דילים לספרד

חיפשנו בשבילכם דילים לספרד זולים ושווים מאתרי התיירות המובילים בישראל. כנסו לכתבה הבאה לכל הפרטים.

אחד המקומות הקלאסיים לנופש גם בקיץ וגם בחורף היא ספרד. ברוב המקרים, הדילים לספרד מתרכזים בערים ברצלונה ומדריד ובמקרים רבים מכילים גם חבילות ספורט הכוללות כרטיסים למשחקים של הקבוצות ריאל מדריד וברצלונה. את המחירים הזולים ביותר לספרד תמצאו בעיקר בחבילות של הרגע האחרון שמוצעות תמיד בכל האתרים.

כמה עולה חבילת נופש לספרד?

לפי הבדיקה שאנו ערכנו המחירים הממוצעים לחבילות נופש לספרד בחורף 2010/2011 הם בסביבות 560 דולר ומעלה לאדם. בכתבה הבאה נציג לכם דילים זולים לספרד שמצאנו ממיטב האתרים המובילים לתיירות בישראל כמו איסתא, גוליבר, הדקה ה-90 ועוד.

דילים לספרד

נתחיל באתר גוליבר שבו מצאנו כמה דילים זולים לספרד. הדיל הזול ביותר שמצאנו באתר הוא דיל לברצלונה לשלושה לילות שיוצא בעשירי לפברואר 2011 וחוזר בארבעה עשר לאותו חודש ב-282 יורו בלבד. הדיל כולל טיסה ולינה במלון Ciutat De Molle (שלושה כוכבים).

באתר הדקה ה-90 מציעים לכם דיל זול ביותר לברצלונה בתחילת דצמבר 2010 ב-499 דולר בלבד הכולל טיסה ושלושה לילות במלון "אוטו הוגר" (3 כוכבים) או דיל לברצלונה משולב עם כרטיס למשחק של קבוצת הכדורגל ברצלונה מול אתליטיתקו בילבאו ב-644 יורו. לקישור לדיל לחצו כאן.

באתר נט טרוול מצאנו חבילת נופש לברצלונה בדצמבר ב-569 דולר הכולל שלושה לילות במלון רומא וטיסה ישירה לברצלונה.

אתר הנסיעות השטיח המעופף מציע דיל לברצלונה בסילבסטר שמתחיל בסוף דצמבר ומסתיים בתחילת ינואר 2011 ב-699 דולר הכולל שלושה לילות במלון קטלוניה ברצלונה פלאזה (ארבעה כוכבים) על בסיס לינה וארוחת בוקר וטיסה ישירה לברצלונה.

אם אתם מחפשים דילים למדריד לעומת זאת, תוכלו למצוא דרך סוכנות הנסיעות 747 חבילת נופש למדריד בינואר 2011 ב- 559 יורו הכולל שלושה לילות במלון אופרה וטיסה אלעל ישירה למדריד.

ונסיים עם אתר Y Pay More שמציע דיל למדריד בפחות מ-540 דולר במסגרת "טוס וסע" הכולל טיסה למדריד ושלושה ימים עם רכב שכור. או חבילת נופש למדריד ב-509 דולר בלבד הכוללת טיסה + מלון ללילה אחד. שני הדילים ניתנים למימוש עד סוף מרץ 2011.

טיסות זולות להודו

מחפשים טיסות בזול להודו? הפעם בכתבה הבאה נציג לכם את הטיסות הזולות ביותר להודו שמצאנו ברשת. כנסו לכתבה לכל הפרטים.

יצאנו לברר לתרמילאים מביניכם שמתחילים עכשיו בתכנון הטיול למזרח כמה עולות טיסות להודו וגם לחפש אחר מבצעים מיוחדים שמציעים אתרי הנסיעות הישראלים לסטודנטים ולמשתחררים מהצבא. אז איפה מציעים טיסות להודו הכי זולות? מיד תראו.

טיסות להודו בזול

נתחיל מיד עם אתר איסתא שם מצאנו שני מבצעים לטיסות להודו. האחת היא טיסה זולה לדלהי ב-718 דולר בלבד בחברת Royal Jordania למקסימום ארבעה חודשים. המבצע מסתיים ב-31 לדצמבר 2010. השנייה היא טיסה זולה לגואה ב-999 דולר ומיועדת לצעירים בלבד (12-32). גם מבצע זה מסתיים ב-31 לדצמבר.

ממשיכים עם אתר הדקה ה-90 שתמיד מציע טיסות זולות למגוון יעדים. לסטודנטים ותרמילאים מציעים בדקה ה-90 כמה מבצעים להודו. למשל טיסה זולה לדלהי ב-649 דולר בלבד כולל כרטיס פתוח לשנה. הטיסה היא בחברת איירסוויט ועורת דרך קייב. אם תרצו לטוס עם אלעל, מציע האתר טיסה לדלהי בחברת אל על ב-989 דולר. המבצע ניתן למימוש עד אפריל 2011. עוד מצאנו באתר טיסה זולה לבומביי ב-835 דולר (פתוח ל-4 חודשים) וב-949 דולר (פתוח לשנה). המבצעים מסתיימים בחודשים מרץ ואפריל 2011.

גם באתר נט טרוול מצאנו טיסה זולה ביותר להודו - דלהי ב-677 דולר בלבד. הטיסה עוברת דרך קייב ותאריך היציאה ההוא עד ה-31 לדצמבר 2010. וגם אתר הנופש 747 מציע לצעירים מבצעים לטיסות אלעל להודו לצעירים החל מ- 851 דולר לטיסות לבומביי ו-889 דולר לטיסות לדלהי.

עוד טיסות להודו מצאנו באתר גוליבר המציע מבחר של טיסות למומבאי החל מ-1320 במגוון חברות תעופה ואתר וואלה טורס המציע טיסה לגואה לצעירים בחברת אל על ב-999 דולר. באתר אשת טורס מצאנו טיסה לבובמיי עם תאריכי יציאה וחזרה גמישים ב-837 דולר ובאתר אופיר טורס מציעים מבצע לטיסות זולות למזרח הרחוק החל מ-699 דולר בלבד

לסיכום, בהתאם לחיפוש שאנו ערכנו הטיסה הזולה ביותר להודו היא באתר הדקה ה-90 ב-649 דולר אך אנו ממליצים לכם תמיד לברר בעוד מקומות וכן ליצור קשר טלפוני עם סוכניות הנסיעות כדי לקבל אפילו מבצעים יותר אטרקטיביים.

כתבות דומות:
טיסות לפריז
טיול מאורגן להודו
טיסות זולות ללונדון
טיול מאורגן לסין

טיול מאורגן למרוקו

איפה אפשר למצוא טיול מאורגן למרוקו בזול? כמה זה עולה? ועוד כמה טיפים והמלצות על טיולים מאורגנים למרוקו בכתבה הבאה שלפניכם.

מרוקו היא אחד היעדים האקזוטיים והיפים ביותר לטיול ונופש. טיול למרוקו מתאים לכל סוגי התיירים החל מטיולי משפחות, טיולי שורש ואפילו טיול רומנטי לזוגות לירח דבש. האתרים המרכזיים שכדאי לטייל בהם במרוקו ורוב הטיולים המאורגנים עוברים דרכם הם הערים תנג'יר, מרקש, קזנבלנקה, פז, מקנס, איפראן, וראבט. בנוסף לטיול בערי מרוקו אפשר לטייל גם בהרים מושלגים, וכמובן במדבר סהרה הגדול.

בשנים האחרונות הפכה מרוקו ליעד פופולרי במיוחד כאשר רוב התיירים הישראלים שמחליטים לטוס למרוקו עושים זאת בעזרת טיול מאורגן. בכתבה הבאה נציג לכם טיפים והמלצות לטיול מאורגן למרוקו ונציג לכם דילים שונים שאספנו מאתרי התיירות באינטרנט כולל מחירים ופרטים נוספים.

כמה עולה טיול מאורגן למרוקו?

המחירים של טיולים מאורגנים למרוקו הם לא זולים אך גם לא יקרים במיוחד וניתן לקבוע שהמחיר הממוצע לטיול מאורגן למרוקו הוא כ-1500 דולר. רוב הטיולים המאורגנים למרוקו נמשכים בין 8 ימים לטיול קצר ומגיעים ל-20 יום לטיול ארוך ומפורט כאשר זמן הטיול משפיע רבות על המחיר.

טיולים מאורגנים למרוקו

חיפשנו בכמה אתרי נסיעות מובילים בישראל את טיולים המאורגנים הזולים ביותר והמעניינים ביותר למרוקו. להלן התוצאות.

נתחיל באתר איסתא המציע טיול מאורגן למרוקו בזול בחודש ינואר למשך 9 ימים הכולל ביקור בבאתרים רבים ביניהם הרובע היהודי בעיר מקנס, ארמון המלך בעיר פז, טיול בהרי האטלס, מפלי המים הגדולים - אוזוד, סיור במסגד חסן וכיכר האום בעיר מרקש ועוד. מחיר הטיול הוא 1149 דולר בלבד. המחיר כולל טיסה, לינה במלונות מרוקו, אוטובוס, מלווה צמוד ועוד.

באתר צבר מציעים טיול מאורגן למרוקו ל-12 ימים היוצא בינואר 2011 ב-1599 דולר.

באתר שרון טורס מצאנו מגוון של טיולים מאורגנים למרוקו עם אטרקציות ותוספות מעניינות כמו ביקור בהילולה וקברי צדיקים, טיולי ג'יפים במדבר סהרה או למשל טיול למרוקו בפסח 2011 הכולל ליל סדר מפואר וחווית המימונה. הטיולים מתחילים החל מ-11 יום ועד ל-14 יום ויוצאים בכל חודשי 2011.

גם באתר גוליבר אפשר למצוא מבחר גדול של טיולים מאורנים למרוקו בתאריכים נובמבר 2010 ועד מרץ 2011. הטיול הזול ביותר מתחיל ב-1494 דולר לטיול במרוקו המלכותית למשך 12 יום ומגיע ל-2225 יורו לטיול המיועד לגיל הזהב בהרי האטלס ומדבר סהרה.

טיול מאורגן למרוקו בפסח 2011 - נסיים באתר טופ סטייל המתמחה בטיולים למרוקו ובו מצאנו הרבה מאוד טיולים מאורגנים החל מ-1580 דולר למגוון יעדים במרוקו כגון ערי המלוכה ובמדבר סהרה. באתר מציעים גם שלושה טיולים מאורגנים למרוקו בפסח (אפריל 2011) בטווח מחירים של 1675-1750 דולר.

מאמרים קשורים:
טיול מאורגן לאיטליה
טיול מאורגן לסין

צימרים עם בריכה מחוממת

ריכזנו עבורכם כמה צימרים שווים ומומלצים ע"י גולשים רבים שבהם בריכה פרטית. אז אם אתם מחפשים צימרים עם בריכה מחוממת כדאי לכם להיכנס לכתבה הזאת.

אחד הטרנדים בצימרים בשנה שנתיים האחרונות הוא בריכה פרטית ומחוממת בצימר. אם פעם ג'קוזי היה שייך לצימרים היוקרתיים, היום אפשר למצוא כמעט בכל צימר ג'קוזי פנימי או חיצוני. בריכה פרטית בצימר היא פקטור חשוב לדעת על איכותו של הצימר ובריכה פרטית מחוממת היא פקטור נוסף במשוואה.

גם המחירים של צימרים עם בריכה מחוממת יקרים משמעותית משאר הצימרים ואם צימר איכותי היום עולה כ-1000 ש"ח ללילה, צימר עם בריכה מחוממת מתחיל ב-1700 או 18000 ש"ח ללילה.

המלצות

לפני שנציג לכם כמה צימרים מומלצים עם בריכה פרטית ומחוממת, רצינו לתת כמה טיפים והמלצות:
  • ישנם צימרים עם בריכה פרטית לכל צימר וישנם כאלו עם בריכה אחת לכל יחידות האירוח. בעלי הצימרים נוהגים לכנות בריכה משותפת לכל יחידות הדיור בריכה פרטית אז כדאי מאוד לוודא זאת איתם בטלפון באיזה מקרה מדובר.
  • ישנם בעלי צימרים שמציינים באתר שלהם או בכל אינדקס צימרים על בריכה מחוממת אך בפועל היא לא. אז שוב כדאי לוודא זאת מראש כדי לחסוך ריבים מיותרים.
צימרים עם בריכה מחוממת

בדקנו ברשת המלצות של גולשים בפורומים ואתרים שונים כדי להציג לכם את הצימרים המומלצים ביותר. להלן התוצאות:

הסוויטה הנשיאותית - אחד הצימרים המושקעים ביותר בצפון בו תוכלו למצוא עיצוב מרהיב, ג'קוזי עם מסך LCD מובנה בתוך הג'קוזי ובריכה מחוממת בחורף רק לאורחים של הסוויטה. מחיר הצימר ללילה באמצע השבוע עומד על 1200 ש"ח ו-1900 ש"ח ללילה בודד בסוף שבוע. הצימר ממוקם בישוב חד נס שברמת הגולן. קישור לאתר הצימר אפשר למצוא כאן.

נוף אינסופ - אחד הצימרים היקרים ביותר בצפון ובארץ. צימרים אלו מציעים בריכה פרטית לכל בקתה ועוד שלל פינוקים ונוף משגע. המחירים בנוף אינסוף יקרים ועולים למעלה מ-2000 ש"ח ללילה. הצימר ממוקם בכפר קיש שבגליל התחתון. לאתר הרשמי של נוף אינסופ לחצו כאן.

צוק גמלא - עוד צימר מומלץ שמקבל שבחים רבים מגולשים רבים הוא צימרים צוק גמלא. צימר זה מציע נוף מהמם על חוף הכנרת והרי הגולן ומציע שתי יחידות אירוח מרהיבות ומעוצבות ובנוסף לכל הפינוקים אפשר למצוא גם בצימר בריכת זרמים גדולה ומעוצבת. הצימר ממוקם במעלה גמלא שברמת הגולן. לפרטים נוספים על צוק גמלא לחצו כאן.

המקום - מלון בוטיק מפואר המציע סוויטות עם ג'קוזי ובריכת פרטית גדולה לכל סוויטה. הצימר ממוקם במושב נטועה שבגליל המערבי. המחירים בצימר המקום מתחילים ב-1500 ש"ח ללילה. לפרטים נוספים על המקום לחצו כאן.

מאמרים קשורים:
צימרים לדתיים
צימרים מפוארים
צימרים זולים
צימרים עם ג'קוזי

נופש במינכן

מחפשים מידע על נופש במינכן? הגעתם למקום הנכון. הנה מדריך טיולים למינכן המציג אפשרויות בילוי חינמיות במינכן גרמניה. תהנו.

מינכן היא מקום מקסים לנפוש בו ואם אתם מתכננים טיול לגרמניה חבל לא לקחת את מינכן בחשבון. מינכן היא למעשה עיר הבירה של חבל בוואיריה המפורסם הנמצא בגרמניה ומציעה אתרים רבים שכדאי לבקר בהם כגון: כיכר המריאנפלאנץ, כנסיות מפורסמות כמו כנסיית סנט פיטר או כנסיית ראנסנס ואטרקציות תיירותיות נוספות כמו הגן האנגלי, מוזיואן BMW וכמובן האוקטוברפאסט שהוא פסטיבל של בירה המתקיים מדי שנה ונמשך שבועיים בין החודשים ספטמבר ואוקטובר.

כדי לראות קצת בעיניים ולהכיר טוב יותר את מינכן מצאנו מדריך וידאו מצוין שמציג את הטיולים הכי שווים במינכן ובחינם.

נופש במינכן


מאמרים דומים:
מלונות בברלין
נופש במלטה
מדריך טיולים בפורטוגל
עצות לטיול בברצלונה
רעיונות לטיול בפריז

השכרת רכב בספרד - כמה עולה?

רוצים לדעת כמה עולה השכרת רכב בספרד לשבוע? בדקנו בשבילכם בכמה אתרים איפה הכי זול לשכור רכב בברצלונה ספרד. כל התוצאות בכתבה הבאה שלפניכם.

לאלו שמחליטים לטוס השנה לספרד בצורה עצמאית, החלטנו הפעם לברר בשבילכם כמה עולה לשכור רכב לספרד לשבוע ימים. בחרנו את התאריך 8/12/2010 ובחרנו בעיר ברצלונה (שדה התעופה) כנקודת איסוף ונקודת החזרה. עם הנתונים האלו חיפשנו מחירים באתרי השכרות רכב המובילות בישראל ולפניכם התוצאות.

השכרת רכב בספרד - ברצלונה

נתחיל עם אתר שלמה Sixt שבו קל מאוד לערוך חיפוש לפי מקום ולפלח את התוצאות לפי סוג הרכב שתבחרו. ובכן, מחיר השכרת רכב בברצלונה ספרד לשבוע שמצאנו באתר בשלמה sixt מתחיל ב-259 יורו לרכב מסוג Smart ומגיע עד ל-1111 יורו אם תבחרו להשכיר מרצדס מפוארת. המחיר כולל רשות לנהג נוסף, ביטוח נזק, מע"מ ומיסי נמל.

באתר carrenrt.co.il מצאנו מחיר הרבה יותר זול ואטרקטיבי להשכרת רכב בספרד. לאחר אותו החיפוש שערכנו באתר, מצאנו מחיר של 95.88 יורו בלבד לרכב מסוג פג'ו 107 הכולל מיסי נמל, מס מקומי, ביטוח נזק, מספר קילומטרים בלתי מוגבל, ללא השתתפות עצמית וביטוח צד ג'. המחיר אינו כולל נהג נוסף. אפשר להזמין בתוספת תשלום של 6 דולר ליום GPS בעברית ובתוספת 21 יורו כיסא לילד.

נסיים באתר איסתא שם אפשר למצוא מחירים להשכרת רכב בספרד בברצלונה לשבוע ימים החל מ-184 יורו. המחיר כולל קילמוטרים בלתי מוגבלים, ביטוח נגד גניבה ונזק לרכב, מע"מ ומיסי נמל. המחיר לא כולל נהג נוסף, כסא תינוק ונהג צעיר (מתחת לגיל 25).

לסיכום, אין ספק שהמחיר הזול ביותר להשכרת רכב בספרד לשבוע ימים בברצלונה לפי החיפוש שערכנו הוא 95 יורו באתר carent.co.il. בכתות הבאות נציג לכם השוואות מחירים של השכרות מחירים למדינות נוספות כמו צרפת, איטליה, אנגליה ועוד.

הערה: המחירים המצוינים בכתבה נבדקו לפי האתרים ברשת נכון לתאריך הכתבה (17/11/2010) ולכן, ייתכנו שינויים.

מאמרים שאולי יעניינו אתכם:
טיסות זולות לפריז
נופש במלטה

אתרי סקי - המלצות

מחפשים המלצות על אתרי סקי טובים? בדקנו ברשת מהם אתרי הסקי הפופולרים ביותר על ידי תיירים ישראלים ותיירים מרחבי העולם. כל התוצאות בכתבה שלפניכם.

מדי חורף, ישראלים רבים בוחרים לעשות את הנופש שלהם באתרי סקי השונים ברחבי אירופה. ישנם אתרי סקי רבים במדינות אירופה כאשר עיקר האתרים נמצאים במדינות צרפת, איטליה, אוסטריה, שוויץ, בולגריה, אנדורה ורומניה. אם אתם מחפשים המלצה על אתר סקי טוב, בכתבה הבאה נציג לכם רשימה של כמה אתרי סקי מומלצים שמצאנו בחיפושינו באינטרנט.

המלצות לאתרי סקי

לפני שנתחיל ברשימה, כדאי שנציין כמה פרמטרים לדעת מה נחשב לאתר סקי טוב:
  • גודל האתר - אתר סקי טוב יהיה גדול ורחב.
  • מסלולי סקי - באתר סקי טוב תמצאו מספר גדול של מסלולי סקי מסודרים הנחלקים לפי רמות קושי ומתאימים גם למתחילים וגם למקצועיים. כמו כן, המסלולים צריכים להיות מתוחזקים ושומרים היטב.
  • תנועה ותעבורה - מכיוון שאתרי סקי חולשים על שטח גדול צריך שיהיה אמצעי תעבורה רבים ומגוונים שיניעו את הגולשים ממקום למקום. אמצעים אלו יכללו ברוב המקרים רכבל או פוניקולר, אוטובוסים, אופונעי שלג וכד'.
  • קלאב מד - בכל אתר סקי המכבד את עצמו תמצאו קלאב מד הכולל מלונות רבים ואטרקציות לתיירים שהופכים את חווית הסקי לנופש מלבד הספורט שבעניין.
אתרי סקי מומלצים בצרפת

Chamonix Mont Blanc - אחד מאתרי סקי המומלצים ביותר בעולם. אתר זה נבחר ע"י המגזין askmen.com כאחד מעשרת אתרי הסקי הטובים ביותר. האתר נמצא למרגלות הר מונט בלאן על יד העיר מוניקס בלב הרי האלפים.

Brides les Bains - אתר סקי מומלץ נוסף שזוכה לדירוג גבוה בכל אתרי האינטרנט הנחשבים. האתר שוכן בעמק מריבל הממוקם בעמק המפורסם Les 3 Vallees או "שלושת העמקים" שהוא נחשב לאתר הסקי הגדול ביותר בעולם.

עוד אתרי סקי בצרפת שכדאי לבדוק:
  • Serre Chevalier
  • Paradiski
  • Les Arcs (לס ארקס)
אתרי סקי מומלצים באיטליה

ואל גרדנה - אתר סקי נחשב הממוקם בעמק גרדנה שבהרי הדולומיטים. ואל גרדנה נחשב לאתר פופולרי במיוחד ע"י תיירים רבים מכל העולם.

ססטרייר - אחד מאתרי הסקי הפופולריים ביותר באיטליה. הקלאב מד של האתר מציע מגוון הצעות לבילוי ונופש איכותי.

עוד אתרי סקי באיטליה שכדאי לבדוק:
  • Abruzzo (אברוזו)
  • מדונה די קמפיליו
  • Ski Cervinia (סקי קרביניה)
  • Ski Piemonte
  • סלה רונדה
  • צ'רונדה
אתרי סקי מומלצים באוסטריה

הנה רשימה של כמה אתרי סקי באוסטריה שקיבלו ציונים וביקורות טובות מאוד מגולשים מכל רחבי העולם:
  • Alpbach
  • Sölden
  • Saalbach זאלאאבך
אתרי סקי מומלצים באנדורה

Arsenal/Pal - אתר סקי נחשב ומומלץ באנדורה המתאים לכל המשפחה ולכל הרמות.

אתרי סקי לדתיים או חרדים

ישנם גם כמה אתרים ומלונות המתאימים מבחינת כשרות גם לציבור הדתי והחרדי. הנה כמה מהם:
  • My One Hotel - מלון כשר עם בית כנסת, מעלית שבת, מקווה וכל מה שצריך בשביל הציבור החרדי הממוקם בעיירה קנאזיי באיטליה.
  • מטרופול - מלון כשר למהדרין הממוקם באתר הסקי ארוזה שבשוויץ.
  • העיירות סנט מוריץ, וילאר, אנגלברג בשוויץ יש כמה מלונות כשרים המתאמים לדתיים וחרדים. חפשו שם דילים עם סוכן הנסיעות שלכם.
בזמן הקרוב נפרסם כתבה נוספת ובה עוד אתרי סקי מומלצים בשוויץ, רומניה ובולגריה.

מאמרים קשורים:
חבילות סקי 2011

טיסות לפריז

כפי שהבטחנו לכם, הפעם נציג לכם טיסות זולות לפריז לעונה הקרובה שאספנו לכם מאתרי הנסיעות המובילים בישראל. אז אם אתם מחפשים טיסות לפריז, כדאי שתיכנסו עכשיו.

(עדכון אחרון: 24/5/2012): פרטי הטיסות, המחירים והקישורים עודכנו וכעת הם טובים ורלוונטים.

בהמשך לסדרת הכתבות שלנו על טיסות זולות לחו"ל. הפעם החלטנו להציג לכם טיסות לפריז המהווה בכל עונות השנה מוקד תיירות עצום לתיירים ישראלים ולתיירים מרחבי העולם. כדי להכין את הכתבה הבאה נכנסנו לאתרים הישראלים הגדולים ביותר לתיירות כמו גוליבר, הדקה ה-90, איסתא ועוד כדי להביא לכם את הטיסות הזולות והשוות ביותר לפריז באינטרנט.

שימו לב: כל הפרטי הטיסות ומחיריהן נלקחו מאתרים חיצוניים ונכונים ליום עדכון כתבה זו בלבד.

טיסות זולות לפריז

את הכתבה נתחיל באתר הדקה ה-90 שבו תמיד אפשר למצוא מבצעים וטיסות זולות לחו"ל. ובכן, לאחר חיפוש שערכנו באתר עבור טיסות לפריז היוצאות בראשון ליולי מצאנו כמה טיסה לפריז של אלעל בפחות מ-500 דולר לאדם ומחירים דומים של פחות מ-600 דולר לאדם בחברות התעופה ארקיע, אייר ברלין

ממשיכים עם אתר איסתא שגם מציע כמה מבצעים משלו כאשר בעמוד הבא מצאנו כמה טיסות זולות לפריז ביוני ובאוקטובר 2012 במחירי רצפה של פחות מ-400 דולר. למשל טיסה לפריז בין התאריכים 12-19 ליוני 2012 ב-389 דולר לאדם וטיסה זולה לפריז באוקטובר (מיד לאחר סוכות 2012) ב-349 דולר לאדם בלבד!

באתר גוליבר מצאנו עמוד עם מספר טיסות זולות לפריז במבצע מיוחד במהלך החודשים יולי ואוגוסט שמציע טיסה לפריז ב-475 דולר לאדם בלבד. הטיסות כולן הן ישירות וניתן לשנות את תאריכי טיסת החזור. את כל הפרטים תוכלו למצוא בעמוד הבא.

גם באתר התיירות של אמריקן אקספרס מציעים כמה מבצעים נחמדים לפריז כמו למשל טיסה לפריז היוצאת ב-28 ליוני וחוזרת ב-3 ליולי 2012 ב-486 דולר לאדם, טיסה לפריז באוקטובר 2012 ב-459 דולר או טיסה לפריז לעשרה ימים היוצאת ב-20 לספטמבר ונוחתת ב-30 לספטמבר ב-459 דולר לאדם בלבד.

נמשיך עם עוד כמה טיסות זולות לפריז שמצאנו באתר Deazy של דיזנהאוז של אל על וארקיע. למשל טיסה לפריז ביולי ואוגוסט 2012 בפחות מ-400 דולר! (399 דולר) בין התאריכים 23 ליולי ועד ה-26 או ה-29 לאוגוסט. עוד מבצעים שמצאו בדיזנהאוזס הם טיסה לפריז של ארקיע בראשון ליולי עד ה-8 ביולי (שבוע) ב-623 דולר וטיסה לפריז באמצע יוני ב-459 דולר בלבד.

נסיים עם מבצע שמציעה חברת אל על באתר הרשמי של החברה ובו מציעים לכל מי שקונה כרטיס לפריז במחלקת עסקים (החל מ-2569 דולר) להשתדרג חינם למחלקה ראשונה.

מאמרים קשורים:
טיסות לקנדה
טיסות למיאמי
טיסות זולות ללונדון

מדריך טיולים - מלטה

מתכננים נופש במלטה? צפו במדריך טיולים המצוין הבא.

עם השנים, הפכה מלטה להיות יעד מבוקש ע"י ישראלים רבים בכל עונות השנה. האי השוכן בלב מזרח התיכון ליד איטליה מכיל בתוכו היסטוריה תרבותית מגוונת ונפלאה המושך אליו תיירים מכל העולם.

ישנם המון אתרים ומקומות בהם כדאי ומומלץ מאוד לטייל ולנפוש במלטה ומדריכים תיירות רבים נכתבו על האי. כדי לתת לכם טעימה קטנה מהאטרקציות שמציעה מלטה מצאנו לכם מדריך וידאו מצוין עם כמה המלצות טובות על ערים במלטה ועוד כמה מקומות שכדאי לטייל בהם.

צפו במדריך כאן:

נופש במלטה


מאמרים קשורים:
מלונות במלטה