך כל השנה מבצעים וטיסות זולות לתאילנד. בכתבה הבאה אספנו לכם מבצעים שונים מהאתרים השונים כדי שתקבלו קצת אינדקציה ותוכלו למצוא את הדיל המתאים עבורכם.

טיסות לתאילנד

אנו מתחילים עם אחד האתרים המזוהים ביותר עם טיולי תרמילאים הלא הוא אתר "איסתא". באיסתא מצאנו כמה טיסות זולות לתאילנד כאשר מחיר הטיסה הזולה ביותר הוא 708 דולר בלבד של חברת התעופה אוזבקיסטן איירוייס היוצאת בחודש אפיל וחוזרת באמצע חודש מאי. שימו לב, הטיסה היא עם עצירת ביניים בטשקנט. אם אתם מעדיפים טיסה ישירה לתאילנד באותם תאריכים הטיסה הזולה ביותר שהצלחנו למצוא באיסתא היא טיסת אל על ישירה לתאילנד שמחירה הוא 2523 דולר.

באתר "גוליבר" מצאנו לא מעט טיסות זולות לבנגקוק כאשר הטיסה שמשכה את תשומת ליבנו היא טיסה לתאילנד ביולי של אלעל ב-1390 דולר. אם אתם מחפשים טיסות צ'רטר לתאילנד בעמוד הבא תוכלו למצוא כמה כאלו החל מ-1019 דולר.

עוד אתר מצוין שנתקלנו בו הוא אתר "יש תיירות" המציע כמה חבילות מעניינות לתאילנד. למשל, תוכלו למצוא באתר טיסה לתאילנד בפסח ב-1070 דולר (כרטיס פתוח לשנה) או למשל טיסה זולה לתאילנד בחברת אוזבקיסטן איירוויס החל מ-749 דולר לכרטיס פתוח לחודש.

אם אתם מחפשים טיסות זולות לתאילנד בקיץ (יוני, יולי או אוגוסט) מצאנו לכם את האתר "נהורה טורס" שמציע מגוון חבילות של טיסות לבנגקוק בקיץ. למשל: טיסה לתאילנד בין החודשים מרץ עד יוני בטורקיש איירליין ב-899 דולר בלבד, טיסה זולה לתאילנד של אירוסוויט בין החודשים מאי - יולי (כרטיס פתוח לארבעה חודשים) החל מ-799 דולר בלבד, טיסה לתאילנד בין החודשים ספטמבר עד אוקטובר באוזבקיסטן איירוויס ב-699 דולר ואם אתם סטודנטים ומחפשים לנפוש בחופשת הלימודים, האתר מציע גם טיסה לתאילנד לסטודנטים ב699 דולר בלבד בחודש ספטמבר.

נסיים עם האתר שבו מצאנו לפי חיפושינו את הטיסה הזולה ביותר לתאילנד והוא אתר"Lets Travel" שם מצאנו לכם טיסה זולה לתאילנד ב-610 דולר בלבד!! הטיסה שייכת לחברת גולף אייר וכוללת כרטיס פתוח לשלושה חודשים. בנוסף תוכלו למצוא באותו אתר טיסות זולות לתאילנד נוספות של חברות קטר איירליינס, רואיל ג'ורדיניין, אל על, אירוסוויט ועוד במחירים נמוכים יותר משאר המתחרים.

מאמרים קשורים:
מלונות בבנגקוק
טיול מאורגן לתאילנד