טיסות לורנה

מחפשים טיסות זולות לורנה? בדקנו באתרי תיירות שונים מחירי טיסות לורנה ברגע האחרון, פסח וגם לקיץ הקרוב. כל הפרטים בכתבה הבאה.

ורנה היא יעד תיירותי נפוץ מאוד שהתגלה לישראלים בעיקר בשנים האחרונות (אולי כתוצאה מהירידה בביקוש לטורקיה) ואתרי הנסיעות מציעים בהתאם מגוון מבצעים ודילים שווים לורנה. כפי שהבטחנו בכתבה הקודמת בה הצגנו לכם מחירים שונים של טיסות לפראג, הפעם בדקנו לכם במיטב אתרי התיירות בישראל כמה תעלה לכם טיסה לורנה במועדים שונים כמו למשל פסח, טיסות בעונת הקיץ (יוני, יולי, אוגוסט וכו') וגם טיסות של הרגע האחרון.

שימו לב שהמחירים שמיד תראו כאן נלקחים מאתרים חיצוניים ועל כן יכולים להשתנות וכדי לקבל מחיר רשמי יד לברר זאת ישירות מול האתר שבחרתם.

טיסות זולות לורנה

נתחיל את הכתבה עם טיסות לורנה ברגע האחרון שמצאנו בכמה אתרים שונים. למשל אתר 747 מציע מספר טיסות זולות לורנה היוצאות בתחילת חודש אפריל ב-406 דולר בלבד. הטיסות הן ישירות ושייכות לחברת התעופה בולגריה איירליין.

גם באתר הדקה ה-90 המתמחה בטיסות לרגע האחרון מצאנו לכם כמה טיסות לורנה במחירים דומים כאשר הזולה ביותר מביניהן עולה 419 דולר ויוצאת בתחילת אפריל.

טיסות לורנה בפסח

אם אתם מחפשים טיסה לורנה בפסח כדאי לכם לבדוק את אתר נט טרוול שבו מצאנו לכם טיסה לורנה בפסח 2011 הכוללת גם 3 לילות במלון אינטרנשיונל ורנה על בסיס חצי פנסיון ב-385 דולר בלבד!

טיסות לורנה בקיץ

כפי שעשינו בכתבה הקודמת, גם הפעם בחרנו שבוע באמצע חודש אוגוסט (14/8 עד ה-21/8) וחיפשנו באותו שבוע מבצעים של טיסות בכמה אתרים מובילים. להלן הפרטים שמצאנו:

הטיסה הזולה ביותר לורנה שמצאנו באתר איסתא לאותם תאריכים היא בחברת אוסטריין איירליין העוברת דרך וינה ועוצרת שם למשך כ-4 שעות ועולה 583 דולר בלבד.

באתר גוליבר מצאנו טיסת ישירה לורנה ב-588 דולר בלבד כאשר נכון ליום זה (27/3/11) נשארו 7 מקומות לטיסה. בנוסף תוכלו למצוא עוד כמה טיסות זולות לורנה אך לא ישירות בחברות התעופה אוסטריין אירליין או מאלב בטווח מחירים של 582 דולר עד 809 דולר.

חיפשנו עבורכם גם את אותם תאריכים באוגוסט באתר אמסלם טורס כאשר הטיסה הזולה ביותר שמצאנו עולה 618 דולר לטיסה לא ישירה דרך אוסטריין איירליין.

נסיים עם אתר הדקה ה-90 שם מצאנו לכם (על פי החיפוש שאנו ערכנו) את הטיסה הזולה ביותר לורנה באותם תאריכים שציינו. כמו למשל את הטיסה הזו של חברת בולגריין אייר צ'רטר שתעלה לכם רק 509 דולר!

הערה: חודש אוגוסט נחשב לאחד התאריכים החמים ביותר לתיירות בערי הנופש באירופה ולכן מחירי הטיסות בו בדרך כלל הם היקרים יותר. אם אתם רוצים לנסות למצוא טיסות זולות יותר, נסו לחפש טיסות לורנה בחודש יולי או אפילו יוני ותוכלו ללמצוא מחירים זולים בהרבה.

מאמרים קשורים:
מלונות ורנה

טיסות זולות לפראג

חיפשנו לכם טיסות לפראג לפסח או לקיץ 2011 באתרי הנסיעות המובילים בישראל. כל הפרטים, בכתבה הבא שלפניכם.

פראג היא אחת הערים המבוקשות ביותר באירופה ע"י תיירים מכל רחבי העולם. לאחר שבכתבה הקודמת הצענו לכם מדריך טיולים לפראג, הפעם החלטנו לבדוק מהם מחירי הטיסות לפראג בקיץ ופסח באתרי התיירות המובילים בישראל ובדקנו איפה אפשר למצוא טיסה זולה לפראג באינטרנט.

הערה: המחירים והפרטים המופיעים כאן נכונים ליום פרסום הכתבה (21/3/11) ויכולים להשתנות על פי האתרים השונים.

טיסות לפראג ברגע האחרון

אתר איסתא למשל שמציע מבחר טיסות זולות לפראג. אם אתם מוכנים לקראת טיסה בשבוע הבא (טיסה היוצאת ב-25 לאפריל), תוכלו למצוא באיסתא טיסות החל מ-389 דולר בלבד. למשל, תוכלו לבחור מבין טיסות שכר (צ'רטר) וטיסות סדירות חברות תעופה כגון צ'ך איירליין ב-432 דולר או טיסת אל על לפראג ב-462 דולר ועוד טיסות רבות.

טיסות לפראג בפסח

אם אתם מחפשים טיסה לפראג בפסח, אתר גוליבר מציע מגוון של טיסות היוצאות בפסח או בתאיריכים סמוכים. המחיר הממוצע של טיסה לפראג בפסח הוא כ-620 דולר מתוך מגוון חברות תעופה כמו אל על, צ'ך איירליין, לופטנזה, אוסטריין איירליין ועוד.

טיסות לפראג קיץ 2011

כדי לדעת כמה עולה טיסה לפראג בקיץ, החלטנו לקחת שבוע מסוים בחודש יולי (17/7/11 עד 24/7/11) ולבדוק באתרים שונים מהו המחיר הממוצע ומי מציע מחיר זול.

ובכן, באתר אל על למשל מחיר עבור טיסה לפראג בשבוע זה יעלה לכם כ-600 דולר אבל שימו לב, ככל שמתקרבים לחודש אוגוסט 2011 המחירים עולים יותר ואותה טיסה בשבוע שלאחר מכן כבר תעלה לכם 800 דולר ומעלה.

באתר הדקה ה-90 לעומת זאת מצאנו לאותו שבוע טיסות לפראג זולות מאוד כמו למשל הטיסה הזאת ב-374 דולר בלבד העוברת דרך קייב אוקראיינה ועוד מגוון של טיסות זולות שתוכלו למצוא בדף הבא.

גם באתר אופיר טורס ערכנו חיפוש עבור אותו שבוע ביולי 2011 ומצאנו מחירים דומים העומדים בממוצע על בין 360 דולר לבין 600 דולר.

עד כאן להפעם, בכתבה הבאה נציג לכם מחירי טיסות ומבצעים לורנה לקיץ 2011. עד אז, שיהיה נופש נעים.

מאמרים קשורים:
מלונות בפראג

נופש בפראג

מתכננים טיול לפראג? הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה נציג לכם מדריך מצויין שיעזור לכם להעביר נופש בפראג בצורה המושלמת ביותר.

אחד מיעדי התיירות הפופולריים והאהובים ביותר ע"י הישראלים בפרט והעולם בכלל היא פראג בירת צ'כיה. פראג מציע מבחר עצום של אתרים תיירותיים המתאימים לכל סוגי התיירים החל מזוגות שמחפשים נופש לירח דבש ועד לטיול משפחות עם ילדים.

טיול בפראג

פראג ידועה במבנים הארכיקטטורים המרהיבים ובכנסיות מפוארות עם היסטוריה רבה מאחוריהן. בין המקומות הידועים והנחשבים ניתן למצוא את קתדרלת ויטוס הקודש, כנסיית טין הגותית, מגדל השעון ועוד. בנוסף כדאי ואפילו חובה לבקר באתרי תיירות נוספים כגון העיר העתיקה של פראג, כיכר ואצלב, גשר קארל ועוד. כדאי גם לבקר במוזיאון של קפקא שנמצא בעיר (למשקיעים יותר, ניתן להזמין טיול בבעקבותיו של פרנץ קפקא ברחבי העיר). לישראלים מומלץ גם לבקר ברובע היהודי של פראג לבקר בבתי כנסת עתיקים וכד'.

בכל אופן, כדי שתוכלו להתרשם מפראג בצורה מוחשית, הנה מדריך וידאו מצויין ומושקע בהם תוכלו לראות את המקומות האלו ומקומות נוספים בפראג ולתכנן לכם את הטיול המושלם. צפו במדריך:

נופש בפראג



מאמרים דומים:
נופש בטוסקנה
נופש בפורטוגל
נופש בברצלונה

טיול מאורגן לבורמה

ריכזנו לכם בכתבה הבאה מבחר של טיולים מאורגנים לבורמה ממיטב אתרי הנסיעות והטיולים בישראל. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

אם אתם חובבי המזרח הרחוק, בורמה (כיום מיניאמר) היא מקום שאסור לפספס. השילוב של טבע ונוף מדהים יחד עם התרבות וההיסטוריה של המקום הופכים את בורמה למקום קסום ומעניין שיעניק לכם חוויה משכרת של טיול.

הרבה מאוד מהטיולים המאורגנים היוצאים מישראל הם למדינות המזרח הרחוק. לאחר שכבר הצגנו לכם בכתבות הקודמות טיולים לסין, יפן, הודו ועוד, הפעם החלטנו להציג לכם מבחר של טיולים מאורגנים לבורמה שמצאנו באתרי נסיעות שונים.

טיול מאורגן לבורמה (מיניאמר)

נתחיל עם אתר מרום תעופה המציע טיול מאורגן לבורמה מקיף ומעניין הכולל ביקור בכל המקומות והאתרים החשובים במדינה כמו למשל העיר ינגון, עמק הפגודות, מקדש שווא דגון, ביקור בפסטיבל הבלונים (בנובמבר בלבד) ועוד אתרים ומקומות רבים. תאריכי היציאה של טיול זה הם בפברואר, מרץ ואפריל (למי שמחפש טיול מאורגן בפסח). מחיר הטיול הוא זול ועומד על 2850 דולר לאדם בלבד (ישנה אפשרות לשלם תוספת של 998 דולר ולהמשיך בטיול ללאוס).

עוד טיול מאורגן לבורמה שמצאנו אותו מעניין הוא של חברת אדמה שמציעה טיול לבורמה ל-14 יום הכולל גם את פסטיבל אינלה וביקור במקומות המעניינים במדינה כמו למשל אגם אינלה, מערת פגודת הזהב, ביקור בעיר מנדאליי, בגאן ועוד. כמו כן, הטיול שם דגש על היכרות עם התרבות והאנשים בכפרים ובשבטים המקומיים. התאריך המתוכנן לטיול זה הוא בחודש אוקטובר כך שיהיה לכם זמן רב להתכונן. מחיר הטיול הוא 3827 דולר לאדם בחדר זוגי וכולל מיסים, אשרת כניסה לבורמה.

גם החברה הגיאוגרפית הותיקה מציעה טיול רציני ומקיף לבורמה למשך 13 יום הכולל ביקור בכל אתרי התיירות האטרקטביים. תאריכי היציאה האפשריים הם מרץ, אוקטובר, נובמבר או דצמבר 2011. מחיר הטיול (לטיול היוצא בחודש מרץ) הוא 3577 דולר הכולל מיסים, אשרות ודמי רישום.

נסיים עם אתר בריזה שמציע טיול מאורגן לבורמה ל-14 יום היוצא ב-13 לנובמבר 2011 ושם דגש גם על טיולי טבע וביקור בשבטים באיזור הצפון. טרם נקבע מחיר לטיול זה ויש להתעדכן מול האתר כדי לקבל מחיר.

כתבות נוספות בסדרת טיולים מאורגנים למזרח הרחוק:
טיול מאורגן ליפן
טיול מאורגן לסין

דילים לשבועות 2011

מחפשים חבילת נופש בשבועות? בכתבה הבאה אספנו עבורכם דילים לשבועות בארץ ובחו"ל ממיטב אתרי התיירות ברשת. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

בהמשך לסדרת הכתבות שלנו המציגה לכם דילים לחגים, הפעם החלטנו להקדים ולהציג לכם דילים לשבועות שמצאנו באתרי התיירות השונים למגוון יעדים בארץ ובחו"ל. ישראלים רבים וביניהם גם הציבור הדתי והחרדי נוהגים לצאת לחופשה בשבועות מדי שנה וכדי לעזור למי שרוצה להקדים ולהזמין כבר עכשיו (7/3/11) חופשה בשבועות החלטנו לפרסם את הכתבה הבאה.

הפעם היינו צריכים לעבוד קשה במיוחד מכיוון שרוב אתרי הנסיעות לא מציעים עדיין דילים לשבועות 2011 אלא מתרכזים כרגע בעיקר בחבילות לפסח אך בסופו של דבר מצאנו עבורכם כמה דילים שווים. להלן התוצאות.

חבילות נופש לשבועות 2011

אחד האתרים בהם מצאנו הרבה מאוד דילים לשבועות הוא אתר המרכז לתיירות בינלאומית שמציע עשרות חבילות לשבועות בכרתים. מחירי החבילות מתחילים ב-529 דולר כמו למשל למשל, חבילת נופש לכרתים בשבועות הכוללת 4 לילות בין התאריכים 5/6/11 עד ה- 9/6/11 במלון הוריזון ביץ' סטאליס כרתים ב-529 דולר בלבד ומגיעים ל-1722 דולר למלונות יוקה בכרתים כמו למשל החבילה הבאה הכוללת 4 לילות במלון אלונדה ביץ' כרתים (Elounda Beach) בשבועות פלוס טיסה ב-1722 דולר. כמו כן, תוכלו למצוא באתר גם דילים לכרתים בשבועות הכוללים רכב שכור או חדרי בונגלו ועוד.

נופש בשבועות אילת

אם אתם מחפשים נופש בשבועות באילת, ים המלח ומקומות נוספים בארץ, כדאי לכם לבדוק את האתר מצוין של אתר עוזי טורס שמציע דף מרוכז של דילים לחגים ובו מצאנו לא מעט דילים זולים ומעניינים לשבועות בארץ. למשל: חבילת נופש לאילת בשבועות במלון אורכידאה אילת ב-1150 בלבד לזוג ללילה, דיל לקראון פלאזה אילת בשבועות על בסיס לינה וארוחת בוקר ב-2000 ש"ח לשני לילות, דיל ל-4 לילות בשבועות במלון קיסר אילת ב-4140 ש"ח, נופש בשבועות ל-4 לילות במלון מלכת שבא אילת ב-5400 ש"ח ועוד דילים למבחר מבחר מלונות באילת כגון מלון דליה, מלון סיאסטה אילת, נובה ועוד.

נופש בשבועות ים המלח

אתר עוזי טורס מציע גם דילים לשבועות בים המלח במבחר מלונות ומבטווח מחירים רחב. למשל 4 לילות במלון צל הרים ים המלח בשבועות ב-3880 ש"ח לזוג, 2 לילות במלון רימונים ים המלח בשבועות על בסיס חצי פנסיון ב-3900 ש"ח לזוג, 2 לילות במלון קראון פלאזה ים המלח בשבועות ב-3300 ש"ח לזוג או חבילת נופש במלון דניאל ים המלח בשבועות לשני לילות על בסיס חצי פנסיון ב-3140 ש"ח. כמו כן, תוכלו למצוא באותו דף גם מגוון דילים לשבועות בארץ בתל אביב, טבריה, ירושלים ועוד.

הערה
: הנתונים המופים כאן נלקחו מאתרי תיירות חיצוניים ויכולים להשתנות. כדי לקבל מחיר רשמי וסופי, יש לברר ישירות מול האתר.

מאמרים דומים:
דילים ליום העצמאות 2011
דילים לפורים
חבילות נופש לפסח 2011
טיסות בפסח

דילים ליום העצמאות

אם אתם מתכננים נופש ביום העצמאות, הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה ריכזנו לכם דילים ליום העצמאות מאתרי הנסיעות המובילים בישראל. כנסו לכתבה לכל הפרטים.

ישראלים רבים בוחרים לבלות את יום העצמאות בחופשה בארץ ובעולם. אתרי הנסיעות השונים מודעים לעובדה זאת ומציעים דילים המותאמים במיוחד ליום העצמאות. בכתבה הבאה חיפשנו עבורכם איזה דילים מציעים אתרי הנסיעות השונים, מהם המחירים והמלצות נוספות.

חבילות נופש ליום העצמאות

אנו מתחילים באתר Ypaymore שמציע מגוון שלם של דילים לחגים. למשל, דילי לקוס ביום העצמאות הכולל 4 לילות במלון אלסנדרה ביץ' המפואר (ארבעה כוכבים) על בסיס לינה וארוחת בוקר ב-450 דולר או דיל לרודוס ביום העצמאות (בין התאריכים 8/5 ועד 12/5) הכולל טיסה של סאן דור לרודוס ו-4 לילות במלון ALS ברודוס ב-397 דולר בלבד.

דיל נוסף שמצאנו באתר הוא חבילת נופש לפריז ביום העצמאות הכוללת טיסה של ארקיע לפריז ו-3 לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר במלון היביסקוס פריז ב-781 דולר.

עוד נופש מעניין שמצאנו הוא שייט במג'יק 1 ביום העצמאות 2011 הכולל פסטיבל עם הופעה של אייל גולן. הספינה תגיע ליעדים לימסול, לרנקה וכרתים. לבירור מחיר ההפלגה ביום העצמאות לחצו כאן.

אם אתם מחפשים חבילת נופש לאילת ביום העצמאות מצאנו לכם באתר הבא חבילה למלון קיסר אילת ביום העצמאות (8/5 עד ה-12/5) ב-690 ש"ח ללילה לזוג על בסיס חצי פנסיון.

נסיים עם אתר אמסלם טורס שם מצאנו מבחר גדול ומשובח של חבילות נופש ליום העצמאות 2011. למשל, חבילת נופש לכרתים ביום העצמאות ב-445 דולר, דיל למלטה ביום העצמאות ב-249 דולר בלבד, חבילת נופש לטנריף הכוללת טיסת אל-על, ו-5 לילות במלון פז אזול ללא ארוחות ב-824 יורו או דיל לרומא ביום העצמאות 2011 במלון ארקדיה ב-779 דולר.

עוד יעדים שמצאנו באתר הם חבילת נופש לברצלונה ביום העצמאות הכוללת טיסה ו-4 לילות במלון H.INN EXPRESS BARCELONA-MOLINS ב-533 יורו, חבילת נופש לפראג ביום העצמאות (מלון אולימפיק) ב-479 דולר ועוד גלים נוספים שתוכלו למצוא באתר.

מאמרים קשורים:
דילים לפורים
חבילות נופש לפסח 2011
טיסות בפסח 2011

דילים לפורים

מחפשים דילים לפורים 2011? הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה ריכזנו לכם כמה דילים שווים לפורים ממיטב אתרי הנסיעות בישראל. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

פורים הוא אמנם חג קטן המתפרס על פני יומיים בלבד אך בישראל כל חג הוא סיבה לחגיגה וישראלים רבים מחליטים לנצל את חופשת פורים הקטנה ולקחת חבילת נופש לחו"ל או לארץ. לכן, לקראת חג המתקרב ובא, החלטנו להציג לכם כמה חבילות נופש לפורים 2011 שמצאנו באתרי נסיעות מובילים בישראל.

הערה: פורים השנה יוצא בין התאריכים 17/3/2011 עד 19/3/2011 ובירושלים עד ה-20/3/11 אך חבילות הנופש עלולות לחרוג מעט לפני או אחרי החג.

חבילות נופש לפורים 2011

אנו מתחילים באתר הדקה ה-90 שהקים דף מיוחד לכבוד פורים 2011 ובו מרוכזים כל חבילות הנופש לחג. כך למשל מציעים באתר חבילת נופש למלטה בפורים לחמישה ימים במלון טופז מלטה ב-379 דולר בלבד או דיל לאתונה בפורים למשך 4 ימים במלון קינג ג'ייסון אתונה ב-455 דולר בלבד. אם אתם מחפשים חבילת נופש לפריז בפורים, תוכלו למצוא באתר אחת כזו הכוללת שלושה לילות במלון ריביירה בלדינס פריז ב-655 דולר בלבד.

עוד חבילות נופש לפורים שתוכלו למצוא באתר הן חבילת נופש ללונדון בפורים במלון סנטרל פארק (שני כוכבים) למשך 3 לילות ב-625 דולר, דיל לברצלונה בפורים במלון אראגון ב-419 יורו וחבילת נופש לבודפשט בפורים ב-389 דולר בלבד הכולל טיסה ולינה במלון מילניום בודפשט למשך 3 לילות.

גם באתר Ypaymore מצאנו כמה חבילות נופש לפורים מעניינות. למשל, דיל למלטה בפורים 2011 ב-439 דולר בלבד, חבילת נופש לברצלונה בפורים בין התאריכים 20 עד ה-24 למרץ במלון 4 כוכבים ב-644 דולר וגם דיל לאילת בפורים במלון אורכידאה הריף אילת ב-295 ש"ח ללילה (מינימום הזמנה של 3 לילות).

פורים 2011 אילת

באתר אשת טורס מצאנו לכם הרבה מאוד דילים בפורים במלונות אילת, ים המלח ובצפון הארץ. למשל, דיל למלון רימונים אילת בפורים ב-439 ש"ח, דיל במלון הילטון מלכת שבא אילת בפורים (על בסיס לינה וארוחת בוקר) ב-479 ש"ח או נופש במלון ישרוטל המלך שלמה אילת (5 כוכבים) ב-364 ש"ח (בלעדי למחזיקי כרטיס ישראכארט). עוד מלונות באילת שתוכלו למצוא באתר הם מלון פרימה מיוזיק, מלון אסטרל ויליז', מלון קיסר אילת, מלון סי הוטל ועוד.

פורים 2011 ים המלח

אם אתם מחפשים מלונות ים המלח בפורים, תוכלו למצוא באתר דילים רבים כמו למשל חבילת נופש במלון ליאונרדו ים המלח בפורים ב-439 ש"ח, דיל במלון קראון פלאזה ים המלח בפורים ב-469 ש"ח (בלעדי ללקוחות בזק בינלאומי), נופש במלון ספא קלאב ים המלח בפורים (חצי פנסיון) ב- 618 ש"ח וחבילות נוספות למלונות כמו אואזיס, ליאונרדו קלאב ים המלח, מלון הוד המדבר, מלון רויאל רימונים ים המלח ומלון גני ים המלח.

מלונות בצפון פורים 2011

אתר אשת טורס מציע לכם גם חבילות לפורים במלונות בצפון הארץ כמו למשל חבילה למלון פסטורל כפר בלום בפורים ב-539 ש"ח על בסיס חצי פנסיון וכולל כניסה חינם לספא, דיל למלון הגושרים בפורים ב-349 ש"ח או דיל למלון קרלטון נהריה בפורים ב-368 ש"ח.

מלונות ירושלים פורים 2011

לסיום, מצאנו באתר אשת טורס גם דיל לפורים בירושלים במלון גרנט קורט ב-319 ש"ח בלבד וחבילת נופש במלון רימונים ירושלים בפורים ב-255 ש"ח בלבד.

מאמרים דומים:
חבילות נופש לפסח 2011
טיסות בפסח 2011