טיסה לבודפשט

גם בחורף הקרוב ישראלים רבים עדיין מחפשים לנפוש במזרח אירופה בכלל ובבודפשט בפרט. לצורך זה, אתרנו לכם טיסות לבודפשט ומבצעים הכי שווים מאתרי התיירות שברשת. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

האתר הראשון שחפשנו הוא אתר אלעל שם מצאנו מבצע שנקרא "אלעל ספונטני" ובו בין השאר מציעים לכם טיסה לבודפשט במחיר של 399 דולר בלבד במגוון תאריכים (החל מה-22 לנובמבר). כנסו לדף הבא לכל הפרטים.

באתר נט טורוול מצאנו טיסה זולה לבודפשט ב-249 דולר בלבד! המבצע תקף ליציאה במהלך כל חודש דצמבר כאשר ישנה דרישה למינימום 3 ימים ומקסימום שבועיים. שימו לב: המבצע לבודפשט הוא על בסיס מקום פנוי כך שישנו סיכוי סביר שהמקומות כבר אזלו. בידקו בקישור הבא את הפרטים המלאים ואת ההזמנות לטיסה.

באתר הדקה ה-90 לא הצלחנו (אולי לא חפשנו מספיק טוב אבל מאוד התאמצנו...) למצוא טיסה לבודפשט באותו מחיר. והמחיר הכי זול לטיסה לבודפשט בדצמבר שמצאנו באתר הוא ב-369 דולר גם בחברת אלעל. המחיר הזול הבא עומד על 509 דולר בחברת התעופה "לופטנזה". הנה מה שמצאנו.

באתר גוליבר מצאנו טיסה הכי זולה לפראג (בדצמבר) ב-390 דולר - טיסת אלעל בייסיק בדף הבא.

שימו לב: בכל האתרים שמצויינים כאן, מציעים לכם דילים הכוללים טיסה לבודפשט +מלון בכמעט אותם מחירים (ולפעמים אפילו פחות) כך שעדיף לכם ברוב המקרים לקנות דיל מחברת התיירות ולהינות גם ממחיר מוזל לטיסה וגם ממלון.

מאמרים נוספים שאולי תתעניינו:
דילים לחנוכה
דילים לחורף

דילים לחנוכה

אמנם די משעמם בחורף אבל בדצמבר יש לנו את חנוכה וזאת הזדמנות נפלאה לצאת לנופש בחו"ל או בארץ לכמה ימים. אז לכבוד החג אספנו לכם מכמה אתרי תיירות מובילים דילים לחנוכה מעניינים ומגוונים.

עדכון: פרסמנו כתבה חדשה ומעודכנת ובה דילים לחנוכה 2011/2012 אטרקיטיביים, זולים ומעניינים. לחצו כאן כדי לקרוא את הכתבה.

חבילת נופש לפראג, טיול מאורגן לברצלונה והפלגה לאיים הקריביים

נתחיל באתר "הדקה ה-90" שבו מצאנו כמה דילים מעניינים לחנוכה. הראשון הוא חבילת נופש בפראג לשלושה לילות במלון בשם Junu שהוא מלון שלושה כוכבים ע"ב לינה וארוחת בוקר + טיסה לפראג בתאריכים: 13/12 עד ה- 17/12 ועל זה תשלמו 444 דולר.

מבצע נוסף שאולי יעניין אתכם הוא טיול מאורגן בחנוכה לברצלונה שנקרא "אולה אספניה". במסגרת הדיל שעולה 685 דולר, תקבלו טיסה הלוך חזור לברצלונה בחנוכה, 4 לילות במלון בקוסטה בראווה על בסיס חצי פנסיון, סיור ברצלונה הכולל אוטובוס ממוזג ומדריך ומלווה ישראלי צמוד לכל אורך הדרך. הטיול יוצא ביום ראשון של חנוכה ומסתיים ביום חמישי.

דיל אחרון מאותו האתר מתרחק הרבה מעבר לאירופה ומגיע עד לאיים הקריביים בארה"ב אבל באוניית נופש הנקראת Carnival Destiny. אם תקחו את הדיל הזה שעולה באתר 1649 דולר, תקבלו טיול ל-7 לילות שעובר באיים אקזוטיים ורומנטיים ובמקומות נפלאים כמו האי רואטאן, גרנד קיימן, בליז ועוד. בנוסף, תוכלו להינות מכל הפינוקים שהפלגת נופש מציעה כמו מופעי בידור, מועדון ודיסקוטק, ספא ומועדון ספורט, טיפולי בריאות, אוכל בשפע ועוד שלל אטרקציות.

חופשת סקי וטיסת צ'רטר למינכן

באתר נט טרוול מצאנו לכם גם כמה דברים מעניינים. למשל, חבילת סקי לטרול שבמינכן הכוללת טיסה למינכן בחנוכה הלוך חזור, 7 לילות במלון Ritzlerhof הממוקם על צלע הר עם נוף מהמם ונמצא בתוך מתחם סקי בין המפורסמים בעולם על בסיס חצי נסיון וארוחה קלה אחר הצהריים, השכרת ציוד סקי, סקי פס לשישה ימים ושלושה ימי הדרכת סקי. כל התענוג הזה יעלה לכם 1250 יורו לאדם בחדר זוגי.

בנודסף מציע נט טרוול טיסת צ'רטר למינכן בחנוכה במבצע - רק 429 דולר בלבד בתאריכים 12-19 לדצמבר. מהרו להזמין לפני שייגמר.

טיול מאורגן למרוקו ונופש ברומא

לסיום, נקנח באתר גוליבר שגם בו מצאנו כמה הצעות מגוונות. אם אתם בקטע של לשנות קצת פאזה מיבשת אירופה, "גוליבר" מציע לכם טיול מאורגן בחנוכה למרוקו. הטיול יימשך 11 ימים ויכלול ביקורים ברובע היהודי העתיק שבפס, בורסת הדגים של אגדיר, מארקש, טיול ג'יפים בחולות מרזוגה וסיור לאורך חוף האוקיינוס האטלנטי. כמובן שבתוך המחיר תקבלו גם טיסה למרוקו, לינה בבתי מלון מדרגה ראשונה, הסעות וכו'. הטיול למרוקו בחנוכה יעלה לכם 1636 דולר באתר של גוליבר.

אם אתם מחפשים משהו יותר פשוט ויותר אירופאי, תווכלו למצוא באתר גם חופשה בחנוכה ברומא לשלושה לילות הכוללת טיסה לרומא ולינה במלון Arcadia (שלושה כוכבים) על בסיס לינה וארוחת בוקר ב-494 דולר.

יש עוד כמה דילים נוספים לחנוכה שמציעים בגוליבר לערים כמו רודוס, אנטליה, אמסטרדם, בודפשט ועוד אז כדאי לכם לחפש היטב באתר ולמצוא את החבילה המועדפת עליכם לחנוכה. תיהנו.

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אתכם:
דילים לחורף
דילים מעניינים לחורף
טיסות לניו יורק