מלונות בלונדון 2

הפעם במסגרת סדרת הכתבות שלנו נכתוב לכם על מלונות בלונדון. איזה מלונות שווים? איפה אפשר למצוא מלון זול בלונדון ועוד המלצות בכתבה שלפניכם.

לונדון היא אחת מהערים התיירותיות ביותר בעולם ואחת מהערים המשפיעות ביותר על אירופה. לונדון מהווה צומת דרכים בכל התחומים כמעט אם זה במוסיקה, עסקים, היסטוריה וכו'. מגוון אפשרויות התיירותיות והאטרקציות בלונדון הוא עצום ולא מוגבל.

האתרים התיירותיים ביותר בלונדון שמוגדרים בגדר חובה לכל תייר הם טוואר וגשר לונדון, הייד פארק, ביג בן, רחוב אוקסופורד עם חנויות יוקרתיות לקניות, כיכר פיקדילי וכיכר טרפלגר, מוזיאונים מפורסמים כמו מאדאם טוסו, ארמון בקינגהאם וגם גלגל הענק שממורם על נהר התמזה. רוב המלונות הנפוצים ממוקמים סביב אתרי תיירות אלה כאשר ישנם מלונות זולים ופשוטים (אפילו הוסטלים) ומלונות חמישה כוכבים מפוארים ויוקרתיים.

בכתבה הבאה ננסה להציג לכם את המלונות שקיבלו את ההמלצות והביקורות הטובות ביותר מגולשים מישראל ומהעולם כולו.

מלונות בלונדון

מלון 41, לונדון - מלון חמישה כוכבים בלונדון שהוגדר ע"י אתר התיירות Trip Advisor כמלון הטוב ביותר בלונדון. המלון ממוקם סמוך לארמון בקינגהאם וקיבל את הביקורות הטובות ביותר על השירות, העיצוב ורמת האירוח. מחיר ממוצע ללילה במלון הוא לא זול בכלל ועומד בממוצע על 500 דולר ללילה.

מלון סוהו, לונדון - מלון מומלץ באיזור סוהו בלונדון ונחשב אף הוא לאחד מהטובים ביותר בבירת אנגליה. מחיר לחדר במלון זה יעלה לכם בין 500 ל-700 דולר ללילה.

מלון אגרטון, לונדון - עוד מלון מפואר שקיבל ביקורות טובות מגולשים הוא מלון אגרטון הממוקם בנייטסברידג' סמוך לחנויות המפורסמות של הארווי ניקולאס והרודס וקרוב לאתרי תיירות רבים.

מלון לנגהם, לונדון - אם אתם מחפשים מלון מפואר בלונדון, כדאי לכם לחשוב על מלון לנגהם. מלון זה נמצא במיקום מנצח (פורטלד פלייס) ושומר על המסורת הבריטית היוקרתית.

מלון רדיסון, לונדון - מלון מפואר שעבר לא מזמן שיפוץ מקיף ונחשב למלון מומלץ ביותר בלונדון. המלון ממוקם בכיכר פורטמן ומחיר ללילה ממוצע הוא כ-200 פואנד.

מלון מילניום מייפר, לונדון - מלון חמישה כוכבים בלונדון הממוקם ברובע מייפר וקרוב לכל האטרקציות התיירותיות בלונדון.

מלון הולידיי אין בלומסברי, לונדון - מלון ארבעה כוכבים בלונדון הממוקם בכיכר ראסל ונחשב למלון יחסית זול בלונדון.

מלון הילטון, לונדון - מלון גדול ומפואר כיאה לרשת המלנות היקרתית. הילטון לונדון ממוקם סמוך מאוד לרחוב אוקספורד ומרבל ארץ' ונחשב למלון פופולרי ומומלץ מאוד.

מלון טיסטל מרוול ארץ', לונדון - מלון פופולרי ואהוב במיוחד ע"י ישראלים רבים. המלון נמצא ליד כל האיזורים השווים בלונדון.

מלונות זולים בלונדון

מלון פריזידנט, לונדון - מלון קטן ופשוט ממוקם בכיכר ראסל קרוב לרכבת התחתית (אנדרגראונד) וליד מסעדות ומוקדי בילוי נוספים.

מלון פאלאס, לונדון - מלון פשוט ליד רחוב אוקספורד וקרוב לאתרי תיירות רבים כמו הסוו, הייד פארק, מוזיאונים ועוד..

מלון רויאל נשיונל, לונדון - מלון שלושה כוכבים בלונדון הנחשב למלון פשוט וזול אך מספק תמורה נאה. ממוקם על יד כיכר ראסל.

מלון NH, לונדון - מלון השייך לרשת המלונות המוכרת NH ומוגדר כמלון ארבעה כוכבים. מלון זה נמצא קרוב להייד פארק ואתרים נוספים.

מלון גראנד פלאזה, לונדון - מלון דירות פשוט וזול מאוד לאלו שרוצים לחסוך כמה שיותר על לינה.

מלון אימפריאל, לונדון - מלון בינוני בלונדון שקיבל כמה המלצות טובות מתיירים ישראלים.

מלון קינג סלומון, לונדון - מלון ארבעה כוכבים המתאים לדתיים או חרדים שמחפשים מלון בלונדון. המלון ממוקם בשכונת גולדרס גרין ובה ניתן למצוא הרבה מאוד מאפיות או מסעדות כשרות למהדרין. אם אתם מחפשים נופשכשר בלונדון, כדאי לבדוק את המלון הזה.

והנה עוד כמה מלונות בלונדון שכדאי לבבר עליהם עם סוכן הנסיעות שלכם:
  • מלון הולידיי אין קינגס קרוס
  • מלון פרמייר קינגס קרוס, לונדון - קיבל המלצות רבות מגולשים בישראל.
  • מלון הולדיי אין ריג'נט פארק
  • מלון מרידיאן, לונדון
  • מלון הולידי אין אוקספורד סירקוס, לונדון
  • מלון רמדה אנקור בלונדון
  • מלון הולידיי אין סטרטפורד אקספרס
  • מלון נובוטל, לונדון - ממוקם במערב לונדון


חבילות סקי

אם גם אתם מחפשים חבילות סקי לחורף הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה נציג לכם חבילות סקי זולות ומומלצות שמצאנו במיטב אתרי הנסיעות באינטרנט.

עדכון חשוב (25/9/11): פרסמנו בבלוג כתבה חדשה ומומלצת עם חבילות סקי לחורף 2011/2012. חובה לכל מי שמחפש חופשת סקי השנה!! לחצו כאן כדי לקרוא את הכתבה.

עכשיו שהחגים כבר כמעט מאחורינו הגיעו תורם של הדילים לחורף ובתוכם גם חבילות סקי שונות. יש מגוון עצום של מדינות באירופה שבהן אפשר למצוא חבילות סקי כמו למשל, צרפת, איטליה, שוויץ, בולגריה, אוסטריה, אנדורה ועוד. בכתבה הבאה נציג לכם דילים שונים של חבילות סקי וחבילות סנובורד לחורף 2010/2011 בכל העולם מאתרי הנסיעות המובילים באינטרנט.

המלצה: כדאי להקדים ולהזמין מקומות מראש כדי לקבל דילים זולים יותר מבחורף.

חבילות סקי וחבילות סנובורד

אנו מתחילים באתר איסתא ששם ישנה קטיגוריה מיוחדת וקלה לניווט ובה מוצעות לכם חבילות סקי רבות ומגוונות. למשל, חבילת סקי באתר בורובץ שבסופיה, בולגריה ל-7 לילות כולל מלון, טיסה הדרכה, סקי פס וציוד סקי ב-799 יורו בלבד או דיל לחבילת סקי באתר "ול טורנס" הממוקם בז'נבה שבשוויץ למשך שבעה לילות על בסיס חצי פנסיון וכולל את כל הציוד המתאים ב-1199 יורו בלבד. עוד אתרי סקי שתוכלו למצוא חבילות נופש אליהם באיסתא הם גרנד ודירה שבברצלונה, UCPA טיגנס שבז'נבה ועוד. רוב חבילות הסקי מתקיימות בחודשים ינואר, פברואר ומרץ 2010.

ממשיכים באתר וואלה טורס בו מצאנו לא מעט חבילות סקי זולות. הנה למשל חבילה לאתר הסקי רג'ינה באוסטריה ל-7 לילות כולל הכל ב-1321 יורו או חבילת סקי זולה באנדורה הכוללת 6 לילות באתר הסקי פרינססה פארק ב-799 יורו בלבד. אם יש לכם תקציב קצת יותר גבוה תוכלו להזמין בוואלה טורס חבילת סקי בצרפת באתר "טרה נובה" למשך שמונה לילות על בסיס חצי פנסיון ב-1399 יורו. עוד אתרי סקי שמצאנו להם חבילות ודילים בוואלה טורס לחורף 2010/2011 הם אתר הסקי קרטס באוסטריה, אתר "אורדינו" ואתר "סקי פלאזה" באנדורה.

ולבסוף נסיים באחד האתרים המתמחים בחבילות סקי הנקרא "סקי דיל" ושם מציעים לכם דילים לסקי בארבע מדינות עיקריות - צרפת, צ'כיה, אוסטריה ואיטליה. מחירי חבילת סקי באתר נעים בין 800 יורו ל-1300 יורו למגוון אתרי סקי מובילים.

נכון לכתיבת כתבה זאת, אתרים רבים כגון: הדקה ה-90, גוליבר, צבר ועוד, עדיין לא עדכנו את חביולת הסקי באתרי האינטרנט שלהם ואנו נדאג לעדכן את הכתבה ברגע שנמצא חבילות נוספות.

מלונות בברלין

מחפשים מלונות בברלין? בכתבה הבאה נציג לכם רשימה של מלונות מומלצים בברלין גם במחירים זולים וגם מלונות מפוארים. כנסו לכתבה לכל הפרטים.

ברלין היא אחת מערי אירופה שאפשר לתור בה גם בקיץ וגם בחורף וליהנות מכל רגע. בברלין תוכלו להינות מטיול באתרים היסטוריים, מוזיאונים ומבנים מפוארים לצד מרכזי קניות יוקרתיים. טיול בברלין מתאים גם למשפחות עם ילדים וגם לצעירים שרוצים לבלות בחיי הלילה התוססים של העיר. הרבה מאוד מלונות ממוקמים באיזור "מיטה" במערב ברלין ומדריכי תיירות רבים ממליצים גם להזמין מלון באותו איזור.

ישנם בתי מלון רבים בברלין בכל דרגות התיירות החל ממלונות זולים והוסטלים ועד מלונות חמישה כוכבים יוקרתיים. בכתבה הבאה נציג לכם כמה מלונות בברלין שקיבלו המלצות מגולשים בישראל ומהעולם באתרי תיירות שונים.

מלונות ברלין

מלון אינטרקונטינטל, ברלין - מלון חמישה כוכבים הממוקם ברחוב בודפסטר ונחשב לאחד המלונות המפוארים ביותר בעיר. אינטרקונטינטל נחשב לפופולרי במיוחד ע"י התיירים הישראלים.

מלון שלוס גרנוולד, ברלין - מלון מפואר שזכה למקום הראשון באתר TripAdvisor וקיבל המלצות וביקורות מצוינות מקרב גולשים מכל העולם.

מלון סירקוס, ברלין - מלון מפואר בברלין הממוקם בשדרת רוזנטלר אשר קיבל ציונים מעולים באתרי נסיעות רבים. מחיר לחדר במלון אינו לא זול ועולה בממוצע כ-125 דולר ללילה.

מלון גרנד הייאט, ברלין - עוד מלון חמישה כוכבים מפואר שנמצא במקום השלישי באתר TripAdvisot. גרנד הייאט ממוקם בכיכר מרלן דיטריך. השירות האיכותי של המלון ומיקומו המצוין הקנו לו את הביקורות החיוביות שקיבל.

מלון קונקורד ברלין - אחד המלונות המפוארים והיקרים בברלין. חדר במלון זה יעלה לכם בממוצע כ-400 דולר ללילה.

מלון ריץ'-קרלטון, ברלין - עוד אחד מהמלונות היוקרתיים בעיר הבירה של גרמניה הוא מלון ריץ' המוכר. המלון קיבל אף הוא ביקורות מצוינות ונחשב ליקר מאוד בברלין.

מלון הילטון, ברלין - מלון חמישה כוכבים מפואר ביותר כמיטב המסורת של רשת המלונות היוקרתית. ממוקם באיזור הצד המזרחי ליד הקתדרלה.

מלון מליה, ברלין - מלון זה קיבל המלצות רבות מגולשים מכל העולם כולל ישראל. המלון נמצא במזרח ברלין סמוך לשדרת פרידריך עם נוף לנהר השפרה.

מלון הולידיי אין, ברלין - מלון ארבעה כוכבים. ממוקם קרוב יחסית למרכז הקניות הקשר ולכיכר אלכסנדר.

מלונות זולים בברלין

מלון אנגלטרה (Angleterre) - מלון זה נחשב למלון זול בברלין וממוקם בפרידריך שטראסה ונמצא קרוב מאוד לשדרה המפורסמת אונטר דן לינדן וליד הצ'ק פוינט צ'ארלי.

NH מיטה, ברלין - רשת מלונות זולים באירופה המציעה גם מלון זול בברלין.

אגון אופרה, ברלין - אחד מהמלונות הנפוצים מאוד על הישראלים. מלון אגון אופרה נחשב למלון זול יחסית אך נותן תמורה בעד המחיר. ממוקם ברחוב הראשי קו-דאם שבברלין.

מלון ליאונרדו רויאל, ברלין - מלון הממוקם סמוך לשדה התעופה נחשב למלון שלושה כוכבים.

מלון אקסלסיור, ברלין - מלון קטן ונחמד בברלין על יד גן החיות ורח' קו-דאם. נחשב למלון יחסית זול.

מלון שאטו, ברלין - עוד מלון פשוט יחסית הממוקם ברח' קו-דאם הוא מלון שאטו שתיירים ישראלים רבים נוהגים לנפוש בו.

מלון berlin, ברלין - מלון ארבעה כוכבים, פופולרי במיוחד ע"י תיירים ישראלים. ממוקם ליד תחנות אוטובוסים רבות.

מלון אבא (Abba) - מלון נפוץ במיוחד ומוצע ע"י סוכני נסיעות רבים. המלון ממוקם קרוב לרחוב קו-דאם ואתרים מוכרים נוספים.

מלונות בברלין נוספים שכדאי לברר אצל סוכן הנסיעות שלכם:
  • מלון מרקורי
  • מלון רדיסון בלו
  • מלון רג'נט
  • מלון קפמינסקי, ברלין - ממוקם במערב ברלין ונחשב למלון חמישה כוכבים מפואר.
מאמרים קשורים:
מלונות במלטה
מלונות במנהטן
מלונות מדריד
מלונות באמסטרדם

דילים ליורודיסני

מחפשים דיל ליורודיסני? הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה נציג לכם חבילות ודילים ליורודיסני שמצאנו באינטרנט. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

בין אם אתם מחפשים חופשה משפחתית מהנה או בשביל טיול בר/ת מצווה לילדים, אין ספק שנופש ביורודיסני בפריז יספק לכם חוויה עצומה ובלתי נשכחת. יורודיסני ממוקם 30 ק"מ מפריז וגודלו העצום מציע מגוון אפשרויות בילוי לכל המשפחה. ישנם עשרות מלונות ביורודיסני וניתן להזמין מלון הממוקם ממש בתוך האתר ואפשר גם לבחור מלון (בדרך כלל זול יותר) מבחוצה לו.

האמת היא שלא הרבה אתרי נסיעות מציעים מבצעים וחבילות הכוללות טיסה, מלון וכרטיס כניסה ליורודיסני אך לאחר חיפושים קדחתניים ברשת מצאנו לכם כמה דילים לאתר הנופש הפופולרי ב"מרנה לה ול".

חבילות ליורדיסני

האתר הראשון שמצאנו המציע דילים ליורודיסני הוא אתר "טורס דה פרנס" אשר מתמחה בחופשות בצרפת ומציע בין היתר חבילות מלאות ליורודיסני הכוללות טיסה, מלון וכרטיס כניסה לאתר במחיר אחד.

עוד אתר שאפשר למצוא בו דיל ליורודיסני הוא אתר "עולמות" שמציע ארסנל רחב של מבצעים ודילים ליורודיסני לפי בחירתכם והתקציב שלכם. למשל בעמוד הזה תוכלו להזמין חבילה ליורודיסני הכוללת טיסה לפריז, שלושה עד ארבעה לילות במלון מג'יק סירקוט יורודיסני וכרטיס כניסה ליומיים החל מ-760 יורו עד 860 יורו.

האתר האחרון שמצאנו בו חבילה ליורודיסני הוא אתר נט טרוול המציע טיסה ומלון ביורודיסני לארבעה לילות ב-759 יורו. לא הצלחנו להבין עד איזה חודש המבצע ולכן ההמלצה שלנו היא להתקשר פיזית לחברה ולברר בדיוק באיזה תאריכים מדובר.

הופעות בחו"ל

מחפשים דילים להופעות בחו"ל? בכתבה הבא תלמדו בדיוק כיצד ואיפה לעשות זאת. כנסו לכתבה לכל הפרטים.

אם אתם רוצים להכניס תוספת קטנה עבור הטיול שלכם בחו"ל או שיש אמן שאתם כל כך אוהבים שאתם מוכנים לשלם לכל מקום שאליו הוא מגיע, יש לא מעט אתרי נסיעות שנועדו רק בשבילכם. בשנים האחרונות טרנד ההופעות בחו"ל מתחזק משנה לשנה ואפשר להבחין זאת ע"י חברות נסיעות גדולות כגון איסתא, צבר וכד' שפותחות אגף המטפל רק בדילים להופעות חו"ל.

הופעות בחו"ל

כדי לחסוך לכם את הטרטור של קניית כרטיס להופעה, הזמנת מלון, טיסה, נסיעות וכו', חברות הנסיעות מציעות לכם חבילות להופעות בחו"ל הכוללות כבר את כל אלו בתוך המחיר. כך שאתם צריכים רק לטוס וליהנות מהוהפעה מבלי להזמין מלון, טיסה או כרטיס להופעה ותתפלאו לשמוע, אבל במקרים מסוימים זה יצא לכם אפילו זול יותר (למרות שנהוג לחשוב שהכי זול זה לעשות זאת לבד).

איפה אפשר להזמין דילים וחבילות להופעות בחו"ל?

יש כמה אתרים בישראל שממש מתמחים בהופעות בחו"ל ומציעים כל הזמן עשרות מופעים באירופה של מיטב האומנים המובילים. הנה כמה מהם:

איסתא - אתר איסתא מיוזיק מציע כל הזמן אמנים מובילים באירופה. בחיפוש שערכנו היום (12/9/10) מצאנו דילים להופעה של סטינג בברלין, להקת יו טו ברומא, אנדריאה בוצ'לי בלונדון, ליאונרד כהן בפריז ולהקת מיוז בלונדון. כל ההופעות מתקיימות בחודשים - ספטמבר נובמבר ואוקטובר.

צבר - גם בחברת צבר הפנימו את העניין הרב בהופעות חו"ל ולשם כך הם פתחו את צבר Show ושם מצאנו למשל דיל להופעה בחו"ל של שאקירה בברצלונה, ליידי גאגא בפריז, סנטנה בברלין, לינקין פארק ועוד... גם כאן רוב ההופעות מתקיימטות בתאריכים אוקטובר עד ינואר.

עוד אתרים שכדאי לבדוק אותם הם:
  • Ypaymore
  • 2Travel
  • Ynet tours
מאמרים נוספים:
דילים לקיץ
דילים ללונדון


מלונות במלטה

מתכננים חופשה במלטה? בכתבה הבאה נציג לכם מלונות במלטה החל מהזולים ועד היוקרתיים. כנסו לכתבה לכל הפרטים.

בשנים האחרונות הפכה מלטה ליעד מבוקש ואטרקטיבי ע"י ישראלים רבים והאמת, די בצדק. מלטה היא אי מקסים עם נופים מרהיבים ואתרי תיירות רבים המציעים שפע של אטרקציות לתיירים. המיקום של מלטה (בין איטליה לבין טוניסיה) והכמות הקטנה של האוכלוסייה בה (כ-400,000 תושבים) מקנה למדינה הקטנה ייחודיות רבה ועניין רב בקרב אנשים מכל העולם.

רוב המלונות במלטה מתקבצים באיזור התיירותי ביותר באי הנקרא סנט ג'וליאס וההמלצה שלנו היא לחפש מלון באיזור זה. כדי לעזור לכם לנפוש היטב, בכתבה הבאה נציג לכם מבחר של מלונות במלטה לכל סוגי התיירים החל ממלונות זולים במלטה ועד למלונות היוקרתיים שתוכלו למצוא באי הקטן.

מלונות מלטה

הנה רשימה של כמה מלונות הנחשבים למפוארים ויוקרתיים במלטה:

מלון קורניתיה, מלטה - מלון מפואר במלטה עם 3 בריכות וממוקם במפרץ ספינולה על יד אתר הנופש סנט ג'וליאס ומציע שפע של פינוקים לנופשים.

מלון פלאצו, מלטה - מלון יוקרתי הממוקם בעיר סליאמה במלטה. מלון מוקפד בעיצובו ומתאים במיוחד לזוגות.

מלון ג'וליאני, מלטה - מלון 5 כוכבים הממוקם בסנט ג'וליאס אשר קיבל המלצות וביקורות טובות מצד גולשים מכל העולם. מחיר ממוצע ללילה במלון ג'וליאני לא זול בכלל ונע בין 90 דולר ל-250 דולר ללילה.

מלון הילטון מלטה - מלון מפואר ביותר במלטה. ממוקם אף הוא בסנט ג'וליאס וקיבל את המקום השלישי באתר דירוג המלונות TripA dvisor.

מלון פניסיה (phoenisia), מלטה - מלון חמישה כוכבים הנמצא בלב העיר ולטה שהיא עיר הבירה של מלטה.

מלונות מפוארים נוספים במלטה שכדאי לבדוק:
  • מלון רדיסון
  • מרידיאן, מלטה
  • מלון אינטרקונטיננטל במלטה
מלונות זולים במלטה

לאלו מביניכם שמחפשים מלון זול במלטה, הנה רשימה של כמה מלונות זולים שכדאי לברר עליהם עם סוכן הנסיעות שלכם:

מלון בוגביבה, מפרץ סנט פאול - מלון זול במלטה הממוקם באיזור סנט פאול. מחיר חדר ללילה נע בסביבות 40 דולר ללילה.

מלון ברלינגטון - מלון דירות במלטה הנחשב לזול במיוחד כאשר מחיר חדר במלון נע בין 15 דולר ל-70 דולר ללילה.

מלונות זולים נוספים במלטה שכדאי לבדוק:
  • מלון אירופה
  • מלון ולינטנה
  • מלון אצורו
  • מלון קרדור, מלטה
מאמרים דומים:
מלונות בלאס וגאס
מלונות מדריד
מלונות באמסטרדם
מלונות במנהטן